In Plaats van een Bulletcam.

Die zou je wel gebruiken. Anders heb je alleen een lens + zender, maar geen ontvanger + opnemer. Dan schiet zo'n camera toch een beetje z'n doel voorbij, vind ik...
Beetje te snel gelezen, dacht dat de 1gig in het wireless cameratje zat. |(
 
Voor alle duidelijkheid.. ik bezit nu dus een bulletcam en een Canon-videocamera. Erg goed, maar ik heb al twee camera's moeten afschrijven doordat ik deze onder mijn buddy monteerde en het loopwerk naar de klote was gegaan.

De storingen van je ontsteking zijn -als het goed is- afgeschermd door de massa van je frame. Tenslotte werkt je telefoon toch ook als je motor aanstaat? De draadloze connectie is in de GHz en met foutcontrole, dus ik denk dat het wel meevalt het kwaliteitsverlies. Als je al kwaliteitsverlies krijgt, is het digitaal.. wat je kent van de digitale ontvangers van je televisie..


Wireless in ghz stoort ook bij een halogeen transformator..probeer het maar eens

In hoeverre een motor stoort? Er zitten ontstoorders op anders zou je elke tv in elke straat storen...dat had je vroeger als er zon brommertje langs kwam zonder ontstoorder.

Waarom draag je die camera dan niet in een mini rjugzak op je lichaam ..trilt een stuk minder.


Maar ben wel benieuwd naar de oplossing .... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan