(il)legaal crossen

Crf 450r xxx

Rookie
1 mei 2021
2
0
Hallo allemaal,
Ik zag laatst dat er weer borden zijn geplaatst bij de crossplek in zaandam, weet iemand misschien een andere (omg. Amsterdam), heb gehoord dat je ook een in almere hebt en in ijmuiden. Iemand help mij aub!! Ik wil mijn motor niet verkopen.

Alvast bedankt
 
Geen levend zieltje gaat op het internet z'n plekje vertellen, want dan is zijn plekje met een week pleiten .

Speeltip 6 ,
Het is verbazend hoeveel wegen in Nederland er nog niet verhard zijn, ze hebben echt niet overal op elke openbare weg
asfalt neergekwakt, paaltjes neergezet of een bord neergezet "rot op, dit is een privéweg"

En google maps, is je vriend hierbij :)
 
Geen levend zieltje gaat op het internet z'n plekje vertellen, want dan is zijn plekje met een week pleiten .

Speeltip 6 ,
Het is verbazend hoeveel wegen in Nederland er nog niet verhard zijn, ze hebben echt niet overal op elke openbare weg
asfalt neergekwakt, paaltjes neergezet of een bord neergezet "rot op, dit is een privéweg"

En google maps, is je vriend hierbij :)


Hij heeft het over de omgeving van Amsterdamski, daar heb je misschien net 2km onverhard.
 
In Amsterdam moet je wachten tot er een demonstratie geweest is, dan zijn de straatstenen ineens weg en kun je offroad rijden in de stad.
das lang geleden dat er solidariteit in Amsterdam was...

gaat niet meer gebeuren..


however,
mocht je die stenen kwijt willen kan je deze hier achterlaten/ deponeren;

Fractiebureau GroenLinks Amsterdam
Amstel 1 (Kamer 1B.05)
1011 PN Amsterdam
 
Terug
Bovenaan Onderaan