ikke ook, ikke ook... Nieuwe motor

Jah helaas moet ik er nog op wachten jah tot hij vol vermogen is, maar dan... dan staat me nog heel wat te wachten denk ik *D
 
aha dus een r6 kan toch op 25 kw ? zalig kdenk dak me da ook ga nemen dan.

wat is topspeed ervan op 25 kw ?

en merk je het aan geluid van motor enzo dat hij afgenepen is op 25 kw ?
 
wat rijdt en stuurt dit lekkerder/beter dan een CBR :9~ ... echt

[/bijt-modus aan]
Hee hee , relaxed dude ,een R6(25kw) die beter en lekkerder rijdt dan een CBR ? :(
[/bijt-modus uit]
Veel plezier met je bike ,en houd hem heel met dit weer.
 
[/bijt-modus aan]
Hee hee , relaxed dude ,een R6(25kw) die beter en lekkerder rijdt dan een CBR ? :(
[/bijt-modus uit]
Veel plezier met je bike ,en houd hem heel met dit weer.

R6 25kw :+ Het is een import mag ik aannemen? Wil er volgend jaar ook 1 halen .. en dan ook 25 kw voor een jaar ofzo ... erg he :X
 
Helaas een paar weekjes klein ongelukje gehad... Daarbij is de velg, kappen en uitlaat en nog klein spul beschadigd... Alles gelukkig vanuit verzekering weer herstelt.... Nu komende donderdag wordt de laatste hand eraan gelegd.. Dan komen de valdoppen en me nieuwe uitlaat erop...

hieronder piccie van me nieuwe pijpie...
Y1.jpg
 
Laatst bewerkt:
aha dus een r6 kan toch op 25 kw ? zalig kdenk dak me da ook ga nemen dan.

wat is topspeed ervan op 25 kw ?

en merk je het aan geluid van motor enzo dat hij afgenepen is op 25 kw ?
De top van deze nu is 185, en je hoort het ook wel idd dat hij geknepen is... Het lekkere geluid van een benzine slurpende bak is weg :+

Op vrijdag 12 september 2003 16:07 schreef Wim het volgende:R6 25kw :+ Het is een import mag ik aannemen? Wil er volgend jaar ook 1 halen .. en dan ook 25 kw voor een jaar ofzo ... erg he :X

Jah hij is import, maar zelf niet uit Duitsland gehaald...

Op vrijdag 12 september 2003 16:01 schreef cbr ben het volgende:[/bijt-modus aan]
Hee hee , relaxed dude ,een R6(25kw) die beter en lekkerder rijdt dan een CBR ? :(
[/bijt-modus uit]
Veel plezier met je bike ,en houd hem heel met dit weer.

In vergelijking met de 25kw CBR die ik hier voor had rijdt de R6 een stuk beter.. VInd ik. Misschien is het met volvermogen wel heel anders dat weet ik niet...

van de CBR heb ik ook erg veel plezier gehad hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan