Imitatie kappen Kawasaki zx-6r 2008 2007 zx6r

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn excuses ik was op vakantie, en hierom niet in de gelegenheid om te reageren!

@dr kawa, bedankt voor je bod, echter wil ik toch ongeveer 250 euro hebben anders gebruik ik ze gewoon nog zelfs als reserve-kuip :)

@lugnet, hij is wel beschadigd he (zoals je kunt zien op de foto's), als je hem wilt doe maar een bod.
 
Dank je,
Mocht je ooit nog een interessant bod willen doen, dan weet je waar je hem kunt vinden ;)
 
Hoi,
Vraagprijs is nog steeds 250 euro en wijk er ook niet veel vanaf.

Mvg,
Peter

Ok lijkt me een eerlijke prijs, mijn budget laat het momenteel niet toe (ben in men huisje bezig) maar indien je ze tegen de 27ste nog hebt kom ik ze meteen halen (heb een schuivertje gezet en al men kappen langs de linkerkant zijn eraan...)
Zou je eventueel nog enkele fototjes kunnen doorsturen van de beschadigde onderdelen?

Alvast bedankt
Groeten
Pieter
 
Beste Pieter,

De enige beschadiging staat op de vorige pagina:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/17020600#17020600

Als je andere foto's wilt, mail even welke percies.

En ik hoop dat je er zelf niks aan over hebt gehouden!

Mvg,
Peter vd Berg

Wel als je een foto hebt van de binnen kant van de achterkap die beschadigd is mag je deze even doorsturen men mail adres is piewee87@hotmail.com
Ikzelf heb niet veel voor enkel een beetje bibber nadat ik had voor had gekregen maar verder niets ben op het gras naast de baan terecht gekomen en motor op de baan gevolg voorkuip, zijkuip helemaal stuk, linkerpootje en beugel waarop deze bevestigd is eraf gerukt en een enorme bluts in men benzinetank (en men ego ;-))

Groeten en alvast bedankt,
Pieter
 
Wel als je een foto hebt van de binnen kant van de achterkap die beschadigd is mag je deze even doorsturen men mail adres is piewee87@hotmail.com
Ikzelf heb niet veel voor enkel een beetje bibber nadat ik had voor had gekregen maar verder niets ben op het gras naast de baan terecht gekomen en motor op de baan gevolg voorkuip, zijkuip helemaal stuk, linkerpootje en beugel waarop deze bevestigd is eraf gerukt en een enorme bluts in men benzinetank (en men ego ;-))

Groeten en alvast bedankt,
Pieter

Waar woon je want ikzelf ben belg en kan ik er alvast een daguitstapje van maken ;-)
Kan je deze reserveren voor me tot de 27ste?
De set bestaat uit: voorkuip,linker kuipdeel midden en onder, rechter kuipdeel midden en onder, achterkap en seat cover?

Groeten
Pieter
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan