In houden suz

Bert gsx-r

MF'er
24 apr 2004
181
0
Wapenveld
Mijn suz gsxr 750 van 1994 houd in rond de 4000 toeren
Als ik het gas open draai duurt het even en na wat stotteren en sputteren gaat hij als een speer
Bij hogere toeren geen last.
Wie weet wat dit kan zijn?
 
Hey Paashaas!!!
Mooi dat ie nu goed loopt! Hebben ze 'm alleen maar afgesteld, of ook een kitje erin gemikt?

BTW: Ik ben vandaag weer Dld in geweest. Gewoon een verademing vergeleken met NL. Geen drempels, geen doorgetrokken lijnen en vooral geen (oké, héél weinig dan) camera's :) . Ik vroeg me namelijk af hoe die van mij nu met zomerse temperaturen zou lopen. Nou... Net zo perfect als bij 15 graadjes. Vandaag weer 1:16 gereden (50/50). Dat hogere verbruik wat ik vorige week hier noteerde (kan ook in het hoestende topic zijn geweest) was enigszins vertekent: had namelijk afgetankt op de jiffy ipv erop zittend, wat ik normaal altijd doe èn een rondje vlotterkamers laten leeglopen.
 
hallo daar allemaal, ik heb er ook aan moeten geloven...
vandaag mn dynojet ingebouwd en k&n's opgehaald. Heb sproeiers 155 erin zitten om mee te beginnen. morgen weer terug erin bouwen en rijden, ben errug benieuwd wat hij gaat doen!!!

Het zat trouwens wel een beetje tegen, want bij de laatste carburateur zat het pikkie los welke de verstuiverbuis op zn plek houd bij het vastdraaien van de sproeier. En als toppunt brak een kant van de sproeier af waar je hem met de schoevendraaier mee vastdraait. Dus ik moest de sproeier uitboren en het schoefdraad in de verstuiverbuis opnieuw opdraaien en dat heeft wel een tijdje geduurd. En natuurlijk moest ik iets verzinnen op dat messing pikkie in de carb welke niet functioneerde. Ook maar schoefdraad in getapt en opgelost met een schoefje op de plaats van dat messing pikkie. Het zit nu trouwens wel weer perfect in elkaar dus ik ben blij dat ik dat zelf kon doen ipv 60 euro per uur bij een winkel :)
Inmiddels zitten de k&n's ook op hun plek, morgenochtend monteren en rijden!!!
ben erg benieuwd!!!
full
 
en het klinkt ook wel geil :9~
vanmiddag gereden en het bevalt errug goed. Het blok loopt een stuk beter, zowel onderin zijn toeren als stationair (was ook wel errug nodig aan een beurtje toe). vanavond even een ritje maken waarbij ik meteen even zn verbruik kan meten. Er zitten trouwens sproeiers maat 155 in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan