Illustere voorgangers, een OBTwerktopic

Het schijnt dat er uit het verre oosten een extra stoelvulling mee komt...

Vliegend tapijtje tussen twee stoelen in lukt altijd wel. Even de Efteling bellen. Het ene attractiepark zal het andere toch wel willen helpen. Prima, komt goed, brengt hij of zij de zon mee?

Met een kleine verlegging van de route, niet eens extra meters, komt 'ie bij mij voor het balkon langs.... ;)

Onder langs een serenade: m'ie, ie ie, ie, fa, so, la, ti...ti... tiiiiiii, do!

Staat die snert nog koud?


Nu lagedruk via ozongat weg laten lopen, afkitten, opvullen met hogedruk en sticky maken. Piece of cake, toch?

Overigens hebben ze bij het KNMI die 90% regenkans ook sticky gemaakt! |(
 
Laatst bewerkt:
Zondag is er vrij veel bewolking en in het westen zijn er eerst nog buien. In de loop van de dag ontstaan in de oostelijke helft ook enkele onweersbuien. Dit kunnen dan pittige buien zijn die lokaal met hagel en (zware) windstoten gepaard kunnen gaan. De middagtemperatuur loopt uiteen van 20 graden in het westen tot lokaal 27 graden in het oosten. De wind is eerst zwak uit zuidelijke richtingen, draait in de middag naar westelijke richtingen en neemt toe naar matig.

}) :] :W
 
Als ik Buienradar mag geloven is de ergste regen al 'smorgens vroeg, dus tegen de tijd van deze rit alláng voorbij...
Wat er overkomt mag geen naam hebben (minder dan 0,5mm)..
 
Balio ........

afgelopen maandag moesten de dames ootje examen doen voor strandwacht.
helaas stormde het dusdanig dat het niet verantwoord geacht werd om praktijk examen te doen.

dat wordt dus morgenochtend in Bloemendaal.
en omdat de meiden het op prijs stellen dat ik ook kom, haak ik af voor het OBT. -O-

fijne rit morgen !
 
ik wil altijd graag zo op de morgen mijn caffeine level wat opvijzelen, dus ik ben zeker bij tijds voor een bakkie pleur!
 
Pfff- morgen begint de herfst! En hoe!!!


Oja- de interne strijd is beslecht: spruit1 gaat mee.
 
Ben er morgen helaas niet bij, meer wil jullie wel graag een topdag toewensen ;) :Y . Dan ga ik achteraf wel stilletje meegenieten van de foto's :)
 
Ting reken maar niet op HP .... Liggen nog een paar klussen die ook moeten.
O.a boot carburateur even nazien..,
Grtz
 
@ assistent meteo Q onze hartelijke dank voor de update.
@ Smuiger, oké, regen te zien vanuit je bed en weg is de goesting!

Baywatch.jpg

@ Baywatch ootje, succes voor de meiden

@ foks, goed weer even iets van je te lezen, Den Andel daar zien we je.
@ Paul_K afwezigheid al bekend, maar heel attent thnx en succes bij VRO.
@ HP bootonderhoud, klussen, succes daarbij en tof dat je het laat weten.

@ allen,

Goed, strak blauw zal het niet zijn, kans op een bui(tje) zeker, wellicht ik en de anderen uit de randstad al morgen vroeg regen en meetrekkend naar het oosten. Ik kan er niet mee zitten, de regenoverall gaat waarschijnlijk al bij vertrek aan. Hoe dan ook de OBT wordt volgens plan verreden!
 
Een regenbuitje zal ons niet tegenhouden, onweer echter wel...... we zullen morgenochtend zien hoe de weergoden ons gezind zijn :/
 
Laatst bewerkt:
omdat jullie zo aandringen

kleine update

--------------------------------------------------------------------------------------------

Zondag is er vrij veel bewolking en in het westen begint de dag al met een paar (onweers)buien. Deze buien trekken verder oostwaarts waarbij in de oostel?ke provincies dan ook windstoten kunnen voorkomen. De middagtemperatuur loopt uiteen van 21 graden in het westen tot lokaal 25 graden in het oosten. In de middag KAN het op enkele plaatsen opklaren. De wind is eerst zwak uit zuidelijke richtingen, draait in de middag naar westelijke richtingen en neemt toe naar matig.

---------------------------------------------------------------------------------------------
 
Terug
Bovenaan Onderaan