Illegale demper

Wat vind jij de gaafste uitlaatpijp?

  • Bos

    Stemmen: 18 15,1%
  • Akrapovic

    Stemmen: 29 24,4%
  • BSM

    Stemmen: 3 2,5%
  • Laser

    Stemmen: 20 16,8%
  • LeoVince

    Stemmen: 7 5,9%
  • Sebring

    Stemmen: 3 2,5%
  • Yoshimura

    Stemmen: 30 25,2%
  • Hindle

    Stemmen: 2 1,7%
  • Superpole

    Stemmen: 7 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    119
Ik zweer bij remus, ben 1 keer vreemd geweest met een bos, maar heb die na een week er weer vanaf gehaald, rij nu met remus revolution zonder db killer.

een echte Nekkenverdraaier....



weet 't, ben een poser O-)
 
Maar volgens mij moet jij ook echt niet veel boven je stationair komen dan he! Of het is feest... hehe ;)

Mooie demper hoor, eerlijk waar.

[edit]Ik neem aan dat als jij naar Duitsland gaat de boel wel even verwissel? :+ [/edit]

Nee, dan klap ik gewoonb m'n nummerplaat om en vlieg er als een idioot vandoor. :+
Met de motor ben ik nog niet in DL geweest, maar ik denk wel dat ik m'n pijp ga verwisselen als ik ga. ;)
 
Jezus zeg, wat hangt die debiel naast z'n GS... altijd al gedacht dat het een echte prutsersbrommer was :X


:Z een GS is geen prutserbrommer, die gast hangt alleen als een debiele aap naast zn motor ;)

met een GS kun je heel erg hard en heel erg plat door bochten weet ik uit ervaring(veel sneller/platter dan veel mensen denken)
 
Blijkbaar zijn akropovic dempers erg populair en is het niet verstandig om zonder db-killer in Duitsland te rijden, maar in Nederland wel, aangezien ze er hier niet zo streng op zijn. Dat klinkt goed. Weet iemand ook hoe ik een poll wijzig? want dan zet ik de andere merken er even bij.
 
hallo luitjes
heb ook een z1000 maar heb gewoon de db-killers eruit gesloopt en de katalysator ook maar.
nu heb ik een tering mooi geluid, echt een aanradertje.
grts oet grunn!!
 
Heb verleden week akarpovic's slip on's gestoken op men Z1000 en da geluid is hemels :9~
Ben blij dak geen yoshi's genomen had :Y

Luid,diep ,brullen,ronken :} dienen Akra doet et allemaal :9


Akrapovic vind ik persoonlijk toch het beste merk van uitlaten :} :} :}


Grtzzzzzzzzzzzz 8-)
 
Ik mis de remus



eifelmotorafbeeldingen0gc8.jpg


:9~
 
Wat ik meestal wel jammer vind, is dat ze wel geluidsfiles plaatsen, maar niet de hoeveelheid dB's die erbij "vrij komen" Ik weet dat dat per motor natuurlijk wel iets kan verschillen, maar het helpt ook wel meer bij de "indicatie". Dan heb je toch een soort van "richtlijn". Desondanks echt brute geluiden!!!

[edit]En door de hoeveelheid dB's te weten, weet je ook juist in hoeverre je (ongeveer) "over de schreef" gaat als het op de Wet aankomt...[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Bonnen uitschrijven voor al die ilegale uitlaten?????? Hoe meer des te beter.
Een stelletje imbicielen begrijpt nog steeds niet dat door lawaai-orgels etc. de motor steeds meer in het verdomhoekje wordt gezet. De volgende fase is nog zwaardere geluidseisen, afsluiten van leuke wegen en misschien wel APK. En dat omdat je zo geil bent van je motor. Zoek liever een prostituée!!!!!!
Pigion
Rijdt met standaard uitlaten.
 
Bonnen uitschrijven voor al die ilegale uitlaten?????? Hoe meer des te beter.
Een stelletje imbicielen begrijpt nog steeds niet dat door lawaai-orgels etc. de motor steeds meer in het verdomhoekje wordt gezet. De volgende fase is nog zwaardere geluidseisen, afsluiten van leuke wegen en misschien wel APK. En dat omdat je zo geil bent van je motor. Zoek liever een prostituée!!!!!!
Pigion
Rijdt met standaard uitlaten.

Dat laatste zinnetje was best wel overbodig :P
 
Bonnen uitschrijven voor al die ilegale uitlaten?????? Hoe meer des te beter.
Een stelletje imbicielen begrijpt nog steeds niet dat door lawaai-orgels etc. de motor steeds meer in het verdomhoekje wordt gezet. De volgende fase is nog zwaardere geluidseisen, afsluiten van leuke wegen en misschien wel APK. En dat omdat je zo geil bent van je motor. Zoek liever een prostituée!!!!!!
Pigion
Rijdt met standaard uitlaten.

Gedeeltelijk mee eens...

Lang niet iedereen kan het geluid van motoren waarderen... als je dus idioot veel herrie hebt maak je je niet populairder.
Gevolgd door middelvingers, klagende buren en dijkafzettingen...


Beetje meer dan standaard mag echter wel... *O* })
 
Laatst bewerkt:
Gedeeltelijk mee eens...

Lang niet iedereen kan het geluid van motoren waarderen... als je dus idioot veel herrie hebt maak je je niet populairder.
Gevolgd door middelvingers, klagende buren en dijkafzettingen...


Beetje meer dan standaard mag echter wel... *O* })
homo :j
 
Ik heb een Akrapovic 4.2.1 systeem en ben over het geluid en prestaties best te spreken. Ik moet er wel bij vermelden dat de Akra even tijd nodig had om echt los te komen. Het geluid is nu een stuk harder dan toen ie er net onder zat.
 
Nergens Arrow ? sjonge sjonge

De mijne vind ik echt heel mooi lawaai maken , zelf rijd ik MET decibel killer omdat ik zonder té veel lawaai zou maken. En nu rij ik nog legaal ook :) kan zelf naar duitsland , en nog herrie maken ... zàààààlig
 
Terug
Bovenaan Onderaan