Il tema Ducati 848 / 1098 / 1198 Superbike parte V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop niet dat de geruchten dan waar zijn. Geen twin meer is voor mij de reden geen superbike meer te kopen.
 
het wordt gewoon een twin zover de welingelichte bronnen weten.... dit lijkt me een patent van het GP-model

ducati-carbon-fibre-semi-monocoque-frame-patented.jpg
 
Laatst bewerkt:
D16 heeft een ander uitlaatdemper/systeem :Y
Die's netjes in de staart weggewerkt :P
 
Laatst bewerkt:
het wordt gewoon een twin zover de welingelichte bronnen weten.... dit lijkt me een patent van het GP-model

[http://images.gizmag.com/gallery_lrg/ducati-carbon-fibre-semi-monocoque-frame-patented.jpg (afbeelding)]

Het lijkt mij ook dat ze in het subframe het trellis wel laten leven, alles als in het voorbeeld lijkt me een beetje te.

Vraag me af hoe ze hem gaan noemen.... 1199 ? ( door zo snel van 1098 naar 1198 te gaan beperken ze zich wel snel qua typenummers) >> of gaan ze over twee jaar er nog 100cc bijdoen en gaan we naar 1298 ? 8-)
 
Laatst bewerkt:
Nergens last van:)

Heb zelf een 1098 maar heb ook eens 2 dagen 500 km met een 848 gemaakt.
848 is een heerlijke fiets voor op straat; waar de 1098/1198 weer net te veel van t goeie is.
848 is minder bokken; beter doseren; maar natuurlijk zit er verschil in koppel/vermogen.

Daar je van een 4 in lijn komt; en dus gewend bent wat hogere toeren te rijden,
is een 848 waarschijnlijk al een openbaring;)

Op het circuit kun je met een 1098 goed uit te voeten; Heerlijke fiets; zeker op een baan als Assen
komt ie fantastisch tot zijn recht. Op de wat kortere baantjes; heb ik mezelf best wel eens afgevraagd
of ik met een 848 niet sneller was geweest; omdat ik het vermogen van de 1098 gewoon niet kwijt kan.

Het belangrijkste natuurlijk; ga met beide eens rijden voordat je je keuze maakt!

Gr,


proefrijden is helaas geen optie, stap dit jaar de motor niet meer op, wel wil ik hem nog in 2010 inruilen, doe het zakelijk en kan dit jaar nog van wat fiscale voordelen genieten :)

gister even wezen kijken bij de dealer en de nieuwe 848 is erg goed uitgerust ook.
standaard stuurdemper, remmen van de 1198, 140 pk.. en natuurlijk de wit met rood frame en velgen combi.
volgende week zou die binnen komen bij de dealer en dan kan ik hem real live bekijken *D
 
Ik ben meer benieuwd naar de kleur wit, schijnt anders te zijn dan het 2010 model, meer mat wit ipv metallic.. al zie ik dat zo op de foto's niet terug...
 
Laatst bewerkt:
[http://static.blogo.it/motoblog/test-ducati-848-evo-e-1198sp/big_11test_848evo_1198sp_19_02.jpg (afbeelding)]

[http://static.blogo.it/motoblog/test-ducati-848-evo-e-1198sp/big_2test_848evo_1198sp_12_01.jpg (afbeelding)]

[http://static.blogo.it/motoblog/test-ducati-848-evo-e-1198sp/big_test_848evo_1198sp_01_01.jpg (afbeelding)]

[http://static.blogo.it/motoblog/test-ducati-848-evo-e-1198sp/big_test_848evo_1198sp_05.jpg (afbeelding)]

[http://static.blogo.it/motoblog/test-ducati-848-evo-e-1198sp/big_9test_848evo_1198sp_09_01.jpg (afbeelding)]

Die 1198SP ziet er een de onderkant ook fraai uit, maar dat wheelien!! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan