In memoriam Mark-ZX6R, 21-5-2011

Las het net op de site van de telegraaf, eerste wat ik daarna deed was hier kijken en helaas.... Alle nabestaanden bij deze heel veel sterkte gewenst!
 
Laatst bewerkt:
"Je reed met ons mee, je was nog niet zo lang opgestapt op onze rit in het motorleven.
Je weg zoekende over de vele kilometers van het leven, kwam er een moment wat wij geen van allen zagen aankomen, ook jij niet.. We zagen en moesten aanzien dat het leven bepaalde dat jij een andere afslag zou nemen, een die ver van de onze zou leiden. Nu doet het ons pijn en verdriet dat jij, zo kort nadat je bij ons bent gekomen, we je weer moeten laten gaan en niet weten wanneer en of je weer bij onze rit komt..

Dat je vroege heengaan van ons weer mag benadrukken hoe kwetsbaar het leven in zijn glorie is en elke kilometer die voorbijschuift, elke tegenwind die langs de helm stroomt en elke zonneschijn een van voldoening en plezier moet zijn..

Rij voort Mark, rij veilig naar de plaats waar wij je ooit weer zullen zien......"
 
"Je reed met ons mee, je was nog niet zo lang opgestapt op onze rit in het motorleven.
Je weg zoekende over de vele kilometers van het leven, kwam er een moment wat wij geen van allen zagen aankomen, ook jij niet.. We zagen en moesten aanzien dat het leven bepaalde dat jij een andere afslag zou nemen, een die ver van de onze zou leiden. Nu doet het ons pijn en verdriet dat jij, zo kort nadat je bij ons bent gekomen, we je weer moeten laten gaan en niet weten wanneer en of je weer bij onze rit komt..

Dat je vroege heengaan van ons weer mag benadrukken hoe kwetsbaar het leven in zijn glorie is en elke kilometer die voorbijschuift, elke tegenwind die langs de helm stroomt en elke zonneschijn een van voldoening en plezier moet zijn..

Rij voort Mark, rij veilig naar de plaats waar wij je ooit weer zullen zien......"

Mooi gezegd...........
 
Mark mijn vriend ik wou dat je er nog was en dat dit niet gebeurt had!!! Ik zal je missen motorrijden zal nooit meer het zelfde zijn zonder jou. Ik weet niet eens of ik ooit nog wel wil motorrijden nadat ik jou zo zag liggen. Wat een gezellig tourtochtje over de lekdijk zou moeten zijn eindigd in dit. Mark ik zal je nooit vergeten en altijd van je houden. R.I.P.

ps. Dank voor het oprichten van dit topic en alle steun van iedereen!!
 
Altijd treurig zo'n bericht, zeker als het slachtoffer nog jong is.
Familie en vrienden veel sterkte.
 
'(


full
 
Wow... Hier ben ik ook even stil van.... -O-
Hij had me paar weken geleden nog gespot op het schoolplein...

Heel veel sterkte aan alle nabestaanden....
 
beste jongen...ik heb je nooit gekent...maar dit is je nooit gegunt...door ons mensen hier soms wel gevreesd is jouw nu overkomen..laat ons stil zijn laat ons bidden in de nacht..

ik zit hier nu met tranen machteloos en al zo kwaad en boos deze dingen die me raken..


maar strax als we weer rijden hier..zul jij over ons wel waken!!

take care! rest in peace and harmony m8
 
Terug
Bovenaan Onderaan