In memoriam functie

Nick Name

MF veteraan
12 apr 2002
18.708
801
Naar aanleiding van deze post:

Post van papadino in topic '[Overleden] Hans Jellema 'Spitty''

Is dit mogelijk?

Er staat me vaag iets bij dat het al eens eerder is gevraagd, maar ik weet niet meer hoe dat toen verlopen is. Kon het topic ook niet meer vinden.

Uiteraard alles wel met toestemming van de familie



Excuus voor weer een triest topic, maar ik vind de gedachte erachter wel mooi
 
Ik heb er toevallig vanmorgen over zitten denken.. gewoon één gesloten topic "In Memoriam" in Off Topic uiteraard. mag voor de buitenwereld verborgen blijven. Er moet dan -helaas- ééns in de zoveel tijd een postje bij... Liefst met een fotootje... gewoon, ter nagedachtenis.

Mocht er iemand overlijden kan hij vereeuwigd worden in het "In Memoriam" topic, dat dan meteen weer op slot kan en naar beneden mag zakken.

Toen R-One overleed kwam ik daar pas na een paar weken achter omdat ik domweg niet alle topics afstruin of er wel iemand overlijdt.

Uiteraard moet zo'n topic door een mod onderhouden worden. Het is ook niet wenselijk dat iedereen zijn gal erin gaat zitten spuiten. Gewoon een topic voor hen die we missen. Ik heb er behoefte aan, als M-F Nar
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er toevallig vanmorgen over zitten denken.. gewoon één gesloten topic "In Memoriam" in Off Topic uiteraard. mag voor de buitenwereld verborgen blijven. Er moet dan -helaas- ééns in de zoveel tijd een postje bij... Liefst met een fotootje... gewoon, ter nagedachtenis.

Mocht er iemand overlijden kan hij vereeuwigd worden in het "In Memoriam" topic, dat dan meteen weer op slot kan en naar beneden mag zakken.

Toen R-One overleed kwam ik daar pas na een paar weken achter omdat ik domweg niet alle topics afstruin of er wel iemand overlijdt.

Uiteraard moet zo'n topic door een mod onderhouden worden. Het is ook niet wenselijk dat iedereen zijn gal erin gaat zitten spuiten. Gewoon een topic voor hen die we missen. Ik heb er behoefte aan, als M-F Nar


:^ maar dan met '(
 
Op zich wel een mooi gebaar.
Maar dan idd zonder dat iemand erin kan posten, omdat er altijd weer discussies komen wat dan niet echt gewenst is.
 
je hoeft er niet in te kijken maar ik vind dit:

Toen R-One overleed kwam ik daar pas na een paar weken achter omdat ik domweg niet alle topics afstruin of er wel iemand overlijdt

een hele goede reden om het wel te doen. Voor alles worden topics de wereld ingeschopt, en dit niet???

Als één modje zo'n topic onderhoudt en op slot houd kan er niemand in gallen, op het moment dat we "iemand bij moeten zetten" hoe triest dan ook, steekt zo'n topic éven de kop op en zakt dan gelukkig weer naa beneden...
 
je hoeft er niet in te kijken maar ik vind dit:een hele goede reden om het wel te doen. Voor alles worden topics de wereld ingeschopt, en dit niet???

Als één modje zo'n topic onderhoudt en op slot houd kan er niemand in gallen, op het moment dat we "iemand bij moeten zetten" hoe triest dan ook, steekt zo'n topic éven de kop op en zakt dan gelukkig weer naa beneden...


:^
Of sticky bij de slotjes, als dat überhaupt mogelijk is. Mij lijkt het ook een goed initiatief. Het klinkt misschien raar maar ik zie MF toch een beetje als een kleine gemeenschap, en een overlijdingstopic hier raakt me een stuk meer dan een anoniem bericht in de krant over een motorongeval, ook al kende ik de persoon evenmin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan