"Illegaal motorcircuit A58 bij Zegge aangepakt"

ahamer

Die hard MF'er
12 feb 2009
661
1
Zeeuws-Vlaanderen
vandaag uit de Bndestem;

Cookies op bndestem.nl | bndestem.nl
full
 
Mooi toch!
Ze plaatsen bochtjes in de bocht.

Lekker sturen dus!
 
Haha slimmerik.

Dat is toch alleen maar prachtig met je motard. :]
 
Ach ja, lekker nederlands weer. Zeggen dat het niet mag op die plek, maatregelen treffen, maar ondertussen ook geen fatsoenlijk alternatief aandragen. Gevolg: de motorrijders zoeken een ander plekje om lekker te spelen tot daar omwonenden gaan klagen en het weer opnieuw begint. :')
 
Ach ja, lekker nederlands weer. Zeggen dat het niet mag op die plek, maatregelen treffen, maar ondertussen ook geen fatsoenlijk alternatief aandragen. Gevolg: de motorrijders zoeken een ander plekje om lekker te spelen tot daar omwonenden gaan klagen en het weer opnieuw begint. :')
't Is een kwestie van geduld tot heel Limburg Hollands lult: over een tijdje is Nederland één grote verkeersdrempel en is alles dus weer mooi vlak :P
 
Oké, dankje :+

Ik heb een goed onderwerp voor een interview voor school *O* *D

Nu nog iemand zoeken die ik hierover ken spreken :P
 
de autorijders kunnen er nu ook niet meer hard doorheen :(
het ging specifiek om sportieve motorrijders, waarom de sportieve autorijder ook pakken -O-
 
kansloos... ik snap niet waarom ze geen circuit extra aanleggen, waar je voor appel en ei kunt rijden. nee overal maatregelen treffen, maar ho maar eens tegemoet komen. Beeh.. ben het al zat en rij alleen nog maar in Duitsland.
 
kansloos... ik snap niet waarom ze geen circuit extra aanleggen, waar je voor appel en ei kunt rijden. nee overal maatregelen treffen, maar ho maar eens tegemoet komen. Beeh.. ben het al zat en rij alleen nog maar in Duitsland.

graag in de omgeving van ARNHEM!!!!!!!!!!! :]
 
ja voor ons wel maar de gemiddelde ss rijder is er niet zo blij mee :P


Ik heb toch echt liever die, daar kun je langsrijden. De drempels die hier in de buurt liggen zijn aangelegd door een stel mongolen, de hellingshoek is zo hoog dat als je harder dan 10km/h rijdt je er met je wiel achter blijft haken :X
 
Wacht, ik moet even m'n mening aanpassen.

Sowieso Nederlanders :')
Intolerantie is hier toch wel ons sterkste punt :')
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan