I'm new

KappieAppie

MF'er
18 jul 2004
241
12
Wedde?
Ook maar ff voorstellen.

Nu bijna 3 jaar mijn rijbewijs. Raakte met het motorvirus besmet nadat ik tijdens een vakantie met goede vrienden, even achterop een Thundercat zat. Half uurje toeren door de Belgische Ardennen (en twee dagen na de vakantie me direct voor rijles opgegeven ;) )

Wilde natuurlijk na het behalen van mijn rijbewijs van alles en nogwat kopen maar door geldgebrek is het een Honda XBR500 geworden. Een oudje maar in prima staat van onderhoud.
Nu dus inmiddels 2 jaar aan het toeren.. Alleen maar voor de lol, want woon werk verkeer wordt wat lastig voor mij (ik vaar namelijk). Wel neem ik af en toe de motor mee aan boord om bij gelegenheid wat te toeren... Laatst nog in Engeland wezen ploffen :] Erg leuk, alleen ff wennen (met dat stuur aan de verkeerde kant :p).

Ben nu langzamerhand op zoek naar een andere motor. Fazer, Bandit of CB600 lijkt met wel wat. Ben er wel achtergekomen dat de lol van het motorrijden meer een kwestie is van ervaring, dan het type motor waar je op rijdt. Heb een poos terug de VRO cursus gedaan wat je aardig wat meer zelfvertrouwen geeft. Kan me nu bijna niet bedwingen om op, welke rotonde of mooie bocht dan maar ook, in ieder geval heel even het stepje te laten raken... hehehe..

Komende week dit eens in Duitsland proberen.... Paar daagjes met m'n neef langs de Rijn en Moezel toeren...

Goed, na mijn itroductie nu snel terug naar het forum....
 
w000h000 nog een Appie om MF, dit gaat gezellig worden O-)

Welkom op MF *D
 
89417
 
Jep, vaar op zee maar ook binnen...

Belang bij mijn XBR? Wilde hem eigenlijk houden... Heb een paar maten met wel het A stempeltje maar geen motor ;( Kunne we nog eens samen :]
Echter de volgende motor zal wel boven het budget zijn, daarom gaat hij denk ik wel in de verkoop...

ps Hoe quote je een deel uit een text uit een andere post?
 
Jep, vaar op zee maar ook binnen...

Belang bij mijn XBR? Wilde hem eigenlijk houden... Heb een paar maten met wel het A stempeltje maar geen motor ;( Kunne we nog eens samen :]
Echter de volgende motor zal wel boven het budget zijn, daarom gaat hij denk ik wel in de verkoop...

ps Hoe quote je een deel uit een text uit een andere post?

Los zelf schepen in de binnenvaart vandaar .
We zijn rustig aan op zoek naar een xbr voor m'n vriendin .
Quoten is simpel bij de post die je quoten wil zie je rechtsboven een paar icoontjes staan,er staan er op z'n minst 2 het profiel van de desbetreffende gebruiker en daarnaast het quote knopje *D druk hem in en de rest wijst zichzelf ;)
Lees anders de http://www.motor-forum.nl/forum/faq.php (faq) even door.
 
We zijn rustig aan op zoek naar een xbr voor m'n vriendin .

Ligt eraan hoe rustig je op zoek bent... Wil hem aug/sept wel verkopen, eerst zelf nog wat rondtuffen. Morgen richting Koblenz, daarna 2 dagen daar wat rond :]
 
We zijn rustig aan op zoek in de zin van dat we zoals het er nu voor staat alleen hetgene kopen wat aan al onze "eisen" voldoet :P
Dat wil zeggen een zwarte of rode i.g.st. met "weinig" kilometers of er in ieder geval uitziet/rijdt alsof ie weinig kilometers heeft voor een zacht prijsje.
Of 1 in slechte doch redelijk rijdende staat voor heel weinig ;)
In de maand augustus zal het meer naar het laatste gaan i.v.m. vakantie e.d. september waarschijnlijk wat meer naar het eerste.
 
Of 1 in slechte doch redelijk rijdende staat voor heel weinig ;)

Die van mij is zwart... 70k gereden, technisch prima, maar is een keer uit de hoek gehaald waar hij al een poos in lag. Helemaal nagelopen. Heb hem vorig jaar opnieuw laten spuiten. Glimmen doet ie dus wel, maar het blijft een motor uit '88. Heb niet de illusie dat ik er een top prijs voor krijg. Hoeft ook niet. Ik zet hem over een poosje wel eens op het forum, kijken wat er op komt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan