in houden vanaf 9000tr/min ( hayabusa)

gillevw

MF'er
6 sep 2011
80
0
de kempen
hoi,heb vorige week een hayabusa van 2003 gekocht,daar een klein testritje mee gedaan,alles werkte na behoren...nu gisteren hem ingeschreven en ging ik er toer mee doen en al gauw ondekte ik dat de motor precies niet boven de 9000tr/min wilde gaan... dan kruipt hij verder...?
vandaag trug gaan rijden en net het zelfde,enkel gaat die nu goed tot 9500tr/min...?
id er iemand die mij kan zeggen wat de oorzaak hier van zou zijn?
alvast bedankt..
grtz
full
 
Hey Glen , over de 2e HCB rit .
Dan heb ik het helemaal mis , solly.

En over die pin in de ECU stekker, dat ga ik hier niet posten.
Weten alleen de Busa Dokters vandaar ! !

Je zal toch echt op de BANK moeten met de busa, run maken .
Uitlezen en dan pas gaan ZE de connector bewerken.

! ! ! ! Als echt blijkt dat het een 100pk uitvoering is ? ? ?
Gaan ze verder spitten.

P.S Welkom als nieuwste HCB LID,
K'heb het er met 1100dude over gehad .
En hij zou jou actief maken als LID bij de hayabusaclubbelgie.
Is dus NU gebeurt en ik heb al een Topic voor jou geopend.

Titel: Welkom gillevw (Glen) bij de HCB :W
http://www.hayabusaclubbelgie.com/smf/index.php?topic=4775.0

Groeten van Vee Pee , die halve belg 8-)
 
Laatst bewerkt:
ja ga er morgen al eens naar bellen se ;-)
wat bedoel je met pin verwijderen in ecu stekker? welke zou eruit moete zijn? draden zijn er niet geknipt aan de cdi...ik denk dat er nog een glen geweest is dan,want ben daar ni geweest bij de rit melsele :-(
grtz


Laat je niet gek maken hier op dit forum, niks knippen. Gewoon zoals hij nu is
op de testbank.
 
Hey Glen , over de 2e HCB rit .
Dan heb ik het helemaal mis , solly.

En over die pin in de ECU stekker, dat ga ik hier niet posten.
Weten alleen de Busa Dokters vandaar ! !

Je zal toch echt op de BANK moeten met de busa, run maken .
Uitlezen en dan pas gaan ZE de connector bewerken.

! ! ! ! Als echt blijkt dat het een 100pk uitvoering is ? ? ?
Gaan ze verder spitten.

P.S Welkom als nieuwste HCB LID,
K'heb het er met 1100dude over gehad .
En hij zou jou actief maken als LID bij de hayabusaclubbelgie.
Is dus NU gebeurt en ik heb al een Topic voor jou geopend.

Titel: Welkom gillevw (Glen) bij de HCB :W
http://www.hayabusaclubbelgie.com/smf/index.php?topic=4775.0

Groeten van Vee Pee , die halve belg 8-)
ja kon niet goed volgen over de rit?? kan gebeuren he ;-)
alles sta in het frans op mijn motor,mss dat ze daar 100pk hebben altij??
ja dat van de hayabusaclub is in orde,thnx
ah oke,ik zal eens een kijkje gaan nemen in dat topic ;-) (juist gaan kijken,maar ik was niet bevoegd)

grtz
 
Laatst bewerkt:
100 pk komt volgens mij alleen nog maar in Frankrijk voor. Dan zou de motor dus daar vandaan moeten komen.
Anders gok ik op die uitlaatjes, de pijp tussen uitlaatbocht en demper is veel te lang.
 
alles staat wel in het frans op de motor...
de uitlaat? das toch geen abnormale lange buis??
grtz
Ik denk eigenlijk ook niet dat het die pijp is, maar in principe neemt het vermogen bij toptoerental af als de buis langer wordt.
Kan ook zijn dat hij wat te arm staat bij hogere toerentallen.

Franse stickers...
Probeer er achter te komen of de motor werkelijk uit Frankrijk komt.
Stap 2 is dan informeren hoe hij begrensd is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan