Import imitatie spul, rotzooi of de moeite waard?

Oh op die fiets met die $230!

Dank u dirk jan!
Ik ga het doen! ik wil er in de zomervakantie voor gaan werken!
Ik ga uit van 550:)

moet je daar een zomervakantie voor werken?

anyway: succes ermee en we zien het resultaat wel... mijn kuipen liggen nu bij de douane (voor als je gaat bestellen: het ligt wss langer bij de douane dan het maken en versturen bij elkaar :+)
 
Okay Testastretta, graag gedaan - veel plezier en ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat! :) En wat het uiteindelijk gaat kosten... Kan je misschien tzt nog in dit topic proppen :P

Basz600: Waarschijnlijk zijn ze je kuipdelen minitieus aan het onderzoeken op narcotica _O- ;) Bovendien, niet iedereen heeft zomaar 'ff' 500 euro liggen :) Iig jij ook veel sleutelplezier met je nieuwe kappen
 
basz.. student :+

Voor de exacte kosten ga ik toch maar is met de douane ambtjes bellen O-)
Geduld ;)
Ook even doorspreken met mijn collega's op het werk morgen ( auto schade bedrijf ) :)
 
Okay Testastretta, graag gedaan - veel plezier en ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat! :) En wat het uiteindelijk gaat kosten... Kan je misschien tzt nog in dit topic proppen :P

Basz600: Waarschijnlijk zijn ze je kuipdelen minitieus aan het onderzoeken op narcotica _O- ;) Bovendien, niet iedereen heeft zomaar 'ff' 500 euro liggen :) Iig jij ook veel sleutelplezier met je nieuwe kappen

nou de kuipdelen zijn wel grotendeels wit... straks denken ze dat er coke door de lak zit ofzo :X :+

maar duurt gewoon megalang bij die kutdouane van ons land, maatje van me had zo'n set besteld en die was binnen 4 weken besteld, gespoten, opgestuurd en aangekomen.... en heeft daarna nog 4 weken op de douane gelegen :X
 
Weetje ik zou ook even kijken wat het doet met de waarde van je fiets, Zeker als je geen origineel honda spul gebruikt. voor hetzelfde geld geef je er je zuurverdiende vakantie geld aan uit en blijkt de motor na zijn 'opknapbeurt' in waarde te zijn gedaald
 
Weetje ik zou ook even kijken wat het doet met de waarde van je fiets, Zeker als je geen origineel honda spul gebruikt. voor hetzelfde geld geef je er je zuurverdiende vakantie geld aan uit en blijkt de motor na zijn 'opknapbeurt' in waarde te zijn gedaald

als je al schade hebt maakt het geen flikker uit, en verkoop je hem particulier zal er echt bijna niemand op letten... en als je een vette replica maakt vinden ze het alleen maar mooier :Y

voor mij maakt het geen flikker uit btw. deze fiets blijft in mijn bezit, koop er volgend jaar wel een bij :P
 
als je al schade hebt maakt het geen flikker uit, en verkoop je hem particulier zal er echt bijna niemand op letten... en als je een vette replica maakt vinden ze het alleen maar mooier :Y

voor mij maakt het geen flikker uit btw. deze fiets blijft in mijn bezit, koop er volgend jaar wel een bij :P

Dan zou ik niet aarzelen :D veel plezier met het verbouwen dan :D
 
nou de kuipdelen zijn wel grotendeels wit... straks denken ze dat er coke door de lak zit ofzo :X :+
_O-
maar duurt gewoon megalang bij die kutdouane van ons land, maatje van me had zo'n set besteld en die was binnen 4 weken besteld, gespoten, opgestuurd en aangekomen.... en heeft daarna nog 4 weken op de douane gelegen :X
Kolere zeg, waarom moet dat zo lang duren? Erg lastig als je erop zit te wachten...
 
Weetje ik zou ook even kijken wat het doet met de waarde van je fiets, Zeker als je geen origineel honda spul gebruikt. voor hetzelfde geld geef je er je zuurverdiende vakantie geld aan uit en blijkt de motor na zijn 'opknapbeurt' in waarde te zijn gedaald

Er zit schade aan het rechterkuipdeeltje ( schuifkrassen) en de topkuip is aan gort ( op het middenstukje na).

Ik houd het originele spul nog, maar hij heeft nu al een dikke 50 k er op zitten.. Ik houd hem nog hopelijk 2 jaar.. ik heb er 5000k op gezet( in 1,5 maand) ( ik ben hem nu 3 weken kwijt wegens een reparatie) maar op de leenmotor heb ik onderhand ook weer 3k er op gezet.

Stel hij heeft over 2 jaar een kilometer stand of 90.000.. dan verkoopt dat toch niet meer zo lekker ;) Ik heb deze gekocht voor de 25 kw en het leren, niet voor de waarde of de mooiïgheid, doe mij maar een dikke RSV of 998. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan