In 't Gooi part V

Status
Niet open voor verdere reacties.
alle wijzigingen in de openingspost zal ik binnenkort ff doorvoeren, nu ff verjaardag van mama *O*
Gisteren afspraak gemaakt bij cbr voor mijn avd *O*
dat sloeg echter gelijk om in teleurstelling.... 6 December is de eerste mogelijkheid -O- majah toch maar afgesproken natuurlijk... dus de datum staat vast *O* maar t duurt nog ff -O-
 
moet je toch eens een TLR proberen... :P
Is nog wel eens te proberen natuurlijk.
Als ik er een keer een zie staan zal ik het niet nalaten ;)




@ Poikie: Aan het werk man!
Rot dat je zo lang moet wachten op je examen.
En gefeliciteerd met moeders natuurlijk *O*
 
alle wijzigingen in de openingspost zal ik binnenkort ff doorvoeren, nu ff verjaardag van mama *O*
Gisteren afspraak gemaakt bij cbr voor mijn avd *O*
dat sloeg echter gelijk om in teleurstelling.... 6 December is de eerste mogelijkheid -O- majah toch maar afgesproken natuurlijk... dus de datum staat vast *O* maar t duurt nog ff -O-


WTF ?! Het lijkt wel hartje zomer dan haha, je gaat in Bussum afrijden neem ik aan?
Hoop dat je net zo'n mooie route krijgt als ik, heb hem eergister nog eens gereden voor de lol, puur genieten dit keer :]

Oja... GEFELICITEERD !!!
 
een mille uit 99 of uit 2003 zal wel degelijk schelen....maar als je een soepele 4 cyl gewend bent...is t lastig omschakelen naar een 2 cyl.

Toen ik net 2 dagen mijn A-tje had, ben ik wezen rijden op de SP-1 van de vriend van mijn zus. Aangezien dit een 1000 cc, twee cilinder is, had ik echt verwacht dat 'ie best bokkig zou zijn. Dit viel mij echt 200 procent mee! Rijdt heerlijk soepel! Nou heb ik natuurlijk niet als een malle aan het gas lopen hangen, maar toch! Maar ik moet wel bekennen dat ik, net als Xtra, niet echt super onder de indruk was van het koppel en vermogen, het is natuurlijk meer dan een 600 4 cilinder, maar een wereld van verschil? Nee, niet echt!
 
Toen ik net 2 dagen mijn A-tje had, ben ik wezen rijden op de SP-1 van de vriend van mijn zus. Aangezien dit een 1000 cc, twee cilinder is, had ik echt verwacht dat 'ie best bokkig zou zijn. Dit viel mij echt 200 procent mee! Rijdt heerlijk soepel! Nou heb ik natuurlijk niet als een malle aan het gas lopen hangen, maar toch! Maar ik moet wel bekennen dat ik, net als Xtra, niet echt super onder de indruk was van het koppel en vermogen, het is natuurlijk meer dan een 600 4 cilinder, maar een wereld van verschil? Nee, niet echt!
Moeilijk zo te vergelijken, maar ik had sterk het idee dat ik dat ding met mijn eigen R6 makkelijk zou bijhouden.
Dealer zei dat dat niet mogelijk was.....

Maar okay, de R1 gaf me wel het gevoel een stuk spannender te zijn *O*
 
stuur regelmatig op 600cc supersports maar dit vind ik net speelgoed motors als je het vergelijkt met de TL. Blijft maar schakelen en ze doen alles wat je wil...het gaat te makkelijk, zo soepeltjes. Maar ieder z'n ding...ooit komt er wel een 4 cyl... :P voor op het circuit
 
Moeilijk zo te vergelijken, maar ik had sterk het idee dat ik dat ding met mijn eigen R6 makkelijk zou bijhouden.
Dealer zei dat dat niet mogelijk was.....

Maar okay, de R1 gaf me wel het gevoel een stuk spannender te zijn *O*
R6 uit 2001 houdt een mille uit 99 prima bij...alleen met tussen sprint moet de r6 terugschakelen en de mille niet. Nou zal je met een nieuwere mille meer problemen hebben om bij te houden. maja...boeiend gaat om het sturen en waar je een goed gevoel bij hebt... ;)
 
dankje *D welke route kreeg je dan?


Zal hem vanavond eens proberen te tekenen over een kaart heen, als ik me verveel... :?
In ieder geval bij het CBR daar de A1 op richting Amsterdam, bij Gooimeer er af, dan rechtsaf en alsmaar rechtdoor, kom je langs een golfbaan etc.
Dan onder een snelweg door en linksaf over een weg die parallel aan die snelweg loopt, om vervolgens lekker 80km/h weggetjes door te polder te nemen. En als je net denkt ojee daar komt het centrum van Bussum of Naarden er aan, toen werd ik weer in de richting van het CBR gestuurd.
Heeft wel een aantal aandachtspunten die route, zoals die oprit naar de A1 bij het CBR, maar had het nergens moeilijk gekregen :) Je instructeur zal je wel wijzen op dat soort punten lijkt me.
 
