In de wolken

Ice&Frost

MF veteraan
8 sep 2004
5.904
0
Almere
:r BAH.....

Ik heb net het Motor magazine binnen en het GP verslag gelezen. En ik moet zeggen dat Rossi heel wat lager op de ladder van toffe coureurs is komen te staan.
Ik dacht dat het een echte kampioen was, die alleen met Biaggi wat problemen had, maar nu Biaggi langzaam uit de voorste gelederen verdwijnt heeft Rossi na de GP van Qatar een nieuwe zondebok gevonden, zo blijkt. EN het is naiemand minder dan Sete Gibernau. Dat Rossi niet blij was met zijn straf in Qatar kan ik begrijpen, maar als Gibernau nou aangeeft dat hij het ook niet eens was met de beslissing van de race-directie, dan moet het klaar zijn. Bovendien heeft Gibernau de teamleden van Rossi bezig gezien en zlefs een geintje gemaakt door te zeggen: "Daar moet je mee ophouden, anders dien ik een protest in." Waarop Burgess met een geintje terug reageert: "Pas op hoor, anders bewerken we je jou startplaats."

Later blijkt dus dat Fiorani en Suppo en Gresini een protest hebben ingediend.
Nou hoor ik jullie denken: Gresini > Gibernau.
Maar Gibernau heeft zelfs voorgesteld om met de safety car de startgrid schoon te rijden.
Dus wie heeft Rossi NIET 'verraden'. precies....

Maar ik lees nu dus dat Rossi Gibernau negeerde in de uitloop ronde toen laatst genoemde hem een hand toestak. Verder heeft Rossi na de Gp gezegt: "Ik had niet verwacht dat Sete zo'n race zou rijden. Ik was graag met hem in gevecht gegaan, maar ik heb hem niet één moment gezien. Voor mij heeft hij zijn beste race gereden, Hij heeft me veel punten geschonken en daar ben ik hem dankbaar voor."

Nou sorry hoor, maar dit vind ik dus erg KINDERACHTIG en niet een MotoGP kampioen waardig. Dat je het niet met een beslissing eens bent ok, maar als iemand aangeeft niets met het protest te maken heeft hoef je niet zo kinderachtig te reageren de volgende race. Ik denk dat Rossi maar is met beide voeten aan de grond moet worden gezet!!!!!!!!!!!!
 
Zoals al in een ander draadje werd gezegd: Rossi is erg sterk in psychologische oorlogsvoering. Was Biaggi in het verleden het slachtoffer, tegenwoordig is Sete de pinas.
 
:r BAH.....

Nou sorry hoor, maar dit vind ik dus erg KINDERACHTIG en niet een MotoGP kampioen waardig. Dat je het niet met een beslissing eens bent ok, maar als iemand aangeeft niets met het protest te maken heeft hoef je niet zo kinderachtig te reageren de volgende race. Ik denk dat Rossi maar is met beide voeten aan de grond moet worden gezet!!!!!!!!!!!!
weet je wat kinderachtig was?
toen gibernau in de laatste ronde geklopt werd door rossi ( in assen ), en dat gibernau er ruzie over ging maken.
met als ecxus..... dat is geen racen....rossi liet mij de race leiden en versloeg me in de laatste ronde.( toen was ie met rossi ruzie aan t zoeken )
maar race doe je tot aan de finish, en niet tot de een na laatste ronde
 
Ik vind Gibernau anders ook niet zo'n sympathieke kerel als het hem eens niet meezit.

Aan de andere kant schudde Rossi wel de hand van Biaggi in Sepang dus ja..Dat is dan weer opgelost.
 
nou moet ik er toch wel bij zeggen dat rossi naar het publiek toe altijd de vriendelijke aardig persoon is maar zodra er geen camera's op hem gericht staan.


dan moet je hem is mee maken, nee ik heb totaal geen hoge pet op van rossi
 
voor ons doen ze alles voor de buitenwereld... er is niemand die precies weet hoe de vork in de steel zit behalve betreffende personen zelf.

er moet IETS geschreven worden door de pers dus happen ze gretig toe als ze iets wordt toegeworpen. dat gelul altijd, racen moeten ze.

[me]Aniki houdt niet zo van die soaps...[/me]
 
inderdaad zeg, ga snel story en prive bellen man...
who gives a shit!!!!

laat we het hebben over de GP van Australia die over een halve dag begint....

Eerst dat gezeik over Jurgen en nu Rossi.....
Sluit me helemaal bij RVF Jarno aan ,geniet van je eigen favoriet,of kijk anders niet.
Het zijn trouwens allemaal TOPSPORTERS met een hoge mentale weerbaarheid,ze zitten eg nie om medelijden verlegen.
 
Erg boeiend allemaal...



:Z

post dan niet als het je niet boeit. Ik hoor liever iets van mensen die het er wel of niet mee eens zijn. Ga een ander topic nutteloos vullen..... B|

En dat geldt ook voor die andere twee..... :(
 
Laatst bewerkt:
weet je wat kinderachtig was?
toen gibernau in de laatste ronde geklopt werd door rossi ( in assen ), en dat gibernau er ruzie over ging maken.
met als ecxus..... dat is geen racen....rossi liet mij de race leiden en versloeg me in de laatste ronde.( toen was ie met rossi ruzie aan t zoeken )
maar race doe je tot aan de finish, en niet tot de een na laatste ronde

Gibernau deed volgens mij niet kinderachtig hoor. Rossi paste een mooie blok pas toe en Gibernau reed de volgende bocht zijn spatbord eraf op Rossi's achterband. En dat ie dan zegt dat ie er niet blij mee is vindt ik ok, maar de GP erna was Gibernau weer sportief bezig, en niet zo zielig dat ie Rossi geen handje geeft omdat ie het niet met hem eens was! :X
 
post dan niet als het je niet boeit. Ik hoor liever iets van mensen die het er wel of niet mee eens zijn. Ga een ander topic nutteloos vullen..... B|

En dat geldt ook voor die andere twee..... :(
Ik dus :P Sorry hoor, wist niet dat we alleen maar mogen posten als we dezelfde mening hebben :? Misschien begrijp ik niet wat een forum is.... O-)
 
Ik hoor liever iets van mensen die het er wel of niet mee eens zijn.

Volgens mij laten RVF jarno, Friezinnetje en ik duidelijk blijken dat we het niet eens zijn met alle verdachtmakingen en verwensingen omdat die volgens ons nergens op slaan. En vervolgens zeg je dat we op moeten hoepelen. Dan had je dus beter kunnen posten:

Ik hoor liever iets van mensen die het er wel of niet mee eens zijn.
 
Volgens mij laten RVF jarno, Friezinnetje en ik duidelijk blijken dat we het niet eens zijn met alle verdachtmakingen en verwensingen omdat die volgens ons nergens op slaan. En vervolgens zeg je dat we op moeten hoepelen. Dan had je dus beter kunnen posten:
Jullie reageren alledrie niet inhoudelijk op het onderwerp,maar lopen alleen maar de topicstarter af te kraken. :? :? :?
Ik denk dat zowel Rossi als Gibernau een beetje over het paard getild zijn.
Ik zie liever mensen als Edwards of Bayliss die zich wat meer bescheiden opstellen.Maar ja echte topsporters zijn vaak niet zo prettig in de omgang(teveel op zichzelf gericht).
 
nou moet ik er toch wel bij zeggen dat rossi naar het publiek toe altijd de vriendelijke aardig persoon is maar zodra er geen camera's op hem gericht staan.


dan moet je hem is mee maken, nee ik heb totaal geen hoge pet op van rossi

Ben ik het niet mee eens.
Spreek jij uit ervaring?

Ik heb Rossi namelijk wel ontmoet. Geen camera's erbij en ik kan zeggen dat hij dus helemaal GEEN arrogant mannetje is. Neemt (voor zijn drukke leventje) gewoon de tijd om jouw een krabbel of foto te bezorgen. Na het maken van een foto vraagt hij zelfs nog of het zo in orde is, zonder meteen weg te rennen.

:}
 
Ben ik het niet mee eens.
Spreek jij uit ervaring?

Ik heb Rossi namelijk wel ontmoet. Geen camera's erbij en ik kan zeggen dat hij dus helemaal GEEN arrogant mannetje is. Neemt (voor zijn drukke leventje) gewoon de tijd om jouw een krabbel of foto te bezorgen. Na het maken van een foto vraagt hij zelfs nog of het zo in orde is, zonder meteen weg te rennen.

:}

Wat zei je tegen hem........in orde :( helemaal niet ik wil effen een stukkie op de M1 rijden :+
 
haha, nee durfde ik niet :+

Ik heb wel fff proefgezeten op de M1 .... die brommert past wel !
 
Ben ik het niet mee eens.
Spreek jij uit ervaring?

Ik heb Rossi namelijk wel ontmoet. Geen camera's erbij en ik kan zeggen dat hij dus helemaal GEEN arrogant mannetje is. Neemt (voor zijn drukke leventje) gewoon de tijd om jouw een krabbel of foto te bezorgen. Na het maken van een foto vraagt hij zelfs nog of het zo in orde is, zonder meteen weg te rennen.

:}

ja ik spreek uit ervaring ieder jaar weer zoveel dagen dat ik hem zie
maar dit jaar vond ik uitermate bedroevend .

hij komt met zijn heli aan en doet er echt alles aan om maar niet te hoeven zwaaien cq zichtbaar is voor de groep fans die hem stond op te wachten en foto's wou nemen.

dat was dit jaar en vorig jaar was ie ook al zo raar aan het doen
 
nee dan heb ik liever sete of loris die hebben veel meer tijd over voor de fans.

ik heb dit jaar ook zeker een half uur met loris staan praten
 
Terug
Bovenaan Onderaan