Ikke is nieuw hier

Weet je wat mij opvalt.... R6-tijgertje reageert helemaal niet meer! En het ergste is dat ik haar nog niet 1x tegen ben gekomen. Niet bij Woudenberg, niet langs het kanaal, niet op de Woudweg, niet op het Klaverblad; helemaal nergens!!!!!
Dat bakkie koffie is inmiddels allang koud geworden hoor.

;)
 
Weet je wat mij opvalt.... R6-tijgertje reageert helemaal niet meer! En het ergste is dat ik haar nog niet 1x tegen ben gekomen. Niet bij Woudenberg, niet langs het kanaal, niet op de Woudweg, niet op het Klaverblad; helemaal nergens!!!!!
Dat bakkie koffie is inmiddels allang koud geworden hoor.

;)
Nog beter opletten gixxer! ;)
Ennuh, wat in het vat zit verzuurt niet, dus nog steeds koffie als je me tegenkomt! Wel opschieten anders wordt het warme chocomel :)
 
Waarom allemaal R6 ?/
Is gewoon de beste.
Goeie zit
goed vermogen
goed frame
-.je de remmers, maar daar is ook wat aan te doen hoor.

Gegroet, 8-)
Helemaal mee eens!!! :} :} :} Ik heb jouw 280 km/h trouwens even ter discussie gesteld (was jaloers, omdat die van mij "al" stopt bij 245 km/h :X ) En volgens dropkick, is de mijne waarschijnlijk geknepen, omdat ie uit Duitsland komt. Dus binnenkort ff naar de testbank!
 
Helemaal mee eens!!! :} :} :} Ik heb jouw 280 km/h trouwens even ter discussie gesteld (was jaloers, omdat die van mij "al" stopt bij 245 km/h :X )

'k Zal maar niet zeggen waar die van mij al stopt dan :X

zal ik alvast op de kast gaan zitten? genoeg keuze hier op mn werk :+
 
welkom :P

ik ben trouwens die gozert die toen mee ging met dat ritje naar scheveningen.
die gast op die groene bandit...
 
Helemaal mee eens!!! :} :} :} Ik heb jouw 280 km/h trouwens even ter discussie gesteld (was jaloers, omdat die van mij "al" stopt bij 245 km/h :X ) En volgens dropkick, is de mijne waarschijnlijk geknepen, omdat ie uit Duitsland komt. Dus binnenkort ff naar de testbank!


Nou, ik heb wel geen Yamahahahahaha maar ik wil hier wel ff iets over kwijt... Volgens het boekje loopt 'n R6 ongeveer 254 km/h (fabrieksopgave), die 280 km/h is een beetje onzin... Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleboel tellerafwijking. ;)
See you, enne ik hoop dat het een bakkie koffie wordt en geen chocola.
 
Hoi welkom,

Ben hier sinds kort. Ik heb ook een R6 maar dan knal geel uit 2003 de gelimiteerde editie nr 1946. Vind hem echt super....

Verder rij ik ook nog op een yamaha dragstar rond. En ik rij meestal in de omgeving tussen Rotterdam en Den Haag rond.
 
118993
 
Goeiemorge Tiger,
Poeh hier die opmerking van Gix moet je niet voor vol nemen, aardige gozer maar ja...........
Zeg maar zo liever dat hij het zegt dan iemand met vol verstand.
Trouwens die 280 was met m'n vorige, met deze pas 272 gereden.
Idd beetje afwijking wel maar nog niet zo erg als een Kawa :r .
Hier schijnt een topic over te zijn. ff searche
En als je dit wilt halen heb je ok best een lang stuk nodig.
Bij de 260 begint ie toch iets te kruipen.

Gr 280 8-)
 
Goeiemorge Tiger,
Poeh hier die opmerking van Gix moet je niet voor vol nemen, aardige gozer maar ja...........
Zeg maar zo liever dat hij het zegt dan iemand met vol verstand.
Trouwens die 280 was met m'n vorige, met deze pas 272 gereden.
Idd beetje afwijking wel maar nog niet zo erg als een Kawa :r .
Hier schijnt een topic over te zijn. ff searche
En als je dit wilt halen heb je ok best een lang stuk nodig.
Bij de 260 begint ie toch iets te kruipen.

Gr 280 8-)


Jammer is dat...Idd, je hebt een erg lang stuk nodig! Dan moet je nog een 45 graden helling afgaan en windkracht 10 in de rug hebben....
Maar goed, lekker belangrijk allemaal!
Volgende x niet zo bijdehand doen Ruig....

Mzzl en Tigerwoman 'n x
 
welkom :P

ik ben trouwens die gozert die toen mee ging met dat ritje naar scheveningen.
die gast op die groene bandit...

Ha BasE!
Was een leuk tochtje toen! Ik ben uiteindelijk toch nog even op de veluwe geweest die dag, maar via Utrecht, R'dam, Scheveningen en Arnhem reden we toch wel een paar kilometertjes om!! Maarrrrrr......... gelukkig viel de meeste regen naast ons :X

Greetz aan de 400club
 
Gixxer, ik ga zo nog ff testrijden met R6je (heb er net nieuwe remmetjes opgezet).
Dusssss, misschien vandaag koffie??? Maar zal je wel wéér niet tegenkomen.... :P
 
Welkom hier!!
Zo te zien heb je het al erg naar je zin!

Enne, links en rechts schaamranden weg!! :} :} :}
That's the spirit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan