Imbusboutje dB-killer Leovince kwijt

Ik zou graag een definitieve ban voor Martell willen aanvragen :Y
Ga weg met die namaak meuk man, een beetje meeliften op het succes van mijn boutje |(






:+
 
Heb maar een bod gedaan om al die namaak meuk van de markt krijgen,hoop dat de aanbieder snel reageerd(zal wel in het engels moeten) :9
 
Heb maar een bod gedaan om al die namaak meuk van de markt krijgen,hoop dat de aanbieder snel reageerd(zal wel in het engels moeten) :9


Ik ken de verkoper absoluut niet, maar aangezien ik net thuis ben, kan het zijn dat je morgen pas antwoord hebt.... O-)
 
Ik zou graag een definitieve ban voor Martell willen aanvragen :Y
Ga weg met die namaak meuk man, een beetje meeliften op het succes van mijn boutje |(






:+


U bent de eerste niet, en waarschijnlijk ook niet de laatste...


Helaas.... -O-






;)
 
Heb maar een bod gedaan om al die namaak meuk van de markt krijgen,hoop dat de aanbieder snel reageerd(zal wel in het engels moeten) :9

Gegevens bod
Bod: EUR 30,00
Bieder: Mento
Datum bod: 28-11-2008 21:02

Advertentienummer: 44809181
Advertentietitel: Originele imitatie Italiaanse Imbusboutjes
Rubriek: Motoren en Scooters
Subrubriek: Onderdelen motoren - overige merken
Prijs: EUR 4,00

:')
 
eigenlijk geen wonder dat de beste man zijn boutje mist , hij zoekt namelijk zijn iMbusboutje en die bestaat helemaal niet! als hij eens zou zoeken naar zijn
iNbusboutje zou hij snel klaar zijn. :X
succes :W
 
ik hou me ogen voor je open!

garrett-metal-detectors.jpg
 
Laatst bewerkt:
eigenlijk geen wonder dat de beste man zijn boutje mist , hij zoekt namelijk zijn iMbusboutje en die bestaat helemaal niet! als hij eens zou zoeken naar zijn
iNbusboutje zou hij snel klaar zijn. :X
succes :W


In Italië misschien....
 
Ik vind dat de topic starter toch even beter moet opletten..... de boutjes liggen gewoon letterlijk voor z'n neus _O- _O- _O- _O-

bout.jpg
 
Dit topic wordt beter en beter.... _O-


En we hoeven er niet eens echt moeite voor te doen :')
 
wat als je helemaal naar italië gaat, en daar echte m6 rvs inbus bouten haalt, en dan bij thuiskomt erachter komt dat op de boutjes staat:

"made in taiwan"

dan zul je wel balen :+
 
wat als je helemaal naar italië gaat, en daar echte m6 rvs inbus bouten haalt, en dan bij thuiskomt erachter komt dat op de boutjes staat:

"made in taiwan"

dan zul je wel balen :+

Dacht jij zomaar langs de douane te komen met zo'n boutjes?
Als ze al niet eerder gejat of uit elkaar gevallen zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan