In 't Gooi deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.

full
 
Hey Terrorse gooi gastuh!! :]
Nou ik heb de kou zaterdag getrotseerd hor!! 130 km getourd langs polderweggetjes, ff de vecht af geslingerd en een stuk dijk langs het Adamrijnkanaal! Was verder wel pracht weer! Ik heb voor mn tour nog een paar fotos gemaakt van mijzelf daadwerkelijk op mijn eigen binkie bike!

Fotos ff op de punt bij mij aan de spiegelplas
(Afbeelding)

ff van schuin
(Afbeelding)

ff solo zonder bestuurder
(Afbeelding)
PLaatjes of nie dan :9~

Als ik nou welkom ben bij de club met deze bike?.. :Y hoe word ik nou member van gooit topic alleen de endellange topic naam ergens neerzette ofzo?..

Tot hoors :W
mooie fotos *O* hoe was het om lekker stukkie te rijden?

ff lidmaatschap vermelden in je signature.. maar heb je in de openingspost al bij de members gezet *D
 
Hey Terrorse gooi gastuh!! :]
Nou ik heb de kou zaterdag getrotseerd hor!! 130 km getourd langs polderweggetjes, ff de vecht af geslingerd en een stuk dijk langs het Adamrijnkanaal! Was verder wel pracht weer! Ik heb voor mn tour nog een paar fotos gemaakt van mijzelf daadwerkelijk op mijn eigen binkie bike!

Fotos ff op de punt bij mij aan de spiegelplas
(Afbeelding)

ff van schuin
(Afbeelding)

ff solo zonder bestuurder
(Afbeelding)
PLaatjes of nie dan :9~

Als ik nou welkom ben bij de club met deze bike?.. :Y hoe word ik nou member van gooit topic alleen de endellange topic naam ergens neerzette ofzo?..

Tot hoors :W

Leuke foto's Badoe! Wat een bikkel zeg om met dit weer te gaan rijden... :} mij is het nog veel te koud :+

Sja je hebt het of niet hè. Staat ook maar op me kuipen _O-

Hahhaa idd. Maarre waar blijft een foto van je poserbike?? Ben nu toch wel heel erg benieuwd *D

Naaf allemaal! :W
 
:9 is op dit moment nog prima te rijden }) zelfs 170 op een bepaalde weg van H'sum naar Weesp O-) moet wel zeggen dat een naked wat koud is :X

Word weer tijd voor een zomeravond ritje :W

N211, Lodijk.

Wel uitkijken voor die 2 flitpalen net achter elkaar hè. (of staan ze uit. Naja dat risico neem ik toch nooit).
 
Het enige waar ik eigelijk last van had is toen ik weer in een binnenklimaatje kwam dat mn handen begonnen te leven na een uur van levensloosheid.. dus dan tintelt het een beetje.. '( maar goed liever kou dan regen!! over zomeravonde gesproken waar blijven die????... :]
nou ik ga mn motor weer uit de sneeuw krabbe voor een ritje dit weekend _O-

:W
 
N211, Lodijk.

Wel uitkijken voor die 2 flitpalen net achter elkaar hè. (of staan ze uit. Naja dat risico neem ik toch nooit).


Ho let op op de lodijk!!


De flitspalen zijn niet alleen gemaakt maar staat nu een xtra xtra hoge paal met punten! eraan die beide palen hoogst waarschijnlijk filmt, denk voor de vele vernielingen...
Dus als je de flitspaaltjes weer dicht spuit met verf ff bivak mutsje op en kenteken platen eraf :X :X

Wil trouwens morgen graag naar die rit in weest maar = denk ik niet echt versctandig ;(

Maar mensen vorig jaar rond deze tijd was het eerst -20 en 2 weken later +20 weten jullie nog?? dus dat biedt perspectief voor dat zomer avondje!!! *O* *O*


Fijne avond allen en een prettig weeken :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan