In slaap gevallen op de moto :0

Mobyinhell

Banned User
15 jun 2005
108
0
Gouda
Jajaja,

reed gisteren vanuit m,n werk naar huis en het was benauwd....warm.
Dus ik maar lekker rustig tuffe....tuf tuf......
Toen begon de monotome toon van m,n uitlaatje mij in een trans tebrengen.
Tis warm......waaaaaruummmmm...............gedachte....gaan naar een hangmatje met een biertjuh....jaaaaaaaaaaa.....zzzzzzzzzzzzzz.
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuttttttt.......ik schrik zo hard wakker dat ik een ruk aan m,n stuur geef waardoor de motor uit balans raakt.
Ik kijk snel in m,n spiegels en zie een vrachwagen zit zowat in m,n hol.
:X
In eerste paniek reactie gooi ik het gas vol open en besef dat ik dus gewoon even in slaap was gesukkeld.
Rest van de weg af en toe op me helm geslagen zodat ik wakker bleef |(
Vandaag weer heel wat keertjes op m,n helm geslagen
:+
 
|(

je kwam er niet op om ff te stoppen en een redbulletje te drinken?
 
Ik zie dat je tuinman bent, maar je bent denk ik nog een beetje te jong voor een tuintje op je buik. Eerder naar je nest misschien 's avonds? Of wat meer drinken (water) met warm weer?
 
Als je achterop zit kan ik me er nog wat bij voorstellen, maar als je zelf rijd |( slimmer om dan ff te stoppen...verder wel lollig verhaal, nooit gehoord dat iemand daar zo last van had :z en zeker erg veel geluk gehad
 
In slaap vallen op de motor -O- ???? daar heb ik nog nooit van gehoord ! Ik zou in het vervolg gewoon lekker met de bus gaan als ik jou was :z
 
Ik heb wel eens dat ik opeens denk, Oh ben ik hier al(geen idee hoe ik het tussenligende stuk heb gereden :X )

Maar in slaap vallen op de motor :?
 
Ik heb er ooit last van gehad in finland lekker saaie rechte wegen . Ben toen gestopt om ff te tukken en na een uurtje weer op de motor gestapt nergens meer last van . Voor hier in NL eerder naar bed en rooie stier drinken .

Mzzl muppet
 
Tja, ik ben er zelf ook van geschrokken.
Zal wel de combinatie van saaie snelweg en het duffe weer zijn ofzo.
Goeie tip is idd water drinken.
En rijden met heavy metal lijkt me voor mij niet een goed plan want dan gaat het gas zeker ver open :+
Als ik bochie zie word ik wel wakker hoor
8-)
 
Ik heb wel eens dat ik opeens denk, Oh ben ik hier al(geen idee hoe ik het tussenligende stuk heb gereden :X )

Maar in slaap vallen op de motor :?
Ja dat heb ik ook wel eens gehad, in zo'n periode waar je TE veel aan je kop hebt bijvoorbeeld, of eens zit te dagdromen op een saai stuk weg... gelukkig goed gegaan tot nu toe (ook niet zoveel last meer van).
 
Tja, ik ben er zelf ook van geschrokken.
Zal wel de combinatie van saaie snelweg en het duffe weer zijn ofzo.
Goeie tip is idd water drinken.
En rijden met heavy metal lijkt me voor mij niet een goed plan want dan gaat het gas zeker ver open :+
Als ik bochie zie word ik wel wakker hoor
8-)

Nou ja, dan andere muziek waar je wakker bij blijft...

Maar gas ver open heeft als voordeel dat je juist beter gaat opletten.
Want je wilt natuurlijk niet geflitst worden...
 
Harder rijden...

Walkman op met trashmetal...
:Y :P

Zelf vroeger enorme dagsfatanden binnendoor gereden (overal foto's maken). Om ze zoveel tijd goed eten, energy-drinks en druivesuiker tussendoor. Dan gaat het prima. Flink tempo op bochtige weggetjes erin houden houdt je ook wel wakker :9
 
Een vriend van me is vroeger wel eens met de brommer in slaap gevallen, gevolg: brommer kapot, hij lichtelijk in de kreukels, bosjes ontworteld, basgitaar kapot. En een leuke anecdote voor later :P
 
vizier open gooien en frisse lucht in je smoel...

kan me nochtans niet voorstellen dat je op de moto in slaap valt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan