Ikke is nieuw hier

R6tijgertje

MF'er
16 aug 2004
86
0
Deventer
Hoi medeMF-ers!

Was al vaak op visite geweest op de site, maar heb me nu toch eindelijk zelf ook maar geregistreerd (dat babbelt wat lekkerder).

Ik ben 27 jaar, en heb sinds 1998 mijn rijbewijs. Na eerst twee "zure" jaren met een geleende 25Kw te hebben gespeelt, ben ik in 2000 toch maar overgestapt naar het echte speelgoed!
Ik scheur nu rond op een rood/witte R6, en wel in de omgeving Apeldoorn, Deventer en Zutphen, dus mischien.... TOT ZIENS!!!!!!!!
 
63794


Just another 1 minute scoop... 8-)
 
Welcome and have fun hiero ;)

Maareh ik zag aan je nickname & profiel dat je van het edele vrouwlijk geslacht bent :?
Hier zit een voorrecht aan verbonden in de vorm van een piccie die je van jezelf mag plaatsen op dit edele forum... *D

de eisen van de foto:

[*] beginnend bij de enkel doorlopend tot 20 cm boven het hoofd
[*] Pasfoto aanzicht
[*] kleur
[*] modebewuste kledij

8-) B.V.D.

Welkom op MF!

Zo, kan ik het eens als eerste vragen!

Piccie :9
Zeg ik GAMMA ;)
 
full


Oké, oké.......
Hierbij een fotootje wat aan de eisen voldoet! (beginnend bij de enkels en 20cm boven hoofd) hahahaha
 
Welkom :]
Welcome and have fun hiero ;)

Maareh ik zag aan je nickname & profiel dat je van het edele vrouwlijk geslacht bent :?
Hier zit een voorrecht aan verbonden in de vorm van een piccie die je van jezelf mag plaatsen op dit edele forum... *D

de eisen van de foto:

[*] beginnend bij de enkel doorlopend tot 20 cm boven het hoofd
[*] Pasfoto aanzicht
[*] kleur
[*] modebewuste kledij

8-) B.V.D.Zeg ik GAMMA ;)
Kleding is optioneel :P
(Afbeelding)

Oké, oké.......
Hierbij een fotootje wat aan de eisen voldoet! (beginnend bij de enkels en 20cm boven hoofd) hahahaha
:} :+ :}
 
Thanks voor alle welkoms!!
Ik voel me hier op het forum al helemaal thuis (leg nog net niet mijn voeten op het toetsenbord).
Verder werkt het wel verslavend dat forum, maar ja wat wil je....... alleen maar motorrijders!!!!!!!!!!!!!!! :o )

En ja, inderdaad dat is de 25Kw (blijft toch je eerste motor hè)
 
(Afbeelding)

Oké, oké.......
Hierbij een fotootje wat aan de eisen voldoet! (beginnend bij de enkels en 20cm boven hoofd) hahahaha

Jou moet ik ffies welkom heten.... Wat een stoer pakkie maar dat heb je vast al van meerder MF-ers gehoord.
Het zal mij benieuwen of ik je binnenkort tegenkom... We wonen in ieder geval dicht bij elkaar in de buurt. Als je 2 debielen tegenkomt, 1 op een Soez (blauw-wit) en 1 op een R6 (blauw), TOETEREN!!!
See you soon....

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan