In de winter een auto, in de zomer de motor

Ik rijd in de winter in de auto, en in de zomer bijna niet.
Af er toe een keer, om wat groots mee te nemen, of aanhangwagen ofzo.
Mijn vader neemt hem eigenlijk altijd mee naar het werk :P.
Voor woon-werk heb ik gewoon een busje van het bedrijf.
Werkt perfect.
Maar mischien doe ik net als TS een keer de auto weg, en in de winter in 1 of ander goedkoop blik rond rijden.
 
Heb een auto en een motor. Afgelopen weken vanwege de gladheid met de auto naar werk. Alle andere weken op de motor.
 
Hangt er van af waar ik zijn moet: enerverende keuze tussen 3 kantoren.
  • Amsterdam: ca. 80 km/dag, wisselend met FJR :] of Mercedes :r
  • Brussel: ca. 390 km/dag, idem
  • Amsterdam: ca. 1300 km/dag, altijd combinatie van Mercedes :Z en firma KLM of VLM :r :r :r
 
Ik ben student en heb een auto en een motor.
Als je het wil en er bij werkt kan het best samen.

Auto gebruik ik altijd, is gewoon veel praktischer over het algemeen. In de zomer rij ik weliswaar voornamelijk op de motor.


Komt wel bij dat de auto wegenbelasting vrij is en met LPG.
Klassiekerverzekering is ook peanuts, dus als ik hem niet gebruik kost het me nauwelijks iets aan vaste lasten.
 
Altijd op de motor, tenzij het glad is. Als reservemotor de motor van mijn vrouw (die rijd veel minder als ik)...
Voor het gezin de auto (zo leuk dat de kinderen sporten en je af en toe mag rijden voor de uit-wedstrijden). Die pedaalemmer is ook wel handig om de boodschappen te halen (lees: biervoorraad op pijl te houden).
 
Zowel auto als motor, de motor is hobby en de auto is praktisch. Boodschappen voor een week halen bij de jumbo is lastig met een motor. Owja ben samenwonende student met bijbaan. Altijd gewerkt en hou niet vaak wat over maar geniet wel 100% van wat ik heb.
 
Laatst bewerkt:
Na 10 jaar doorrijden heb ik deze winter voor € 450,- een koekblik (micra) uit 1988 gekocht.

In het verleden reed ik gewoon door en bij sneeuw pakte ik de trein of de motor.