Imhotep is vandaag ook onderuit gegaan

Imhotep

MF veteraan
7 mei 2003
5.997
0
Erica
Ben vandaag in assen bij de cbr600rr circuitdag onderuit geschoven in de grindbak in de tweede sessie die we reden.
Ging daar de BULD in (bocht naar links na de stekkenwal) en m'n voorband begon te glijden, heb toen (van schrik denk ik |( ) het gas iets dicht gedraaid waardoor de motor rechtop kwam te staan.
Kon de bocht toen niet meer houden en ben met volle snelheid de grindbak in gereden.
Alle kuipen aan gord, steenslag op frame en achterbrug en volgens de monteur is mijn achtersitje (subframe) ook krom :( :( :( ;(
Helm helemaal kaal geschaafd aan de linker kant en m'n zonnebril ook nog krom :r

Ben toen ook maar meteen naar huis gegaan, had geen zin meer in de bbq en de derde sessie.

morgen breng in de motor naar Ten Kate (daar heb ik hem gekocht) en gaan ze de schade verder opnemen en naar verzekering sturen.
Afwachten dus.

Maar sonic-rr heeft als het goed is foto's van mijn motor gemaakt dus die zal die hier nog wel posten denk ik.

iig zwaar klote dit ;( '( |( :X
 
Ben vandaag in assen bij de cbr600rr circuitdag onderuit geschoven in de grindbak in de tweede sessie die we reden.
Ging daar de BULD in (bocht naar links na de stekkenwal) en m'n voorband begon te glijden, heb toen (van schrik denk ik |( ) het gas iets dicht gedraaid waardoor de motor rechtop kwam te staan.
Kon de bocht toen niet meer houden en ben met volle snelheid de grindbak in gereden.
Alle kuipen aan gord, steenslag op frame en achterbrug en volgens de monteur is mijn achtersitje (subframe) ook krom :( :( :( ;(
Helm helemaal kaal geschaafd aan de linker kant en m'n zonnebril ook nog krom :r

Ben toen ook maar meteen naar huis gegaan, had geen zin meer in de bbq en de derde sessie.

morgen breng in de motor naar Ten Kate (daar heb ik hem gekocht) en gaan ze de schade verder opnemen en naar verzekering sturen.
Afwachten dus.

Maar sonic-rr heeft als het goed is foto's van mijn motor gemaakt dus die zal die hier nog wel posten denk ik.

iig zwaar klote dit ;( '( |( :X
Das klote, joh. ;( ;(

Was er nog wat geregeld qua verzekering? (Via Honda ofzo?)
 
ja alles is gewoon all risk verzekerd, gelukkig wel.
zelf heb ik alleen een spier in m'n nek verrekt, meer niet.
nouja, m'n ego ligt volgens mij nog wel ergens in de grindbak denk ik |(

En de verzekering was afgelopen week nog wel geregeld door honda, dus dat is weer een pluspuntje voor hun.
verder is het nu eerst afwachten.
 
Succes igg, ik hoop dat je weer snel op de motor zit!

BTW: Er zijn meer mensen van het forum op hun plaat gegaan (ikke ook) en die rijden ook gewoon weer/nog. Een beetje ego kan héél wat deukjes hebben!
 
Succes igg, ik hoop dat je weer snel op de motor zit!

BTW: Er zijn meer mensen van het forum op hun plaat gegaan (ikke ook) en die rijden ook gewoon weer/nog. Een beetje ego kan héél wat deukjes hebben!
ja ik rij wel weer op de motor.
ze hebben bij de pitbox van ten kate eerst de motor weer rijklaar gemaakt (3kg grind verwijderd) en ben toen op de motor naar huis gereden en morgenvroeg breng ik hem naar Ten Kate om de schade vast te stellen.
ben wel blij dat ik er zelf goed vanaf ben gekomen, maar het blijft zonde.
 
Howly fuk! voorband wegglijden? reed je met standaard vering instellingen?

zwaar kut zoiets :( maar juist de wetenschap dat je onderuit kan gaan is een groot onderdeel van de kick van het racen,maar als het daadwerkelijk gebeurt zou je maar wat graag willen ontwaken uit je nachtmerrie die na enige tijd de glasharde realiteit blijkt te zijn :X
 
Howly fuk! voorband wegglijden? reed je met standaard vering instellingen?
ja alles stond gewoon standaard, maar er waren heel veel die daarmee reden. waarom mijn voorband begon te glijden weet ik ook niet, maar ik lag iig we lekker plat in die bocht, maar niet platter dan de voorgaande ronden.


zwaar kut zoiets :( maar juist de wetenschap dat je onderuit kan gaan is een groot onderdeel van de kick van het racen,maar als het daadwerkelijk gebeurt zou je maar wat graag willen ontwaken uit je nachtmerrie die na enige tijd de glasharde realiteit blijkt te zijn :X
helemaal gelijk, vooral dat laatste gedeelte.
Je hebt eerst nog zoiets van wordt wakker man maar je blijft toch liggen in die grindbak :( ;(
 
Ik ben er ook eens in gereden toen ik de bocht niet meer dacht te halen(Bult),maar vol gas erdoor en je komt er gewoon weer zonder een krasje uit!
 
Blijft minimaal vervelend, het het ook een keer mee gemaakt op het Micky Mouse circuit te L-city. Ik leef met je mee. Sterkte!

Maar SonicRrrr heeft de boel dus wel heel gehouden :? :? Raar joh :P ;)

Wanneer komen de foto´s?
 
Als ik vanavond thuis kom (na het werk) en ff een uurtje gemaft heb (tering ben gesloopt na zo'n dag) dan zal ik eens kijken of ik de foto's kan plaatsen.
Alhoewel het natuurlijk nooit leuk is om andermans leed te publiceren.
Imhotep vroeg het me echter persoonlijk, en zal ze daarom ook plaatsen.

Nog ff geduld dus.

En Heilige "er bestaan mensen die hard op het circuit kunnen rijden en toch ook de boel heel kunnen houden. Alhoewel hij wel ff z'n kont omzette in de Nationale, maar daar kan ik niet warm of koud van worden (zolang het goed afloopt natuurlijk)."
Trouwens waanzinnig genoten, maar volgende keer echt vrij rijden, dat groepjes gedoe vindt ik dus helemaal niks.

Ohh ja, dat vergat ik nog bijna, ik heb wel wat stuk gereden op assen, n.l. mijn banden en kneesliders.
 
Als ik vanavond thuis kom (na het werk) en ff een uurtje gemaft heb (tering ben gesloopt na zo'n dag) dan zal ik eens kijken of ik de foto's kan plaatsen.
Alhoewel het natuurlijk nooit leuk is om andermans leed te publiceren.
Imhotep vroeg het me echter persoonlijk, en zal ze daarom ook plaatsen.

Nog ff geduld dus.

En Heilige "er bestaan mensen die hard op het circuit kunnen rijden en toch ook de boel heel kunnen houden. Alhoewel hij wel ff z'n kont omzette in de Nationale, maar daar kan ik niet warm of koud van worden (zolang het goed afloopt natuurlijk)."
Trouwens waanzinnig genoten, maar volgende keer echt vrij rijden, dat groepjes gedoe vindt ik dus helemaal niks.

Ohh ja, dat vergat ik nog bijna, ik heb wel wat stuk gereden op assen, n.l. mijn banden en kneesliders.
hey sonick,
je mag van mij die foto's online zetten hoor :)
als ik ze zelf had zou ik ze er zelf wel opzetten, maar als jij het doet is het ook prima.

en wat banden en sliders betreft :9~
 
Nou hier zijn ze dan
De boys van Ten Kate, aan het storten van grind

full
 
Hij mankeert zelf gelukkig niets tot weinig, en neemt het gebeuren als een waar coureur op.
Zelfs Rossi valt wel eens.
full
 
Je ziet m denken......Als ik m nou doorverkoop en een nieuwe aanschaf dan kan ik volgende week waarschijnlijk wel weer het circuit op?
full


Succes met het verdere verloop en kom je hopelijk wel weer eens ergens tegen.
Op het circuit misschien????
 
ja ik rij wel weer op de motor.
ze hebben bij de pitbox van ten kate eerst de motor weer rijklaar gemaakt (3kg grind verwijderd) en ben toen op de motor naar huis gereden en morgenvroeg breng ik hem naar Ten Kate om de schade vast te stellen.
ben wel blij dat ik er zelf goed vanaf ben gekomen, maar het blijft zonde.


helaas heb je niet gewonnen met jou grindbak dat was Premium D die had genoeg voor een oprit volgens de monteurs van ten kate :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan