In m'n nopjes op DR

Geef nie, komt nog wel. Heb al een poging gewaagd op ebay, maar daar zat een duitser op te azen en ging mij veel te snel omhoog.
 
Yes, kapjes gevonden. Niet helemaal de goeie, maar pas redelijk en blauw is blauw.
kap1eo8.jpg

linksew3.jpg

rechtscq2.jpg

Misschien nog eens van die witte nummer vlaken op maken, dit is wel erg blauw :)

Ook gelijk maar geinvesteerd in wat protectie:
protectiedk8.jpg


Nu dus veilig rossen op mijn favo plekje
crossterreinys1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi stukje terrein.. :)

Maarreh,ik zat nog ff te kijken naar je luchtfilter op de vorige pagina.
Doe jij er wel olie in,in het foam filter?

pict0163small2di.jpg


Want op deze foto lijkt het net of er niets in zit.

Ik kan het verkeerd hebben hoor,dan sorry...

:o *O*
 
Moet zeggen dat ik er nog niks aan gedaan heb. Maar voelt wel flink vettig aan dus helemaal droog is ie niet.
 
Voor echt te crossen op zandgrond 0.8 / 0.9 bar voor en achter. Voor wat hardere grond 1 bar 1.1bar. Iedereen zet zijn banden veels te hard, het verschil merk je dadelijk echt wel!
 
Sow wie heeft dit topic opgerakeld :P. DR is verkocht en rijdt nu in Zeeland door de klei. Was toch een leuk ding en heb er veel lol mee gehad.

Is misschien wel zo van die 1 bar, maar je moet ok nog naar de zandwegen padjes rijden (all road he) en dan is 1.2-1.5 bar wel wat fijner.
 
Sow wie heeft dit topic opgerakeld :P. DR is verkocht en rijdt nu in Zeeland door de klei. Was toch een leuk ding en heb er veel lol mee gehad.

Is misschien wel zo van die 1 bar, maar je moet ok nog naar de zandwegen padjes rijden (all road he) en dan is 1.2-1.5 bar wel wat fijner.
leuk om te zien wat je vroeger reedt ;)
 
Ik heb het opgerakeld ;) no thnx :)

Ik heb ook een DR 600 en gebruik hem om mee te raggen door de haven van Vlissingen-oost (onder andere) en dat is ook in zeeland!
 
Terug
Bovenaan Onderaan