In de buurt van de Efteling.....

GPZ_PAULUSKE

MF veteraan
16 apr 2005
1.051
0
Breda
Vandaag reed ik mijn vuilniswagen (die hele mooie die ik hier al 80 gepost heb) door Kaatsheuvel. In Kaatsheuvel, op de grens met Sprang Capelle ligt een rotonde op het industrieterrein. Zoals gewoonlijk had ik weer handen, ogen en oren tekort want schijnbaar is het erg vreemd dat ik nogal vaak stop overal en daar houdt dus echt geen mens rekening mee (jaja, er zijn er wel die het wel doen en ik steek tegen die mensen dan ook even netjes mijn hand op als dank-je-wel). Net voorbij de rotonde terug richting Kaatsheuvel centrum zit de Dreamshop en net achter dat pand een straatje richting een door mij te ledigen bak. Mijn zwaailamp stond al aan zodat het voor overig verkeer duidelijk is dat ik soms vreemde manouvres uithaal en ook mijn richtingaanwijzer stond al geruime tijd naar rechts zodat iedereen toch wel duidelijk door moet hebben gehad wat mijn bedoeling was.
Maar toen, net voordat ik daadwerkelijk mijn stuur naar rechts om wilde gooien zie ik in mijn spiegel een motor (op zo'n all-road geval) RECHTS naast mijn cabine.
Nou zit ik met twee dingen:
-Wat voor l*l ben je als je als motorrijder een vrachtwagen (en dan zeker een vuilniswagen met signaalverlichting) RECHTS in gaat halen?? Welk deel van je rijopleiding heb je dan niet begrepen?
-Stel nou dat ik hem niet nog net op tijd gezien had en ik had hem overreden met misschien wel fatale afloop, wat dan?

Zelf rijd ik ook al een paar jaar motor en zo nu en dan best sportief maar wat die L*L vanmiddag aan het doen was daar begrijp ik geen reet van.
Hopelijk zit desbetreffende hier ook op het M-F want ik ben bijzonder benieuwd naar zijn/haar verhaal.
 
zoals ik geleert heb als loper achter een vuilniswagen

is het JE BENT MAAR EEN VUILNISMAN

mensen zien je niet of horen je niet. zij rijden je net zolief plat
bijna het zelfde als motorrijden O-)
 
Pauluske rijdt in een vuilniswagen; geen destructiewagen. Dat lijk had ie moeten laten liggen.

O-) @ Pauluske: kennelijk ben jij nu iemands beschermengel geworden. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan