ikke nieuw hier !!

Boefke boefke waar ken ik dat toch van.............(Alles weer een beetje hersteld dame?)



En ook van mij een warm welkom, een nieuw gezicht opend alle harten :+ :+ :+

CU
 
Dus ook al is iemand eerder.....mag je niet iemand welkom heten???okéé :X

jawel hoor mag wel vind het wel grappig !! :]
full
 
Hey, een meid uit Vught en ook nog op een 600RR. Die was ik hier in de buurt nog niet tegengekomen! *D

Rij je vaak circuit? Gaat aardig plat! 8-)

veel plezier op MF!


:o zie nu pas dat dit een topic van een paar maanden geleden is |(

je zult je weg hier inmiddels al wel gevonden hebben :P
 
Laatst bewerkt:
Hey, een meid uit Vught en ook nog op een 600RR. Die was ik hier in de buurt nog niet tegengekomen! *D

Rij je vaak circuit? Gaat aardig plat! 8-)

veel plezier op MF!


:o zie nu pas dat dit een topic van een paar maanden geleden is |(

je zult je weg hier inmiddels al wel gevonden hebben :P
ja klopt maar idd ik rij in de zomer erg veel circuit verlaafd !!! :} ;)
 
Hee Boefke

ik ben zelf ook net een nieuw lid, het is een geweldige site ik had er zelf nog nooit van gehoord van MF maar ik ben niet meer van de computer af te slaan veel leuke tips en trips

groet Aprilly Willy
 
nou ja, je kunt wel zeggen dat alle gekken hun naam schrijven op deuren en ramen. (grapje)

He, jij bent toch die meid, die zo scheurt op het circuit. Ik heb je zien vallen vorig jaar. kut zeg.

Nu ik je een beetje volg krijg ik de indruk dat je vrijgezel bent! ik dacht dat je wat had met die jongen uit de motorzaak.

Maar die was toch getrouwd, wist je dit niet :]
 
nou ja, je kunt wel zeggen dat alle gekken hun naam schrijven op deuren en ramen. (grapje)

He, jij bent toch die meid, die zo scheurt op het circuit. Ik heb je zien vallen vorig jaar. kut zeg.

Nu ik je een beetje volg krijg ik de indruk dat je vrijgezel bent! ik dacht dat je wat had met die jongen uit de motorzaak.

Maar die was toch getrouwd, wist je dit niet :]


ten eerste denken moet je aan een paard over laten heeft een groter hoofd om te denken.......ten tweede ja ben nog steeds vrijgezellie en gaat me prima af............mooie sport auto erbij gekocht plaatje compleet :Y

ojaaa......scheuren doe ik nog steeds !!!!! _O- :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan