In 2003 in de bioscoop: Torque

PentAr

MF veteraan
30 dec 2001
3.061
1
Utrecht
Met in de hoofdrollen een VTR1000 SP-1, een Daytona en een Fireblade. Schijnt slechter te worden dan The Fast & The Furious, maar who cares, er zitten veel motoren in. :} Op www.latinoreview.com/moviereviews/2003/torque/torque.html kun je meer vinden.

torque6.jpg

torque3.jpg

torque7.jpg

torque5.jpg
 
Cool zeg, rijden zonder helm,....ik krijg altijd last van tranende ogen als ik harder dan 50 ofzo rijd....zij dus niet :)

...waordt waarschijnlijk een kontfilm, met verkeerde geluiden en mysterieuze bandenwissels (MI2)
 
Ik had graag es gezien dat zo'n megastoere Amerikaanse held zonder beschermende kleding op zo'n motor eens goed op z'n bek was gegaan en met zijn kop-zonder-helm lekker over het asfalt was geschraapt. })
 
Als deze film maar niet hetzelfde effect heeft als op de illegale auto-races met dodelijke ongelukken :-/
 
Hier hebben we al een topic over.
Was er ook hier iets niet met een film met Tom Cruise ofzo(waarbij die tig-X moest schakelen....... :z ....)
Ben niet zo op de hoogte van films, maar was dat niet The Fast & Furious :?

torque3.jpg

Hoe hard mag je met dit shirt rijden......... }) .......
---I am a Barbie-girl, in a Barbie world......... *D ....)
 
Laatst bewerkt:
...waordt waarschijnlijk een kontfilm, met verkeerde geluiden en mysterieuze bandenwissels (MI2)

Was er ook hier iets niet met een film met Tom Cruise ofzo(waarbij die tig-X moest schakelen.......


..en idd het 123 x schakelen met een speciale 4 cilinder speed triple :(

in Speed 2 zit ook zo'n stukje, daarin is een duc opeens een gillende vierpitter :?

Torque gaat een rasechte BOUT film worden..ik vind hem nu al waardeloos
 
Mag ik hier uit concluderen dat de tekenfilm: BikerMice From Mars leuker is..... ;) ...
(niet dat ik dat ooit zie hoor)
 
dat merkte ik ook bij romeo must die rijd daar een bmw tweecilincer en jankeeeeeeeeen dat die doet hahahahah
 
of mission impossible dan, hoe je bij een rijdende speed triple banden verwisseld. van noppen naar wegbanden :r
 
Geef mij maar James Bond films...die zijn tenminste geloofwaardiger.......... O-) ..... ;) .....
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 01 december 2002 12:40 schreef peter_farmer het volgende:
Geef mij maar James Bond films...die zijn tenminste geloofwaardiger.......... O-) ..........

Ik vond xXx ook zo'n snotfilm. Moderne James Bond met een lauw Rambo gehalte... :r

Leuk detail:

Er zitten allemaal high-tech snufjes in de film, maar op het moment dat hij met een bazooka (slecht omgebouwde Sony Hi-8 camcorder met een paar wc rollen, valt letterlijk op)zakte toch echt m'n broek naar beneden.
moon.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan