import uit engeland

Status
Niet open voor verdere reacties.

vassenaar

Rookie
14 aug 2004
2
0
vasse
welke papieren heb ik nodig om een nieuwe fiets uit engeland te importeren.
staat nog niet op naam , is gloedje nieuw !

heb copy gezien van Application for Regestration of a Motor Vehicle, met hierop gegevens van de motor, maar welke heb ik nog meer nodig ?!
 
Laatst bewerkt:
welke papieren heb ik nodig om een nieuwe fiets uit engeland te importeren.
staat nog niet op naam , is gloedje nieuw !

heb copy gezien van Application for Regestration of a Motor Vehicle, met hierop gegevens van de motor, maar welke heb ik nog meer nodig ?!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/112370/81d1b7fa575fe9ab7d915f78a24860f3 (Resize of 749R3.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Hmm zonde om een nieuw topic aan te maken wordt hier toch altijd geroepen? Dan maar zo;

Ik ga in augustus voor 6 maanden stage lopen in Londen. Nou weet ik dat als je meer dan 6 maanden in het buitenland woont, je een voertuig vrij van BPM mag importeren als je weer in Nederland gaat wonen.

Aangezien de motoren in Engeland een stuk goedkoper zijn is dit dus een uitgelezen kans om een nieuwer model aan te schaffen voor een mooie prijs en daarna BPM vrij te importeren zodat ik hier lekker van die motor kan blijven genieten.

Ik kan alleen nergens vinden; Moet deze motor dan ook meer dan 6 maanden op mijn naam hebben gestaan in het buitenland? Of kan ik ook 6 maanden in het buitenland gewoond hebben, en maar 3 maanden daarvan die motor in bezit hebben gehad?

Tnx voor de reacties alvast
 
Weet niet of je er wat aan hebt, woon zelf in Praag en weet dat de regelgeving hier is dat je hem wel echt op je naam moet hebben staan. Klinkt in mijn oren ook wat logischer dat het gaat om jou en de motor in verband dan jij en het land samen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan