Illustere voorgangers, een OBTwerktopic

Vriend van me is naar een trekkertrekwedstrijd geweest en schrijft op Facebook:

"De mooiste uitspraak van vandaag kwam van de omroeper bij de trekkertrek: "Als ik er net zo vaak naast had gezeten als de weerman, had ik nu geen 4 kinderen gehad".


_O- _O-
 
Afkickverschijnselen?

Het is weer een voor en na de OBT! Maandje intensief mee bezig geweest, maar wat een fun. En met dat clubje fietsende dames sprak ik over het boek en toneelstuk 'Damesleed en ander zadelpijn'. Nou dat kenden ze wel, claimden zelfs dat ze er model voor hadden gestaan. Da's dus eerlijk bij mogelijk een l@lverhaal. Ook vertelden zij mij, met titel erbij dat er nog vervolg aankomt. Helaas ben ik die titel vergeten. Afwachten wat hier van klopt.

Een van de vrouwen stelde voor dat ik het zadeldekje (gadget van het boek/ toneelstuk) over mijn helm zou trekken. Dat ging niet, waarop een andere vrouw het spontaan voor de foto op haar gezicht plakte. Of wilde deze schoonheid daar haar aanwezigheid verhullen? Hoe dan ook ik ging er figuurlijk plat voor! Heerlijke vrouwen, net als de motormeiden die mij ook deze toer niet lieten zitten! :} :} :}
 
Vriend van me is naar een trekkertrekwedstrijd geweest en schrijft op Facebook:

"De mooiste uitspraak van vandaag kwam van de omroeper bij de trekkertrek: "Als ik er net zo vaak naast had gezeten als de weerman, had ik nu geen 4 kinderen gehad".


_O- _O-

Godengeschenk, voor en na nat, er tussen in droog! :?

'Trekkertrek' goeie nick!
 
Laatst bewerkt:
Voor eens en voor altijd, 10 jaar OBT, een social event, buiten kijf! Het valt en staat bij deelname. Ik ga de komende tijd, naast het 'reviseren' van de Beemer deelnemen aan de Brikken Landmark Rally en bezin mij op een combinatie van Brikken/Landmarktoer!

In één keer rond, alle landmarks, volgens de 'zwaan kleef aan methode'. Aanhaken vanuit de provincie waar je woont. Mijn idee van een OBT jubileumrit en kruisbestuiving van brikkenactiviteit in optima forma!

Da's wel een uitdaging!
 
Laatst bewerkt:
Nondedju!!

...

VUK!


-O-
Ik heb je niet bewust zien staan onderweg, anders had ik je wel geholpen
Maar is wel ' ;(

The day after ben ik ook weer onder de levenden, terugweg even gas gegeven (tot 190 op de teller O-) ) om op tijd bij de bbq te zijn (17:20 was ik huis)
Heerlijk gereden en niet al te nat geworden op de heen en terugweg, al zakt de snelheid wel onder de 140 bij regen en pothelm.
Ik zal eens zien of ik mijn paar foto's ook online kan krijgen vanavond

Aan een ieder: 't was weer mooi, bedankt *D
 
Het is weer een voor en na de OBT! Maandje intensief mee bezig geweest, maar wat een fun. En met dat clubje fietsende dames sprak ik over het boek en toneelstuk 'Damesleed en ander zadelpijn'. Nou dat kenden ze wel, claimden zelfs dat ze er model voor hadden gestaan. Da's dus eerlijk bij mogelijk een l@lverhaal. Ook vertelden zij mij, met titel erbij dat er nog vervolg aankomt. Helaas ben ik die titel vergeten. Afwachten wat hier van klopt.

Een van de vrouwen stelde voor dat ik het zadeldekje (gadget van het boek/ toneelstuk) over mijn helm zou trekken. Dat ging niet, waarop een andere vrouw het spontaan voor de foto op haar gezicht plakte. Of wilde deze schoonheid daar haar aanwezigheid verhullen? Hoe dan ook ik ging er figuurlijk plat voor! Heerlijke vrouwen, net als de motormeiden die mij ook deze toer niet lieten zitten! :} :} :}


ik kon dus ook niet mijn nieuwsgierigheid bedwingen en heb meteen even gegoogled op "zadelpijn" en afbeeldingen, en kwam dit ploatje tegen:

senior_fietsen_365x243.jpg


vergelijk die eens met de dame links:
DSC00993.JPG


ik weet t niet, misschien zie ik wat ik wil zien?


verder kwam ik deze tegen:
zadelpijn_400.jpg


het bestaat dus wel, maar geen bekende gezichten... alhoewel, die dame uiterst rechts?? _O-
of was dat die met het zakje over dr hoofd?? _O- _O-

het zal wel altijd een raadsel blijven!!
 
Met dank aan de pauze toch wat eerder dan verwacht

https://picasaweb.google.com/113853777484523381046/20110905OBT?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKf-7L7d5b_dhwE&feat=directlink (FOTO's)
 
Met dank aan de pauze toch wat eerder dan verwacht

https://picasaweb.google.com/113853777484523381046/20110905OBT?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKf-7L7d5b_dhwE&feat=directlink (FOTO's)

Thnx Werner en het Beemertje heeft de eerste klappen al weer gegeven. Goed plaatje, zo alleen achter te laten, ........eenvoudig wreed!

ik kon dus ook niet mijn nieuwsgierigheid bedwingen en heb meteen even gegoogled op "zadelpijn" en afbeeldingen, en kwam dit ploatje tegen:

[afbeelding]

vergelijk die eens met de dame links:
[https://lh3.googleusercontent.com/-tAY3n05Y8xg/TmOuzlU5Z5I/AAAAAAAAUuw/e5xQqFc1wUI/s720/DSC00993.JPG (afbeelding)]

ik weet t niet, misschien zie ik wat ik wil zien?


verder kwam ik deze tegen:
[https://lh3.googleusercontent.com/-aVY0lnnJ7us/TmSo2bO5zyI/AAAAAAAAUwg/5E7Ys-p6N3A/zadelpijn_400.jpg (afbeelding)]

het bestaat dus wel, maar geen bekende gezichten... alhoewel, die dame uiterst rechts?? _O-
of was dat die met het zakje over dr hoofd?? _O- _O-

het zal wel altijd een raadsel blijven!!

Kijk Rob, ik mag dan op zijn tijd een beetje lallebrallen, maar als ik fietsende dames aanspreek dan doe ik dat thematisch, louter op charme red ik het niet. Ik wilde ze attenderen op het leuke theaterstuk dat momenteel een kassucces genoemd mag worden. En dat,......juist ja,....daar wisten de dames wel raad mee en het leverde een heel leuk moment en dito foto op. Vrouwen houden tenslotte wel van aandacht , mits.... :}

En ja, enige gelijkenis zie ik ook wel en zelf heb ik er nog nauwelijks gezichten bij, zo snel ging het. Altijd zal ik nieuwsgierig blijven naar de vrouw met het zadeldekje voor 't gezicht. Zucht,.....wat een romantiek en op zo'n moment _O-

Dame uiterst rechts, neen, zij is .....ja, heel bekend van de TV en nog zo wat...., de dame naast haar is alhaast een legende op zijn Hollands.

En dat zakje, nogmaals, is een zadekdekje. Beetje oog voor nuance, anders wordt het niks, jongen.

De zaal zit bij het toneelstuk ongeveer voor 90% vol met vrouwen, heb ik uit zeer betrouwbare bron. Jammer dat jouw meisje geen Nederlands spreekt, anders was een bezoek aan het theater een inkoppertje! Veel plezier komende tijd!
 
Laatst bewerkt:
Zit ik mezelf hier een beetje te kwoten, ik raak aardig van slag van al die dames! :P :9

Dan maar zo!

 
Laatst bewerkt:
Bedankt Ting, het was een mooie rit.

Zelf heb ik hem gereden met gekruiste vingers en het heeft geholpen.
Van morgen naar het werk hield mijn ontsteking er mee op.

Halgever kapot had vorige week een van marktplaats gemonteerd, ben toen naar de Ardennen geweest en geen probleem.
Vrijdag naar huis 2 maal stil gestaan maar even later weer starten.
Zondag heeft hij een hikje gegeven gelukkig, en van morgen weer stil en even later weer starten nu gaat er een gereviseerde onder van de boxer toko.

Pieter
 
Ting enorm bedankt voor de leuke rit en het entertainment :)
Ik lees dat het ophalen van de bmw gelukt is, daar zul je nog een berg tijd aan kwijt zijn geweest denk ik.
Ook veel mooie foto's zag ik al, bedankt iedereen !
 
@TingTing

Goed te lezen dat je de Beemer weer thuis hebt. *O*
Geen dank voor het meerijden; dat ben je aan je stand van brikberijder simpelweg verplicht, vind ik.

Nu de speurtocht naar wat nu het euvel is.

Schrale troost: je bent kennelijk niet de enige; Hondafour heeft blijkbaar ook iets dergelijks op te lossen.
Wij stopten samen, na jou thuis gebracht te hebben, nog even voor "een bakkie"bij de ESSO langs de A13. (doen we altijd als we samen thuisrijden van een rit, een soort traditie zeg maar.)
Zijn Honda sloeg toch af, ondanks het voornemen hem vooral stationair te laten lopen, terwijl wij ons bakkie deden.
Gelukkig startte hij daarna wel, maar dat ging zeker niet van harte, dankzij een zowat lege accu.
Kennelijk ook een laadprobleem; er waren genoeg kilometers gereden om de accu vol te krijgen.

@mensen die foto's geplaatst hebben
Bdankt voor jullie moeite! :}
Er zitten hele leuke plaatjes bij.
 
Ik ben vandaag bezig geweest met dat laadprobleem .

Eerst de spanningsregelaar van de 900 erin , geen verandering in het voltage.
Bleef op 11.8 staan.
Daarna de kap van de dynamo eraf gehaald en de Rotor gemeten weerstand 00.7 moet zijn 04.6 dus conclusie kapot ! ;( .

Laat ik nu nog een Rotor hebben liggen die goed was ,Kortom erop gezet en Voltage op 14.4 volt dus dat is ook weer opgelost! }) .

Kan weer ongestoord rijden zeg maar op naar de volgende O.B.T :] :Y
 
Is het erg als ik geeeeeeen idee heb waar het over gaat? :$

Ach Mari,

de rit is geweest toch....... :Y
De manne/vrouwen hebben het over voltages en amperes :+
Is toch meestal het probleem van die oudere knalpotjes...............

Een van de vorige ritjes, had TT ook zo'n knal probleem :Y


Op de dijk, net voor kasteel Amerongen/ of zo........

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan