I'll show you my new bike!

OKe, niet iedereen hoeft 'm mooi te vinden, maar dan kunnen andere users dit toch wel voor zich houden en hoeven ze dit niet op het forum nog een keer extra duidelijk te maken. Het is toch de bedoeling dat we motorrijders onderling steunen ofzoiets? En ik heb me excuses overigens al aangeboden.

Even over dat van die parkeerplaats. Woon in een klein dorpje (ergens in Friesland) en daar hebben ze niet echt van die grote parkeerterreinen ;(

Maar achter ons is het alleen maar landschap met wat weggetjes enzo. Denk dat ik hier maar wat over heen en weer ga!
 
vind em eigenlijk belange nog zo mis niet ;)

zou al blij zijn als ik een zxr had :9~

vele veilige en toffe kilometers toegewenst ;)

oh ja en natuurlijk proficiat met je nieuwe bike *D
 
OKe, niet iedereen hoeft 'm mooi te vinden, maar dan kunnen andere users dit toch wel voor zich houden en hoeven ze dit niet op het forum nog een keer extra duidelijk te maken. Het is toch de bedoeling dat we motorrijders onderling steunen ofzoiets? En ik heb me excuses overigens al aangeboden.

Even over dat van die parkeerplaats. Woon in een klein dorpje (ergens in Friesland) en daar hebben ze niet echt van die grote parkeerterreinen ;(

Maar achter ons is het alleen maar landschap met wat weggetjes enzo. Denk dat ik hier maar wat over heen en weer ga!

Gefeliciteerd met je nieuwe bike! Ennuh...het is een forum...dat gaat over meningen... ;)

PS Ik weet het.......moet het eigenlijk niet zeggen.....maar wacht nou gewoon tot je er legaal op mag rijden. Al ga je op je bek zonder een ander te benadelen, het is zonde van je motor die niet verzekerd is....

Veel plezier ermee!!! :]
 
PS Ik weet het.......moet het eigenlijk niet zeggen.....maar wacht nou gewoon tot je er legaal op mag rijden. Al ga je op je bek zonder een ander te benadelen, het is zonde van je motor die niet verzekerd is....

Jij als kutsmeris moet het juist zeggen.

Maar doet het niet. Als je zelf op je plaat gaat is het tot daaraan toe maar als je schade maakt aan een ander. Dan betaal je een hele hoge prijs voor dat beetje plezier.

Gewoon ff wachten, des te meer geniet je er straks van



iig gefeliciteerd met je nieuwe bike
 
Als je geen opmerkingen wilt over je motor die je niet bevallen moet je ook niet vragen wat mensen ervan vinden.
Ik heb ook niks met van die zuurstok kleuren, maar ik vind het voor de rest nog steeds brute fietsen.

Veel plezier ermee, en laat je in het begin niet gek maken door mensen met meer ervaring of een grotere bek.
 
Jij als kutsmeris moet het juist zeggen.

Maar doet het niet.

Misschien had ik moeten zeggen "ik moet dit niet zeggen op dít forum"..

Zeg ik het wel dan krijg je het moraalridder gezeik weer in dit topic en het zou fijn zijn dat eeuwige gezeik eens niet te hebben.... B|
 
Gefeliciteerd,man!
Mooie bike en de kleurtjes vind IK wel gaaf!!!
Doe maar rustig aan met al dat vermogen.....ik schrok me laatst de blubbers toen ik op mijn nieuwe motor(cbr600 '88)ging rijden...ik was een Diversion gewend....bruut!Wat een verschil!!Maar ik ben dan ook vrouw, dat zal ook schelen?!
Veel plezier ermee!!! :]
 
Gewoon gassen met dat ding :X Als er op die landbouwweggetjes bij jullie achter een tracktor of dikke jeep uit een straatje komt is een kans van 1 op 10 misschien. Dus dat er zand of slijk op de weg ligt in die klei beurt van jullie is een kans van 1 op 5. Dus dat je onervaren (met een zwaardere motor) of onderuit schuift of tegen een tracktor of jeep knalt is heel klein |( Dus gassen. Wij hebben ook niet hoeven wachten.
 
Ik vind het echt wel een gave motor!

Vind sowieso net als Bobbel die ZXR750 echt van die ruige,brute motors :9
2 maten van me hebben er ook 1 nou samen hebben ze anderhalve (eentje is gecrashd B| )

De kleuren vind ik ook stoer!

Al ben ik net als meerdere ook wel benieuwd of je dat slot en ruitje er nog bij gekregen had?

Suc6 met racen (ik denk trouwens echt niet dat je dat volgaat houden tot november,ik had mijn ER-5 al verkocht voor ik zwaar mocht gaan rijden, en ik kon zelfs m'n vaders guzzi niet weestaan :X Laat staan een ZXR!
 
Idd, ben ik ook benieuwd naar.

Oke, was vergeten om dat nog even te zeggen. Ik heb er geen kuipruitje en ook geen slot bij gekregen. Dit zat er niet meer in en kon duidelijk aan de verkoper merken dat hij dit er ook niet meer bij wou doen.

Maar ik heb nu echt uitstekende service gekregen en zeg nou eerlijk. 640 euro van de prijs af bij een dealer en in plaats van 6 maanden garantie heb ik 12 gekregen. Netter kun je het toch niet doen als dealer???

Ik ben in ieder geval superblij met mijn motor. Heb zojuist al even over een weggetje hierachter gereden en dat is het zooooo gaaf. Maar hij komt nu in mijn mooi verwarmd, speciaal voor de motor, ingericht hok. Gaat er ook niet eerder uit als November. Behalve voor wat onderhoud enzo...
 
Je had die fiets misschien beter bij de dealer kunnen laten staan tot november. dan gaat je garantietermijn ook pas in als je m ophaalt.
Verder veel plezier ermee!!
 
Heel toevallig wel jah!

En als je er 1 wil kopen duw ik 'm zo ver in je hol dat ie uit je keel er weer uitkomt en dat je nooit meer op je motor kan zitten!

Sorry hoor, wie mij gaat afzeiken, zeik ik net zo hard terug!



Tst tst tst....niet zo zuur jongen... Strax krijg je het nog aan de stok met forummers hierzo!! :+
 
Oke, was vergeten om dat nog even te zeggen. Ik heb er geen kuipruitje en ook geen slot bij gekregen. Dit zat er niet meer in en kon duidelijk aan de verkoper merken dat hij dit er ook niet meer bij wou doen.

Maar ik heb nu echt uitstekende service gekregen en zeg nou eerlijk. 640 euro van de prijs af bij een dealer en in plaats van 6 maanden garantie heb ik 12 gekregen. Netter kun je het toch niet doen als dealer???

Ik ben in ieder geval superblij met mijn motor. Heb zojuist al even over een weggetje hierachter gereden en dat is het zooooo gaaf. Maar hij komt nu in mijn mooi verwarmd, speciaal voor de motor, ingericht hok. Gaat er ook niet eerder uit als November. Behalve voor wat onderhoud enzo...

Misschien om even te vertellen bij welke Motoport vestiging? Het wordt er normaal alleen maar bij vermeld als er iets te zeiken valt, en wanneer het goed gaat worden er geen namen genoemd! O-)
 
Feli met je nieuwe bike!!!

Weet uit ervaring dat het moeilijk is om te wachten met rijden als je hem al klaar hebt staan maar het eigenlijk nog niet mag. Ik had mijn motor ook al voordat ik mijn rijbewijs had en heb ook 'stiekem' gereden. Maarre dat heb je al gedaan dus nu netjes in je hokkie laten staan tot november :P

Alvast veel :] plezier!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan