I'll show you my new bike!

2FastForYou

MF'er
11 aug 2004
138
0
Ter Idzard
Sinds gisteren in het bezit van een Kawasaki ZXR 750 uit het jaar 1995. Nog maar 25800 km op de teller. Ik heb al enkele keren deze motor op het forum gezet voor meningen van jullie, maar hierbij even een berichtje dat ik de motor nu echt in mijn bezit heb :D

Heb de motor gekocht bij en Motoport. Echt top service. Mooie prijs, goede service. Ook nog eens zo vriendelijk om de motor voor mij op de trailer te zetten. :}

Nu alleen nog even wachten tot 13 november, want dan mag ik pas op de zware categorie rijden....

1.jpg
 
Heel toevallig wel jah!

En als je er 1 wil kopen duw ik 'm zo ver in je hol dat ie uit je keel er weer uitkomt en dat je nooit meer op je motor kan zitten!

Sorry hoor, wie mij gaat afzeiken, zeik ik net zo hard terug!
 
Gefeli *D
Zal wel balen zijn dat je er pas in November op mag rijden nu buiten het zonnetje zo schijnt.
 
Als ik die heb zal ik 'm zeker posten. Eerst maar even wat oefenen, want begin nu net op zwaar te rijden. Kom, zoals ik al zei, van een 125cc af.... :]
Oei doe dan maar rustig aan, want het verschil tussen deze ZXR750 en zo'n 125cc fietsje is echt enorm.... maar goed, dat weet je zelf natuurlijk ook al, daarom heb je hem gekocht waarschijnlijk *D

Veel veilige kilometers toegewenst :)
 
leuk speelgoed. lekker opvallend!

maare. doe je wel een beetje rustig aan. zowel op de weg als op dit forum? lvt maakte gewoon een grapje (althands zo lees ik het dan) en jij reageert of je hem op zijn bek wil timmeren (althands... zo lees ik .. naja je snapt me wel)


veel plezier in iedergeval :)
 
Heel toevallig wel jah!

En als je er 1 wil kopen duw ik 'm zo ver in je hol dat ie uit je keel er weer uitkomt en dat je nooit meer op je motor kan zitten!

Sorry hoor, wie mij gaat afzeiken, zeik ik net zo hard terug!

:X

volgends mij was het een grapje :X

met je goede been uit het verkeerde bed gestapt ofzo? :P
 
Tja, vandaag gelijk maar in de verzekering gezet, mooi weer, maar helaas, mag er nog niet op rijden. En wil geen risico lopen.

Wat zouden jullie trouwens bij deze bike doen? Een WA verzekering of een casco (dus alles erin)???
 
Heel toevallig wel jah!

En als je er 1 wil kopen duw ik 'm zo ver in je hol dat ie uit je keel er weer uitkomt en dat je nooit meer op je motor kan zitten!

Sorry hoor, wie mij gaat afzeiken, zeik ik net zo hard terug!
Ik vat het maar op als een chagerijnige reactie...als je altijd zo bent heb je een probleem ;)
ik zal jou nog eens veel plezier wensen B|
 
kom kom.... hou het rustig he...

Was al genoeg over die zuurstokken geouwehoerd in zijn mening topic, vandaar.

ontopic,

ik zou WA extra doen (wel tegen diefstal en brand)
 
Heel toevallig wel jah!

En als je er 1 wil kopen duw ik 'm zo ver in je hol dat ie uit je keel er weer uitkomt en dat je nooit meer op je motor kan zitten!

Sorry hoor, wie mij gaat afzeiken, zeik ik net zo hard terug!

waar komt die agressie vandaan zeg!?!?
Weet je wel zeker dat je een 750 cc nodig hebt?!?! jij kan al aardig agrssief omgaan met je 125cc schat ik zo in :?
 
Komop mensen, hij is gewoon trots op zijn nieuwe bike, en dan zo een lullige opmerking is gewoon niet lollig..

Maar ontopic maarweer? ;)

Mooie bike! Rijd voorzichtig :]
 
oke oke, misschien iets te chaggie gereageerd, maar net zoals al werd gezegd, heb je nieuwe bike, krijg je zo'n opmerking.


Maaruh, denk toch dat ik vanmiddag nog even stiekum een rondje doe.
 
oke oke, misschien iets te chaggie gereageerd, maar net zoals al werd gezegd, heb je nieuwe bike, krijg je zo'n opmerking.


Maaruh, denk toch dat ik vanmiddag nog even stiekum een rondje doe.


Oke jongens laten we er over op houden.
Maar opmerkingen hou je altijd op alle moto's is wat op te merken en wees nou eerlijk bij die van jou ligt het nou eenmaal wat sneller voor de hand!!
(lekker schijt aan hebben smaken verschillen nou eenmaal doe je niks tegen.

Ik had mijn motor ook al veel langer dan mijn rijbewijs maar heb aan instructeur gevraagd waar ik kon oefenen:

op afgesloten parkeerterreinen of eigen terreinen mag je oefenen dus als je iets in de buurt heb zoals ik Rotterdam Airport met mega parkeerterreinen kan je oefen tot je erbij neer valt.

wel ff zorgen dat je samen met iemand er naar toe gaat op je eigen bike!!!!!!

Succes!!!
 
Oke jongens laten we er over op houden.
Maar opmerkingen hou je altijd op alle moto's is wat op te merken en wees nou eerlijk bij die van jou ligt het nou eenmaal wat sneller voor de hand!!
(lekker schijt aan hebben smaken verschillen nou eenmaal doe je niks tegen.

Ik had mijn motor ook al veel langer dan mijn rijbewijs maar heb aan instructeur gevraagd waar ik kon oefenen:

op afgesloten parkeerterreinen of eigen terreinen mag je oefenen dus als je iets in de buurt heb zoals ik Rotterdam Airport met mega parkeerterreinen kan je oefen tot je erbij neer valt.

wel ff zorgen dat je samen met iemand er naar toe gaat op je eigen bike!!!!!!

Succes!!!

Dit zou ik niet zomaar klakkeloos aannemen van je instructeur. Een parkeerterrein is ook openbare weg en op de openbare weg wordt je geacht in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs en dit is in het geval van de TS (nog) niet het geval.

@TS, Leuke fiets.
 
hij wist mij te garanderen dat als je door een slagboom heen moet met de auto of als er een bord met eigen terrein (= met toestemming eigenaar natuurlijk) je zonder rijbewijs er mag rijden.

Hij is instructeur bij de KNMV dus mag verwachten dat hij de waarheid spreekt!!
 
Heel toevallig wel jah!

En als je er 1 wil kopen duw ik 'm zo ver in je hol dat ie uit je keel er weer uitkomt en dat je nooit meer op je motor kan zitten!

Sorry hoor, wie mij gaat afzeiken, zeik ik net zo hard terug!

Waarvoor denk je dat die clowntjes zijn ,trut :+

Ik vind je motor ook niet mooi! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan