Ikke is nieuw hier

p.s Gave foto Fully!! Ik heb je omgedoopt tot Soepenman van het jaar (helemaal na je aktie met Unknown hahahaha :} :} :} )
O-)

'k Zal es kijken of er van jou ook nog wat te maken valt })

full
 
Nou, ik heb wel geen Yamahahahahaha maar ik wil hier wel ff iets over kwijt... Volgens het boekje loopt 'n R6 ongeveer 254 km/h (fabrieksopgave), die 280 km/h is een beetje onzin... Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleboel tellerafwijking. ;)
See you, enne ik hoop dat het een bakkie koffie wordt en geen chocola.


full

280 :? TUURLIJK!!!
 
zaterdag morgen 7.30 bij de pomp rije we ff naar duitsland.
See you
In Nederland al 272 gehaald.maar ja daar heb je ook niet zo'n brommer voor.
Om lekkr te :]
 
Gixxer, ik ga zo nog ff testrijden met R6je (heb er net nieuwe remmetjes opgezet).
Dusssss, misschien vandaag koffie??? Maar zal je wel wéér niet tegenkomen.... :P

Jammer is dat! Ik zag zondagmiddag, een beetje aan de late kant, dat jij ook naar de MF-meeting ging. Dus ik gauw de bike gepakt en naar Veenendaal, helaas veel te laat. Er was dus niets meer te doen...
Het zal mij benieuwen wanneer ik je nu echt een keer tegen ga komen. Maare, was het nog wel een beetje gezellig?

;)
 
Jammer is dat! Ik zag zondagmiddag, een beetje aan de late kant, dat jij ook naar de MF-meeting ging. Dus ik gauw de bike gepakt en naar Veenendaal, helaas veel te laat. Er was dus niets meer te doen...
Dan was je wel erg aan de late kant. Wij (groepje incl Tijgertje) zijn pas vrij laat vertrokken.

Maar goed, volgend jaar mei in de herkansing :P
 
Ehm hoezo vandoor gedaan? Ik ging effe afwateren en toen ik terug kwam was iedereen weg, behalve De Chauffeur (die op mijn jas en helm had gepast :} ) en 4-tje.
Maar toen ging ik naar mijn motor omdat iedereen vertrok en ben meteen meegereden.

(Ik dacht eigenlijk dat er nog meer meegingen...)
 
Dan was je wel erg aan de late kant. Wij (groepje incl Tijgertje) zijn pas vrij laat vertrokken.

Ja, was alleen een beetje jammer dat ál die andere MF-ers niet door hadden dat de MM verder ging in Harderwijk ......... en omstreken ;)
Was weer een topdagje! :)
Voor iedereen (en drsRob!!!!) jullie hebben wat gemist!!
(wheeliecrash, happy-meal, appelgebak met slagroom, koffie, warme chocomel, bami met saté en kroepoekopscheplepels en..... een hoop gezelligheid!)
 
Ja, was alleen een beetje jammer dat ál die andere MF-ers niet door hadden dat de MM verder ging in Harderwijk ......... en omstreken ;)
Was weer een topdagje! :)
Voor iedereen (en drsRob!!!!) jullie hebben wat gemist!!
(wheeliecrash, happy-meal, appelgebak met slagroom, koffie, warme chocomel, bami met saté en kroepoekopscheplepels en..... een hoop gezelligheid!)

Nou je toch wakker bent.... zin in soep?
})

(is wel een beetje flauw geworden hoor)
 
Dan was je wel erg aan de late kant. Wij (groepje incl Tijgertje) zijn pas vrij laat vertrokken.

Ja, was alleen een beetje jammer dat ál die andere MF-ers niet door hadden dat de MM verder ging in Harderwijk ......... en omstreken ;)
Was weer een topdagje! :)
Voor iedereen (en drsRob!!!!) jullie hebben wat gemist!!
(wheeliecrash, happy-meal, appelgebak met slagroom, koffie, warme chocomel, bami met saté en kroepoekopscheplepels en..... een hoop gezelligheid!)
Ik had al zoiets begrepen, ja '(
 
Verras me maar!! Ennuh, als ie erg flauw is..... de maggie staat klaar! ;)
Okey dan....


niet boos worden hoor....


en ook niet met een knokploegje naar Zwolle komen...



Dus.....








Komt ie hoor....









Zie hier.... de enige echte R6tijger:


full



full



ik zei toch dat ie flauw was....

[me]Fully gaat nu maar es nadenken over de foto van Phr3ak.....
[/me]

Nog wensen?

:P
 
Zie hier.... de enige echte R6tijger:




ik zei toch dat ie flauw was....

[me]Fully gaat nu maar es nadenken over de foto van Phr3ak.....
[/me]

Nog wensen?

:P

:} :} Super!!! Das toch de thundercat/R6tijger van TDmuts?
De 5 literkan maggie gaat weer de kast in, en Zwolle is veilig!! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan