in ieder geval 1 snelsluiter

-BaSh-

MF veteraan
24 jul 2007
29.736
50
Den Haag
heeft er iemand nog een snelsluiter liggen toevallig, ik mis er maar 1tje op mn race kuip, dus als iemand toevallig nog heeft liggen...
 
je zal r regelmatig wel eentje kwijtraken op circuit, denk dat je beter n setje van 5 erbij koopt hoor.
dit terzijde, heb ff gekeken, maar heb r geen meer liggen, srry...

thx for checking :) (en voor de bizar snelle reactie :) :o )

maar hoezo raak je ze regelmatig kwijt dan? ze zitten bij mij toch redelijk stevig namelijk :Y
 
thx for checking :) (en voor de bizar snelle reactie :) :o )

maar hoezo raak je ze regelmatig kwijt dan? ze zitten bij mij toch redelijk stevig namelijk :Y

circuit groep snel :+ :+ (feit dat mn bak hier 2 meter vandaan staat helpt ook wel, lol)

nou, k zei t gewoon, heb heel wat jaartjes circuit gereden, en er flikkerde er af en toe wel ns eentje ergens uit (wel minder toen k ze met lusjes tape tegen de kuip beginnen kleven ben, maar toch af en to nog steeds), of brak, of verloren in de pit, enz... vandaar toch best altijd paar reserve bij de hand..
 
Laatst bewerkt:
circuit groep snel :+ :+ (feit dat mn bak hier 2 meter vandaan staat helpt ook wel, lol)

nou, k zei t gewoon, heb heel wat jaartjes circuit gereden, en er flikkerde er af en toe wel ns eentje ergens uit (wel minder toen k ze met lusjes tape tegen de kuip beginnen kleven ben, maar toch af en to nog steeds), of brak, of verloren in de pit, enz... vandaar toch best altijd paar reserve bij de hand..
oke :)

ja ik werk dit jaar voor het eerst met snelsluiters dus vandaar... maar het zit voor het gevoel toch best stevig..

naja als er er iemand nog 1tje heeft liggen for the time being dan bestel ik tegen het begin vh seizoen wel een setje reserve ofzo iets...
 
Terug
Bovenaan Onderaan