In memoriam Mark-ZX6R, 21-5-2011

Markie, Ride In Peace

Je gezelligheid en vooral down to earth voorkomen in ons topic zal gemist worden
 
Laatst bewerkt:
"Je reed met ons mee, je was nog niet zo lang opgestapt op onze rit in het motorleven.
Je weg zoekende over de vele kilometers van het leven, kwam er een moment wat wij geen van allen zagen aankomen, ook jij niet.. We zagen en moesten aanzien dat het leven bepaalde dat jij een andere afslag zou nemen, een die ver van de onze zou leiden. Nu doet het ons pijn en verdriet dat jij, zo kort nadat je bij ons bent gekomen, we je weer moeten laten gaan en niet weten wanneer en of je weer bij onze rit komt..

Dat je vroege heengaan van ons weer mag benadrukken hoe kwetsbaar het leven in zijn glorie is en elke kilometer die voorbijschuift, elke tegenwind die langs de helm stroomt en elke zonneschijn een van voldoening en plezier moet zijn..

Rij voort Mark, rij veilig naar de plaats waar wij je ooit weer zullen zien......"
zo daar wordt ik emotioneel van.. idd mooi gezegt
 
Mark mijn vriend ik wou dat je er nog was en dat dit niet gebeurt had!!! Ik zal je missen motorrijden zal nooit meer het zelfde zijn zonder jou. Ik weet niet eens of ik ooit nog wel wil motorrijden nadat ik jou zo zag liggen. Wat een gezellig tourtochtje over de lekdijk zou moeten zijn eindigd in dit. Mark ik zal je nooit vergeten en altijd van je houden. R.I.P.

ps. Dank voor het oprichten van dit topic en alle steun van iedereen!!


-O- -O- -O-


Ik begrijp dat je een maat van 'm bent? Sterkte!!!!
 
Jeetje wat erg. Gecondoleerd.

Ik lees het overigens net op Telegraaf.nl, wat een schoft van die huisartsenpost.... mijn hemel...
 
Mark mijn vriend ik wou dat je er nog was en dat dit niet gebeurt had!!! Ik zal je missen motorrijden zal nooit meer het zelfde zijn zonder jou. Ik weet niet eens of ik ooit nog wel wil motorrijden nadat ik jou zo zag liggen. Wat een gezellig tourtochtje over de lekdijk zou moeten zijn eindigd in dit. Mark ik zal je nooit vergeten en altijd van je houden. R.I.P.

ps. Dank voor het oprichten van dit topic en alle steun van iedereen!!

Ook ontzettend veel sterkte voor jou man.. Mark had het gisteren geloof ik nog over je, hij wilde je meenemen naar de BBQ binnenkort ..


Mark, ride in peace.. Vergeten zullen we je zeker nooit.. Mijn duostepjes zullen in het vervolg uitgeklapt staan, kun je meerijden :)
 
-O- -O- -O-


Ik begrijp dat je een maat van 'm bent? Sterkte!!!!


Ja, we waren samen een stukje op de lekdijk wezen rijden. We waren net op de weg terug toen het gebeurde. Toen het gebeurde reed hij voor me en ik zag alles gebeuren. Erg moeilijk en mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn zonder mijn maatje. Dank je voor je steun.
 
Ook ontzettend veel sterkte voor jou man.. Mark had het gisteren geloof ik nog over je, hij wilde je meenemen naar de BBQ binnenkort ..


Mark, ride in peace.. Vergeten zullen we je zeker nooit.. Mijn duostepjes zullen in het vervolg uitgeklapt staan, kun je meerijden :)


Dank je voor je steun in deze moeilijke tijd.
 
Ja, we waren samen een stukje op de lekdijk wezen rijden. We waren net op de weg terug toen het gebeurde. Toen het gebeurde reed hij voor me en ik zag alles gebeuren. Erg moeilijk en mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn zonder mijn maatje. Dank je voor je steun.


Gecondoleerd
 
Dank je voor je steun in deze moeilijke tijd.
Je bent altijd welkom in het (ex)-rijlestopic waar Mark ook kwam.. Om te praten ofzo :Y

En misschien een beetje ongepast om het nu te vragen, dus voel je niet tot antwoorden verplicht.. Maar zoals ik het nu op de site van de telegraaf lees was het de schuld van de HAPauto? Klopt dat?
 
Je bent altijd welkom in het (ex)-rijlestopic waar Mark ook kwam.. Om te praten ofzo :Y

En misschien een beetje ongepast om het nu te vragen, dus voel je niet tot antwoorden verplicht.. Maar zoals ik het nu op de site van de telegraaf lees was het de schuld van de HAPauto? Klopt dat?

ik heb ontheffing voor het off-topic gedeelte voor je aangevraagd thomas, zodat je in het topic waar mark zelf actief was ook kunt lezen hoe er daar op gereageerd is/wordt.

nogmaals enorm veel sterkte!
 
heel veel sterkte aan iedereen die Mark heeft gekend en met name aan vrienden bekende en familie -O-

Ditomasso sterkte man met het verwerken dit zul je nooit meer vergeten -O- -O-
 
Laatst bewerkt:
'( '( erg triest dit,... condoleances aan de nabestaanden... sterkte met het verwerken van deze enorme tragedie...
 
Terug
Bovenaan Onderaan