import

markito

MF'er
12 nov 2006
48
0
goirle
hoi ik heb een motor gekocht die vannuit italie is geimportteerd
nu heeft de dealer noggeen kenteken
kun je dan een motor naar nederland krijgen
of zou die kunnen gestolen zijn
hij zegt dat ie over twee weken de papieren in orde heeft
en dan naar de rdw gaat
ik hoor ook weleens dat de dealers eerst de motor hier heen halen en als ie verkocht word de kentekens aanvragen kan dit ???
ik hoor het wel gr markito
 
waar staat de motor nu?

Heb je m al betaald? nee toch?

Hoe ben je aan de motor gekomen? Dealer of internet?

Zonder papieren wordt het lastig allemaal,....zul je opnieuw moeten gaan aanvragen ed.

daarnaast zal ie opnieuw moeten worden gekeurd gok ik,...ik zou de RDW eens bellen,..
 
Je kan een motor gewoon naar Nederland krijgen hoor, heb mijn motor uit Belgie gehaald en gewoon op de aanhanger meegenomen. Daarna zelf naar het RDW gegaan en laten keuren, duurt inderdaad een ruime week voordat je dan je papieren krijgt en daarmee kan je een kenteken ophalen.

Als jij hem gewoon bij de dealer gekocht hebt, dan moet hij de papieren en het kenteken maar in orde maken. Zou me geen zorgen maken en straks lekker gaan rijden op je nieuwe bike!
 
hee duckman
bedant voor je reactie
maar hij maakt alles inorde
dus als alles overeen komt
chasienummer en dergelijke is er toch niks aan de hand?? ofwel dan
tankxs
 
hoi ik heb een motor gekocht die vannuit italie is geimportteerd
nu heeft de dealer noggeen kenteken
kun je dan een motor naar nederland krijgen
of zou die kunnen gestolen zijn
hij zegt dat ie over twee weken de papieren in orde heeft
en dan naar de rdw gaat
ik hoor ook weleens dat de dealers eerst de motor hier heen halen en als ie verkocht word de kentekens aanvragen kan dit ???
ik hoor het wel gr markito

volgens mij wel. Bij mij om de hoek zit iemand die motoren uit Italie importeerd en ze op kenteken laat zetten als er een koper is. Wel een goede zaak trouwens, veel goedkoper dan bij de meeste motorzaken.
 
volgens mij wel. Bij mij om de hoek zit iemand die motoren uit Italie importeerd en ze op kenteken laat zetten als er een koper is. Wel een goede zaak trouwens, veel goedkoper dan bij de meeste motorzaken.

Die zaak ken ik van horen zeggen, ik weet de naam niet meer maar die zaak schijnt idd heel goedkoop te zijn. Een motor staat daar ook niet langer dan een week binnen voor hij verkocht is.
 
heee lauser,
waar woon je ergens dan
zal wl heel toevallig zijn als ik mijn motor daar gekocht heb
gr markito
 
Terug
Bovenaan Onderaan