Illustere voorgangers, een OBTwerktopic

Ook weer thuis. Had weinig gescheeld of we hadden de hele rit gemist: tikkie te laat wakker geworden! :$

Leuke route, en echt des brikkers een paar keer oponthoud. Ting, ik hoop dat je je BMW gauw weer thuis hebt!
Wij hebben genoten, spruit1 en ik!
 
Ik ben ook weer thuis, na een geweldig leuke dag, die boven verwachting nagenoeg helemaal droog is verlopen. *O*
Ondanks een ernstig tekort aan hemelwater :') ging mijn motor onderweg ineens heeeel vreemd lopen.
Ffffff flink gas geven leek de remedie, maar later in harte Rotterdam begon het astmatsiche lopen weer.
Gelukkig hield het ook de 2e keer net zo plotseling op als het begonnen was.
Tsja dat heb je met dat moderne injectiespul....zou je zeggen. :(
Het masjien moet maar eens naar de dokter.

Maar ook de oudjes hebben weleens kuren, zoals TingTing helaas zal kunnen beamen.
Hij heeft zijn Beemer achter moeten laten wegens hardnekkig dienst weigeren '( .
Eerst nog even protesteren door op 1 pit te gaan lopen en daarna was het over.
TingTing bij Hondafour achterop naar huis gereden gereden en Ufot'tje en ikzelf erbij in de buurt; de Honda van Hondafour had ook wat onaangename kuurtjes.
Zonder problemen in Rotterdam aangekomen en vandaar samen naar huis.

Nu een hapje eten :9 en ondertusen fff dit typen.
TingTing heel erg bedankt voor het op poten zetten van deze OBT :} en succes met het oplossen van de Beemerproblemen!
Verder natuurlijk dank jullie wel voor de, ondanks de weersverwachting, grote opkomst!
Zonder de anderen is een OBT tenslotte geen echte OBT.
Hopelijk weer tot een volgende keer! :W
 
[me="Brêge"] snapt ineens waarom die BMW van Ting een offroad model is; kan ie 'm op elk pechmoment direct de berm insturen. :P :+ [/me]
 
ík heb alvast wat https://picasaweb.google.com/ufootje/20110904OBTIllustereVoorgangers?authuser=0&authkey=Gv1sRgCPjOnauRhIuhSA&feat=directlink (FOTOS)online gezet!
 
ík heb alvast wat https://picasaweb.google.com/ufootje/20110904OBTIllustereVoorgangers?authuser=0&authkey=Gv1sRgCPjOnauRhIuhSA&feat=directlink (FOTOS)online gezet!
het bewijs;

DSC00957.JPG


[me="JooGhum"]was er ook nog heel even bij vandaag *O*
[/ME]

Meer zat er deze keer niet in, gelijk hierna via de polders teruggereden naar huis om daar te wachten tot de rest van de familie JooGhum ook voldoende honger had wakker was om te komen ontbijten :9

Misschien tot een volgende OBT

@TingTing, jammer om te lezen dat het vervangen van je bobines het probleem niet heeft verholpen -O-

:W
 
Zo te lezen heb ik weer een hoop leuks moeten missen -O- . Ting succes met je Beemer, hopen dat je 'm snel weer op orde hebt :Y . VRO-1 was overigens ook geen straf vandaag.
 
Vosje was om 18.15 weer thuis.
Ook de terugweg was helemaal droog!

Mooie dag gehad iedereen bedankt daarvoor, Ting Ting in het bijzonder voor de mooi rit.
Brêge bedankt voor het weer samen üit&thuis-rijden!
 
Wij zijn ook weer thuisgekomen na een mooi snelwegvrij ritje inc pontje. Het was weer leuk vandaag, goed weer en een mooie route :}
Ik hoop dat Tinq z'n motor weer een beetje soepel thuiskrijgt en het probleem snel opgelost krijgt. :]
 
Ook weer terug van weggeweest, heb weer een leuk ritje gemist blijkt wel, volgende keer hoop ik er toch zeker bij te kunnen zijn.
 
Allemaal bedankt voor het toffe gezelschap, 'k heb mij verbaal weer helemaal uit kunnen leven. Kortom, ik heb mij ronduit vermaakt en lol gehad.

Rob, toffe foto's! Dikke fun met die dames van dat fietsclubje. Ik zal nog wel uitleggen waarom dat klikte, één cultureel getinte vraag mijnerzijds aan hun adres, meteen in de roos. Nu mog maar eens uitzoeken in hoeverre de fietsnymphen mij in de maling namen of zichzelf een rol toe-eigenen die uit fantasie is geboren. Heerlijk hè, zo'n raadsel!

BMWerner weer bedankt voor de support, altijd weer gezellig samen even sleutelen, al had ik het deze keer graag vermeden.
Hondafour, Oude Brikker, bedankt voor het thuis brengen, biutengewoon fideel, 't is toch ietwat omrijden en ook nog met ietwat malfunctionerende motoren. Maar niks geen pijn, als het gewoon er zijn.

Jaap 43 bedankt voor het duozitten en zo in ieder geval de toerrit te kunnen voleindigen.
Staat die keuken inmiddels waterpas en op de millimeter goed op zijn plek?

De onbekende dame en heer uit Soest in hun chique Mercedes Coupé bedankt voor de hulp bij het op de trailer rollen van de Beemer en het prettige gesprek.

22.15 uur zette ik de Beemer weer thuis op zijn vertrouwde plek neer. Het nam even wat tijd, verder geen centje pijn! 30.000 km. na aanschaf moet het beestje motorisch maar eens flink eens flink opgefrist gaan worden. De winter is er goed voor. Hij gaat naar binnen en komt er niet meer uit voordat hij wat bedrijfszekerder is, of hij eindigt in een hoek als aandenken aan de mooie tijd die we met elkaar hadden.

Allemaal de groeten van mij, van Jojanneke de Dress-up Doll en jojoënd op naar de volgende toer.

J@@st jammer, maar je bent al genoeg gestraft met de gesel der natheid!

Triple, ronduit *@+*#, maar de liefde voor het oude spul blijft, da's wel weer bewezen.

En de meteo, kennelijk hebben wij het verdiend, tof motorweer gehad! De Heuvelrug e.o.
buitengewoon tof, boslucht, heerlijk!

:W
 
Ting .

Bedankt voor het uitzetten en voorrijden van de rit!

het was een erg mooie rit zonder al te veel regen.

na thuiskomst gelijk de eerste onderzoeken gedaan waarom hij op een gegeven ogenblik niet meer wou starten , en wat blijkt dat ik het zelfde euvel heb als jij!
Laadt niet meer op !! ;(
nu weet ik niet waarom maar dan heb ik daarvoor weer het geluk dat ik de 900 kan gebruiken om te testen of het de spanningsregelaar ,de koolborstels .de rotor .of de stator is. dus dat maar even stuk voor stuk uit proberen!

Het zal wel weer in orde komen!! :Y .

PS Je was een voorbeeldige achteropzitter. :}

Ging goed mee in de bochten! E/D
 
Terug
Bovenaan Onderaan