Importeurs aanbieding racers

welke moet mossel kopen ?

  • GSX-R600

    Stemmen: 3 10,7%
  • GSX-R750

    Stemmen: 16 57,1%
  • ZX6RR

    Stemmen: 2 7,1%
  • R6

    Stemmen: 3 10,7%
  • CBR600RR

    Stemmen: 2 7,1%
  • andere namelijk ..

    Stemmen: 2 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Onzin Ferry,
wat heb je er nu gereden?
Je moet km's maken om vooruitgang te boeken.
Ik reed dat in het begin ook,maar na 5 á 6x rijden is er al 5 seconden af!
Eind van het jaar 2004 dus omgerekend 1min.23 op mijn sloffen ;) :+
Let op de smiles!

Ik maakte een geintje....praatte in het straatje van Pietje41. Pietje z'n fireblade moet toch harder kunnen :? Desnoods met een paar kleine aanpassingen of lul ik nu stom?
Ik reed nu 1.33.17 en dat was m'n 2e keer op Assen.1e keer reed ik 1.34.20 tussen deze 2 circuitdagen zaten 2 motorloze maanden (niet gereden) nou dat merkte ik wel!! Ik had vooral veel last van m'n linker hand van het koppelen. Hmmm misschien is schakelen zonder koppeling toch niet zo'n slecht idee......
Moet nog een stukkie beter kunnen hoewel ik denk dat 1.30 al erg knap is voor mijn doen op deze bike......ben benieuwd wat ik volgend jaar aan het eind van het seizoen rij. Ik ga niet racen dus de tijden zijn niet zo belangrijk maar je weet wel of je goed bezig bent of niet. Maar volgend jaar ongeveer 2sec. sneller zou een normale vooruitgang zijn.
 
Laatst bewerkt:
Let op de smiles!

Ik maakte een geintje....praatte in het straatje van Pietje41. Pietje z'n fireblade moet toch harder kunnen :? Desnoods met een paar kleine aanpassingen of lul ik nu stom?
Ik reed nu 1.33.17 en dat was m'n 2e keer op Assen.1e keer reed ik 1.34.20 tussen deze 2 circuitdagen zaten 2 motorloze maanden (niet gereden) nou dat merkte ik wel!! Ik had vooral veel last van m'n linker hand van het koppelen. Hmmm misschien is schakelen zonder koppeling toch niet zo'n slecht idee......
Moet nog een stukkie beter kunnen hoewel ik denk dat 1.30 al erg knap is voor mijn doen op deze bike......ben benieuwd wat ik volgend jaar aan het eind van het seizoen rij. Ik ga niet racen dus de tijden zijn niet zo belangrijk maar je weet wel of je goed bezig bent of niet. Maar volgend jaar ongeveer 2sec. sneller zou een normale vooruitgang zijn.
Zit nu al met mijn blok aan de grond (lings) en rechts al met mijn demper!
Ondanks dat ik al de aanpassingen gedaan heb kwam ik het afgelopen seizoen niet verder dan de 1.33,9 !
Heb gewoon niet meer speling!
Misschien een andere houding(motor hoger houden in de bocht?)is voor mij de enigste optie volgens mij met deze motor.
ps Was wel erg blij met mijn tijd!

Suggestie's zijn welkom.
 
De nieuwe prijzen van de Suzuki importeur voor seizoen 2004 liegen er niet om !!!

Indien geen marge kan zo'n ding gewoon voor nog geen € 9000 het circuit op! (ik heb het dan over een gsx r1000. Uiteraard zonder kenteken)

Suzuki maakt het echt intressant, ik ben benieuwd of andere merken nou eindelijk eens gaan volgen met speciale aanbiedingen voor de race.

ff bij WP langs voor een volledige raceveringset (achterveer volledig instelbaar op gewicht, andere binnenveren voorkant) moet te doen zijn voor € 900, racekuip erop € 300, setje sliders erop, moeten we toch klaar zijn voor net iets meer dan € 10000.

Misschien moeten we er maar een pakketje van maken, gewoon raceklaar voor een strakke prijs..:-) Is toch leuk voor de racegekke dealer!!
 
Laatst bewerkt:
De nieuwe prijzen van de Suzuki importeur voor seizoen 2004 liegen er niet om !!!

Indien geen marge kan zo'n ding gewoon voor nog geen € 9000 het circuit op! (ik heb het dan over een gsx r1000. Uiteraard zonder kenteken)

Suzuki maakt het echt intressant, ik ben benieuwd of andere merken nou eindelijk eens gaan volgen met speciale aanbiedingen voor de race.

ff bij WP langs voor een volledige raceveringset (achterveer volledig instelbaar op gewicht, andere binnenveren voorkant) moet te doen zijn voor € 900, racekuip erop € 300, setje sliders erop, moeten we toch klaar zijn voor net iets meer dan € 10000.

Misschien moeten we er maar een pakketje van maken, gewoon raceklaar voor een strakke prijs..:-) Is toch leuk voor de racegekke dealer!!
Blijft een smak pleuro's!

ps waar komt de suz 750 op uit dan?
 
De nieuwe prijzen van de Suzuki importeur voor seizoen 2004 liegen er niet om !!!

Indien geen marge kan zo'n ding gewoon voor nog geen € 9000 het circuit op! (ik heb het dan over een gsx r1000. Uiteraard zonder kenteken)

Suzuki maakt het echt intressant, ik ben benieuwd of andere merken nou eindelijk eens gaan volgen met speciale aanbiedingen voor de race.

ff bij WP langs voor een volledige raceveringset (achterveer volledig instelbaar op gewicht, andere binnenveren voorkant) moet te doen zijn voor € 900, racekuip erop € 300, setje sliders erop, moeten we toch klaar zijn voor net iets meer dan € 10000.

Misschien moeten we er maar een pakketje van maken, gewoon raceklaar voor een strakke prijs..:-) Is toch leuk voor de racegekke dealer!!


Albert wat zijn de prijzen voor een 600 / 750 :?

die 9.000 is dat in de BTW ?
 
Laatst bewerkt:
ff bij WP langs voor een volledige raceveringset (achterveer volledig instelbaar op gewicht, andere binnenveren voorkant) moet te doen zijn voor € 900, racekuip erop € 300, setje sliders erop, moeten we toch klaar zijn voor net iets meer dan € 10000.

Misschien moeten we er maar een pakketje van maken, gewoon raceklaar voor een strakke prijs..:-) Is toch leuk voor de racegekke dealer!!
[/quote]
+een setje remleidingen.... 200 euro, achtertandwiel 80 euro, rem blokkies 80 euro, rem/schakelset (voor de betere grondspeling) 200 euro, + remblokken, olie noem maar op, nevermind racen blijft en is gewoon hweeeeel duur, :]
 
Albert wat zijn de prijzen voor een 600 / 750 :?

die 9.000 is dat in de BTW ?

Eej mossel! Die 9000 is in de BTW ja, de 600 komt op 7800 (inc) en de 750 op 8750 (inc)
Uiteraard heb je dan een fiets zonder kenteken zonder BPM en geen garantie. (suzuki weet natuurlijk ook dat ermee geraced gaat worden) overigens kan je wel na het raceseizoen kenteken voor aanvragen!!!
 
Laatst bewerkt:
Eej mossel! Die 9000 is in de BTW ja, de 600 komt op 7800 (inc) en de 750 op 8750 (inc)
Uiteraard heb je dan een fiets zonder kenteken zonder BPM en geen garantie. (suzuki weet natuurlijk ook dat ermee geraced gaat worden) overigens kan je wel na het raceseizoen kenteken voor aanvragen!!!

dat zijn de prijzen die ik wil horen :}
 
Laatst bewerkt:
Is het wat om je originele achterveer op te sturen naar W.p.... ?

Iets wat ik me afvraag..........
Je kan bij WP ook je achtershock aan laten passen dat zou bij een gsx-r 600 uit 2001 op 140 euro komen.
Of het ook een echte grote verbetering geeft weet ik niet.
 
Hoe bedoel je? Kan het goedkoper? Ik heb het nu over volledig andere achterveer, race, en voor de voorpoten nieuw binnenveren en cartridges.

:?
Ja hoor het kan goedkoper,moet je wel de kanalen weten.De marge hebben ze iig.
Maar bij WP in Uden maken ze een standaard set-up,die is welliswaar met een goede achtershock,maar de voorkant kan een stuk beter.
Ikzelf heb net mijn spullen opgehaald bij www.so-products.com en die hebben de veren van WP er weer uitgehaald!Ook de cartridges zijn veranderd ala ONK.Al die jongens komen daar,dus......eigenlijk heb je niet genoeg geïnformeerd.
Ik weet niet wat je van plan bent,maar anders moet je weer gaan sparen.
Wat voor gewicht voorveren heb je nu?
 
is het niet zo dat als je je voorvork laat aanpassen ...dus niet alleen de veren maar ook de demping e.d. dat dat dan gewoon heel erg goed is .... ik bedoel het kan altijd beter....maar een beetje kijken naar prijs kwaliteit verhouding kan zeker geen kwaad...


Ben zelf ook wel fan geworden van WP .... ik sta echter altijd open voor betere dingen en tips...

en dan wel echte tips/voordelen ...dus niet van "ja dat is gewoon beter"
 
Ja hoor het kan goedkoper,moet je wel de kanalen weten.De marge hebben ze iig.
Maar bij WP in Uden maken ze een standaard set-up,die is welliswaar met een goede achtershock,maar de voorkant kan een stuk beter.
Ikzelf heb net mijn spullen opgehaald bij www.so-products.com en die hebben de veren van WP er weer uitgehaald!Ook de cartridges zijn veranderd ala ONK.Al die jongens komen daar,dus......eigenlijk heb je niet genoeg geïnformeerd.
Ik weet niet wat je van plan bent,maar anders moet je weer gaan sparen.
Wat voor gewicht voorveren heb je nu?
Maar zij zijn toch WP dealer , hoe zit dat dan precies ?
jij brengt en haalt de spullen in duitsland ?
 
Maar zij zijn toch WP dealer , hoe zit dat dan precies ?
jij brengt en haalt de spullen in duitsland ?
Ja en Nee,ja ze gebruiken idd hoofdzakelijk WP,maar verbeteren/wijzigen het naar ervaring in het ONK en Duitse IDM.
en nee,ze zitten bij Almelo.Dus einde A1 :? en dan bij de stoplichten links de industrie in,weer links en de weilanden in een boerderij.
Ze zijn voor 2004 bij elke cupwedstrijd voor service.
Ik moet het ook nog maar zien,maar de ONK teams komen er ook,o.a. Barry Veneman.
Mijn voorvering vanuit Uden bleek te zwaar te zijn(0,5kg.),ik vind het nu wel wat slapjes maar dat zien we in April wel weer hoe dat uitpakt.
 
Ja en Nee,ja ze gebruiken idd hoofdzakelijk WP,maar verbeteren/wijzigen het naar ervaring in het ONK en Duitse IDM.
en nee,ze zitten bij Almelo.Dus einde A1 :? en dan bij de stoplichten links de industrie in,weer links en de weilanden in een boerderij.
Ze zijn voor 2004 bij elke cupwedstrijd voor service.
Ik moet het ook nog maar zien,maar de ONK teams komen er ook,o.a. Barry Veneman.
Mijn voorvering vanuit Uden bleek te zwaar te zijn(0,5kg.),ik vind het nu wel wat slapjes maar dat zien we in April wel weer hoe dat uitpakt.
Pork, je zit dus eindelijk bij de specialisten, André Stamsnijder wordt ook door WP Uden ingehuurd om het TenKate WK-team te helpen. Dit zijn de échte specialisten en nog leuke lui ook! Stellen gratis je veren af en toen ik niet tevreden was over de verbouwing van m'n achterveer is André zelf dik drie uur bezig geweest om 'm goed te maken, voor mij: een Nobody!
Ze zitten trouwens in Bornerbroek. 074-3842354
 
Ik weet ook wel dat die marge er is, maar waarom zouden ze die marge meteen weggeven? Ze doen veel voor racers, maar niet alles gaat gratis over de toonbank.

Ik heb het overigens wel over een volledig WP achterveer he?! Dus de originele gaat eronderuit, en er komt een totaal nieuwe onder, volledig instelbaar.
Je hebt natuurlijk ook de modificatie voor de achterveer: andere veer (op gewicht)en cartridge, olie wordt ook vervangen. Das inderdaad lang zo duur niet (€ 143)

Ik zweer overigens ook bij WP, superservice en dito veren. Kheb met Hyperpro gereden, nooit goed gekregen, en met Ohlins wat ook erg goed is, maar WP doet ut voor mij.
 
Pork, je zit dus eindelijk bij de specialisten, André Stamsnijder wordt ook door WP Uden ingehuurd om het TenKate WK-team te helpen. Dit zijn de échte specialisten en nog leuke lui ook! Stellen gratis je veren af en toen ik niet tevreden was over de verbouwing van m'n achterveer is André zelf dik drie uur bezig geweest om 'm goed te maken, voor mij: een Nobody!
Ze zitten trouwens in Bornerbroek. 074-3842354
Klopt,ben er ook wel eens geweest.
Heb er toen een pakketje opgehaalt voor vd Bulk!
Gezellige lui daar en goede service!
 
Terug
Bovenaan Onderaan