Bedoel je dat stoplicht dat tegelijk op groen gaat met de andere kant :)
Dat had ik tijdens mijn auto examen ook, zulke aandachtspunten :)
 
Goedesavonds..

de titel in de openings post staat nog op =jeej deeltje 4 alweer=


ben een tijdje afwezig geweest...
op vakantie geweest..
druk met werk...
weer naar school...

en een diesel aangeschaft..
full



zal weer wat vaker het forum bekijken/lezen

Greetz,

Double R
 
Bedoel je dat stoplicht dat tegelijk op groen gaat met de andere kant :)
Dat had ik tijdens mijn auto examen ook, zulke aandachtspunten :)


Juist die, dat je moet wachten op het tegengestelde verkeer EN het verkeer wat vanaf die kant de snelweg op gaat omdat ze een kortere bocht hebben.
Gelukkig kwam ik aanrijden terwijl er nog niemand stond en voordat er iemand bij de tegengestelde richting stond ging ie weer op groen *D
Maar dat kruispunt is zeker handig om eens goed te gaan kijken, net als vlakbij de uitrit van het CBR, als je daar naar rechts gaat, fietsers van 2 kanten en een iritante drempel.
Waar je net niet voorbij het fietspad kunt gaan staan... waarom ze daar het fietspad daarom ook niet gewoon rechtdoor laten lopen of die ruimte groter maken... zal het CBR wel blij mee zijn zo.

Misschien vanavond als ik doodop terug kom van de sportschool dan eindelijk die route uittekenen, maar gaat een beetje tijd in zitten vrees ik... maar ooit komt ie er. Heb me zelf rot gezocht naar mensen met ervaring bij Bussum.
 
Goedesavonds..

de titel in de openings post staat nog op =jeej deeltje 4 alweer=


ben een tijdje afwezig geweest...
op vakantie geweest..
druk met werk...
weer naar school...

en een diesel aangeschaft..
(Afbeelding)


zal weer wat vaker het forum bekijken/lezen

Greetz,

Double R
:9~ lief!
 
Ik heb mijn fiets verkocht omdat er wat veranderingen op stapel staan, o.a. een verhuizing (ik ga waarschijnlijk in hillywood wonen). Er komt in de toekomst wel weer een fiets ik weet alleen nog ff niet wat. Wat ik wel weet is dat ik mijn droomfiets heb gehad en het zo weer zou doen als dat mogenlijk was!!
 
woohoo, ok ik wil ook bij de gooi&vechtstreekurbanterrorhooligancrew
ben 15 jaar, woon hier in hilversum, helemaal "motorgek!".
k ga binnekort rijden op assen met de KMNV opstapdagen.
wil als er bv filmpjes gemaakt gaan worden best helpen met camerawerk, of als leerling meedoen hehe O-) :]
als er interesse is in bv een camera man of een stuntgek moet je hier zijn })
 
trouwens... kennen jullie dudok arena enzo, daar langs t spoor loopt een stuk rechte weg, waar eigenlijk niemand op rijd, het is meer een parkeerplaats die altijd leeg staat, misschien leuk oefenplekje voor jullie.
en dicht bij mij, dus kan ik op mijn fiets, en dan echte fiets, ook ff langskomen om te filmen ofzo
 
woohoo, ok ik wil ook bij de gooi&vechtstreekurbanterrorhooligancrew
ben 15 jaar, woon hier in hilversum, helemaal "motorgek!".
k ga binnekort rijden op assen met de KMNV opstapdagen.
wil als er bv filmpjes gemaakt gaan worden best helpen met camerawerk, of als leerling meedoen hehe O-) :]
als er interesse is in bv een camera man of een stuntgek moet je hier zijn })
_O- enthousiasme genoeg :+

Wat voor stunts kun je allemaal :?

Welkom ;)








Noppie: Waar ga je wonen? KTM vond ik ook een erg mooie fiets 8-)
 
_O- enthousiasme genoeg :+

Wat voor stunts kun je allemaal :?
ik bedoel meer iemand waar je stunts mee wilt proberen zoals met zn 2en een wheelie doen ofzo, zelf kan ik beetje wheelie met mn fiets, en met mn mountainbike in frankrijk kan ik ook stoppies enzo.
daarnaast heb ik, al zeg ik t zelf, best wat lef.
dus voor gek filmmateriaal :P ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan