Imhotep is vandaag ook onderuit gegaan

Rot voor je. Maar als ik de reacties van je lees ga je uit van een goede afloop met de verzekering. Gelukkig ben je zelf nog heel.

Succes.
 
Rot voor je. Maar als ik de reacties van je lees ga je uit van een goede afloop met de verzekering. Gelukkig ben je zelf nog heel.

Succes.
ja, de expert is vandaag geweest bij de motor en zal binnen een paar werkdagen rapport doen bij de verzekering en bepaald dan of de motor total loss is of dat ik een vergoeding krijg om de motor te laten repareren.
In beide gevallen gaat het mezelf wel de eigen risico en de helm kosten, maarja dat wist ik van te voren. '(
moet dus nog een weekje afwachten tot ik uitslag krijg van de verzekering en dan zie ik wel wat ik ga doen.

Ik houd jullie iig op de hoogte :)
 
Op vrijdag 01 augustus 2003 20:33 schreef Eddie het volgende:
Niet totalloss verklaard vermoed ik??

http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/schademotoren/1930.htm?av=a


Gelukkig heb je zelf het hoogste bod uitgebracht!
:? :?
niet hoogste iemand had een nul te veel geboden 68500 euro en een ander had 72500 euro erstaan, dus heb ik die ff verwijderd en hetzelfde bod er opnieuw bij gezet :X
alles in afspraak met die ander, dus niets aan het handje :)

maar hij is dus vandaag total los verklaard, moet nog ff kijken wat ik ga doen
 
die van mij is ook total verklaard en opgekocht voor 6000 euro. Krijg deze zaterdag een nieuwe :) verzekering betaald 11600,- euro uit. krijg mijn nieuwe voor dit bedrag incl: race zitje :] . Alleen mijn premie gaat g.v.d. een keer over de kop :( |(
 
Alleen mijn premie gaat g.v.d. een keer over de kop :( |(

Betekent dat dan dat je wel no-claim korting kwijt raakt?
Dus eigenlijk ben je gewoon casco via je eigen verzekering verzekerd.
Dus elke schade bij een VRO etc kost je dus gewoon no-claim korting?
Dan stelt zo'n aanvullende verzekering toch eigenlijk geen r**t voor :r
 
toen geen aanvullende verzekering afgesloten. ik dacht gebeurd toch niks |( . mijn eigen verzekering deed helemaal niet moeilijk (gelukkig).
 
toen geen aanvullende verzekering afgesloten. ik dacht gebeurd toch niks |( . mijn eigen verzekering deed helemaal niet moeilijk (gelukkig).
Maar MET een aanvullende verzekering had het je dus geen no-claim gekost?
Iig heb je dus straks wel weer een hele nieuwe, beter dan een bijna nieuwe opgelapte motor.
Dit soort schades werkt helaas wel door op alle premies.
Begrijp me niet verkeerd, daar zijn verzekeringen voor, maar met zulke dure motors moet er heel wat uitgekeerd worden.
 
hoe het met zo'n extra verzekering was afgelopen weet ik niet, dat zal je aan Imhotep moetten vragen. Maar volgens mij krijgt hij geen nieuwe.
 
Op zaterdag 02 augustus 2003 00:27 schreef Imhotep het volgende::? :?

maar hij is dus vandaag total los verklaard, moet nog ff kijken wat ik ga doen
Waarvoor staat je advertentie dan nog op Marktplaats?
Als die total los is dan regelt de dealer toch alles en komt er een opkoper voor het 'wrak' kijken? :?
De restwaarde + de uitkering van de verzekering zorgt er dan toch voor dat jij een nieuwe motor kan krijgen?
 
Imhotep heeft zijn motor van de verzekering terug gekocht,
en heeft hem nu partuculier verkocht.. vandaar de adv.op marktplaats

bydewee, hij heeft al een nieuwe besteld zelfde kleur maar nu met
een supergave Leo Vince uitlaat systeem })
 
Terug
Bovenaan Onderaan