Imhotep is vandaag ook onderuit gegaan

Echt kut ja!
No Pain, No Gain
No Guts, No Glory.

Maareh die meid met dat Honda shirt, ff Photoshoppen en dan opsturen naar Honda NL. kan je tenminste nog een beetje lachen :+
 
Fuck he, Maar je wil niet met me ruilen. Die van mij is er toch echt een stuk slechter aan toe. Ik was volgens de jonges van tenkate dagwinnaar van het het meeste grind mee nemen in je motor. :+
 
balen voor je man! Maarrr zo te zien lijkt de schade mee te vallen. Hopelijk keert de verzekering uit en kun je weer scheuren!
 
Zover ik weet keert de verzekering helemaal niets uit als je op het circuit hebt gereden(ook al ben je all-risk). Behalve als het een ART training was.
Of zeg je gewoon niet dat het op het circuit is gebeurd ?
 
Wij konden als Honda rijders een speciale aanvullende verzekering voor deze dag afsluiten, en dat hebben we dus ook gedaan, Imhotep krijgt in ieder geval alles vergoed op zijn eigen risico en kleding na.

Nogmaals, prima geregeld Honda, echt Top.
 
Fuck he, Maar je wil niet met me ruilen. Die van mij is er toch echt een stuk slechter aan toe. Ik was volgens de jonges van tenkate dagwinnaar van het het meeste grind mee nemen in je motor. :+
het meeste grind hebben de baco's voor me eruit gehaald zodat ik zelf naar de pit kon rijden vanaf de grindbak :)
waren minimaal 6 handen vol grind toen ik uit de grindbak kwam. |(

gisteren heb ik de motor naat Ten Kate gebracht en hebben ze de schade opgenomen.
ze kwamen op meer dan 50 onderdelen waar schade of steenslag op zat.
oa. beide velgen, achterbrug, frame, alle kuipen, subframe (kontje), en beide kanten van het morotblok.
De motor trild nu ook heel erg als je boven de 7000 toeren komt en hij tikt bij het starten :(

al met al toch een grotere schade dan dat ik in eerste instantie dacht te hebben.
misschien verklaard de expert hem wel totall-loss en krijg ik een nieuwe.
maar das nog ff afwachten van de week.
 
Man wat een zonde van de motoren.
Gelukkig konden jullie een extra verzekering afsluiten via Honda.

Ben vrijdag gaan rijden op de yamaha days in Zolder. Niet onderuit gegaan, maar toch enkelen in de grindbak zien liggen.

Denk er toch aan om een racekuip te kopen in geval ik nog eens ga, dat scheelt een hoop kosten in geval van een val. Kuip kost 400€, daar heb je nog geen nieuwe koplamp voor.
 
ja tis jammer voor je
maar dit is niet lullig bedoeld
je wou het zelf dus weet je wat er kan gebeuren
maar daarom is het en blijft het klote
volgende keer meer geluk toegewenst
 
ja tis jammer voor je
maar dit is niet lullig bedoeld
je wou het zelf dus weet je wat er kan gebeuren
maar daarom is het en blijft het klote
volgende keer meer geluk toegewenst
ja das wel zo ja.
maar eigenlijk heb je dat ook als je met je motor op de straat rijdt :X
maar daar hoor je mij ook niet over klagen, tis gewoon kl*te dat het op zo'n dag moet gebeuren
 
Vandaag een expert bij mijn motor geweest. Krijg zo als het nu lijkt ook een nieuwe. De schade is gewoon te veel om op te noemen, Total loss is een groot woord, ik kan er zo nog mee naar italie en terug als het moet maar hij is rondom helemaal geraakt incl de velgen. (voor en achter). Zaterdag worden alle eurotjes bij elkaar opgeteld en dan licht de bal bij de verzekering. Maar goed het zal wel goed komen. En dan kunnen we weer opnieuw beginnen :] zouden we nu weer een circuitdag krijgen :+ :+ :+ :+
 
Vandaag een expert bij mijn motor geweest. Krijg zo als het nu lijkt ook een nieuwe. De schade is gewoon te veel om op te noemen, Total loss is een groot woord, ik kan er zo nog mee naar italie en terug als het moet maar hij is rondom helemaal geraakt incl de velgen. (voor en achter). Zaterdag worden alle eurotjes bij elkaar opgeteld en dan licht de bal bij de verzekering. Maar goed het zal wel goed komen. En dan kunnen we weer opnieuw beginnen :] zouden we nu weer een circuitdag krijgen :+ :+ :+ :+
wel te hopen voor je dat je een nieuwe krijgt
Bij mij is het ongeveer net zo
Op heel veel onderdelen zie je steenslag, het is dan wel niet total loss, maar wel beschadigd. en omdat losse onderdelen zo duur zijn denk ik dat het beter is om deze schademotor gewoon te verkopen aan een handelaar en zelf een nieuwe te halen.
maar ik moet nog afwachten op de expert.
 
hoor ik daar schade motors
laat ff weten wat je er mee doet
ik is dol op schade motors(voor klein prijsje dan)
als ik het nu zo hoor van de dealer dan gaat de verzekering proberen om hem NIET total loss te verklaren en hem gewoon weer te maken.
Ga dan kijken of ik de motor voor een redelijke prijs kan verkopen en dat samen met het verzekeringsgeld een nieuwe halen ofzo.
dus als je een bod wilt doen, ga je gang.

kan me altijd ff mailen op Hamunaptra@zonnet.nl :)
 
Zover ik weet keert de verzekering helemaal niets uit als je op het circuit hebt gereden(ook al ben je all-risk). Behalve als het een ART training was.
Of zeg je gewoon niet dat het op het circuit is gebeurd ?

ik ben bij de Europeesche verzekerd , en daar staat in dat je motor niet verzekerd is bij "het deelnemen aan of oefenen voor snelheidsritten of wedstijden" , dus het hangt af van de maatschappij hoe dat ze dat dan zien
 
FORE had gebeld, en hij zou wel verzekerd zijn (ook Europeesche)!!
klopt, dat is bij univé ook zo.
als je zza wedstrijden meedoet of crt dagen (waar de rondetijden gemeten wordt) Ben je niet verzekerd.
Maar zoals de dag van honda was het een rijvaardigheidstraining en werden de rondetijden niet gemeten, dan ben je wel verzekerd. maar ik heb ook nog de dagverzekering van honda afgesloten dus dat zit allemaal wel goed gelukkig.

Nu nog hopen dat mijn motor weer snel klaar is zodat ik weer kan :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan