Impressies 2002 Fireblade

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
2002blade.jpg


Hoe vinden jullie'm?

En de neus? Best wel raar neusje voor supersport vinnik.
2002blade1sm.jpg


En al helemaal gek zijn de weerstandjes die je op z'n kont kan zien.
2002bladerear.jpg

 
Voorkant wel scherp gelijnd, maar mist de agressieve look die bij zo'n apparaat hoort. De ledjes op de kont vind ik wel grappig... Als ze oplichten (stond een foto van in motorrad...) Als ze uit zijn, ziet het er gewoon niet uit... Je ziet de draden lopen, de weerstandjes zijn zichtbaar & de ledjes spiegelen wel erg op deze foto... Ziet er toch wat onafgewerkt (slecht knutselproject) uit... De 'oude' vind ik dan toch meer uitstraling hebben.....
 
Op 2001-08-03 23:21, schreef HELLdesker:
:r

:j ;)

Ik snap je reactie wel, want het schijnt dat deze nieuwe Fireblade qua prestaties niks meer onder doet aan de R1.
Tja dan zou ik als R1-rijder ook ;(
 
Het ;lijkt wel bijna een toermachine met die veel te brave standaard uitlaat, dat nog veel bravere koplampunit en die buddyseat????? zit die er standaard altijd op? Das toch ook niks, kan je op je racer altijd iemand meenemen....eenzitter, dat moet het zijn!!!

Ik vind em tsja, nie echt knalle, hij moet toch wel ff meer aggresieviteit spreken!
 
Ik vind hem ook niet geweldig, R1 heeft nog steeds veel aggressievere uitstraling.
 
Achterlichten zijn wel mooi.. nu met diodes ipv lampjes :)
Verder 25cc meer, dus nu 954cc geloof ik. Niet echt meer een 900 he ?
Maarja mooie fiets, maar vind een GSXR toch mooier. En ik ga geen 900 kopen, want dan gaat het wel fout :) (maarja straks zie je me toch nog op een 1000 rijden ofzo hehe.... voorlopig nog even 500cc )
 
Ben in het bezit van een Fireblade '98 en daar op heden altijd zeer tevreden mee geweest. Nooit problemen mee gehad en nu ik op zoek ben naar iets nieuws (model 2002) gaat mijn voorkeur dan ook uit naar Honda. Kan het nieuwe model niet echt lelijk vinden of zo maar denk dat als je 'm dalijk naar de nieuwe R1 zet deze er een stuk flitsender uit zal zien. Weet wel dat dit niet het belangrijkste is maar toch ...... De twijfel zal weer toeslaan.......
 
Op 2001-08-03 23:21, schreef HELLdesker:
:r

Pardon?! :? Wat een wereldding... Hebbe hebbe hebbe :9~
Heb het wel op die futuristisch ogende dingen. Vooral dat achterlicht ziet er erg wreed uit. Alleen jammer dat je daar zelf niet echt veel van ziet. Alleen de rest van de bestuurders die je met hoge snelheid achter je laat.
 
Ik vind hem niet echt dat je zegt prachtig, maar lelijk vind ik hem ook zeker niet. Ik weet niet waarom, maar ik vind de R1 nou echt een lelijke neus hebben, dan zou ik eerder gaan voor dit model.

Hoewel ik persoonlijk trouwens meer van oldtimers hou. (Of natuurlijk een CBR1100xx want dat blijft imho een khoningsbak.)

[ Dit Bericht is bewerkt door: Oosthoek op 2001-08-05 19:08 ]
 
Je ziet hem hier wel erg uitvergroot.
Ik denk ook dat wanneer je hem naast een r1 zet, het allemaal wel meevalt.

Honda moet toch met een concurent komen van de R1, en niet een kloon ?

Ik vind het geweldig dat ze toch een motor met een eigen gezicht willen neerzetten.

En over een paar jaar willen we niets anders meer.
 

Tsja, jammer genoeg maakt Honda zelden echt spectaculaire fietsen, hoewel de Blade bij z'n introductie dat wel was.
Deze 2002 vindt ik niet lelijk, maar GSX-R 1000 is een stuk mooier.
Doordat de nieuwe Blade er volgend jaar inkomt , zijn de prijzen voor de 2001 modellen aardig gezakt, zodat ik nu begin te twijfelen tussen CBR600F4i en CBR929RR, want ik blijf een Honda-man. :]
 
ik vind m mooi, hij is tenminste een beetje normaal, niet zo aggressief, een soort wolfje in schaapskleren....

totzover (op de achterlichten na) ziet het er uitgewerkt uit....

duss....als het aan mij lag...zou ik m kopen...

onee...toch niet...ik ga voor de blackbird...dit ding heeft een beetje laf vermogen...ik heb nu ook al 140 pk :-)
ehehe


 
ik zit nu al een aantal keren tegen die achterlichten aan te kijken.....


en ik vind het toch een gemiste kans....
Ze kunnen zo waanzinnig mooi zijn, maar niet zo.
Laten ze er een melkglas plaatje vlak voor de diodes plaatsen.
De rest blijft hetzelfde.
Dan heb je achterlichten waar ik helemaal een natte plek in mijn broek van krijg.....
8-)

Die voorkant komt mij steeds mooier en agresiever over.

Maar ja, dat is persoonlijk allemaal
 
Niet helemaal mijn motor, maar ook totaal niet onaardig..

Klopt het trouwens dat de nieuwe motoren allemaal weer smaller worden? (Vooral de tank)
 
Ik vind 'm MOOI!!! :9~ *D

Koplamp is heel bijzonder en agressief... Maar ik blijf er bij de oude blades (met de gatenkaaskuip) is by far de mooiste.

 
Mooie fiets die nieuwe blade! Ik vind trouwens wel dat de achterlamp een tikkie aangepast moet worden. Maak er een mat glaasje van ofzo. Zoals het er nu uitziet issie zo on-af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan