in panne

lonny

Rookie
7 nov 2004
2
0
mijn moto (honda VF 750 s van '82) is gisteren stil gevallen en ik krijg hem niet meer aan de praat!
daarvoor startte hij slecht maar lukte het na een tijdje wel om hem te doen draaien. tijdens het rijden schokte hij soms en trok hij niet meer zo goed op als anders. geregeld vielen ook de toeren volledig weg.
weet iemand soms wat er scheelt aan mijn moto?
 
Luchtfilter verstopt?

Het kunnen eigen talloze oorzaken zijn, ik kan het zo niet eruit halen. Maar ja, ik ben dan ook weer niet zo giga-moto-tech :P

Start hij ook slecht met warme motor?
 
bij warme motor startte hij direct. luchtfilter is proper, dacht eerst dat er niet genoeg naft naar de carburators liep dus tank en benzinefilter ook gekuist.
heeft spijtig genoeg niets uitgehaald.
 
ga naar een dealer van je merk en laat hun alleen de diagnose stellen(kost hun hooguit een uur),vanaf daar kun jezelf weer verder met je doppendoos en schroevendraaier zonder tijd te verprutsen :}
 
mijn moto (honda VF 750 s van '82) is gisteren stil gevallen en ik krijg hem niet meer aan de praat!
daarvoor startte hij slecht maar lukte het na een tijdje wel om hem te doen draaien. tijdens het rijden schokte hij soms en trok hij niet meer zo goed op als anders. geregeld vielen ook de toeren volledig weg.
weet iemand soms wat er scheelt aan mijn moto?
wanneer is het laatste onderhoud geweest??
de carbs kunnen vuil zijn, reinigen in een ultrasoon bad!
heeft de motor nog contact punten, zoja kijk ze na.
we kunnen nog wel even doorgaan zo ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan