In welk vakje plaats ik ze?

Limmelambok

Rookie
10 jul 2004
18
0
Leuven
Na 20 jaar eindelijk de knoop doorgehakt en een moto gekocht.

BONNEVILLE_3.jpg


Heerlijk fietsje om rustig op rond te tuffen, makkelijk te sturen, behoorlijk vinnig binnen de grenzen van wat mag (alles wat daarboven ligt is niet aan mij besteed) en zooo mooi. Maar nu vraag ik mij af in welk van de MF vakjes zij valt.
- Sport? Zeker niet.
- Chopper? 'k zit niet met m'n voeten vooruit en m'n handen omhoog. Dus ook niet denk ik.
- Toering? Qua zitpositie kan dat kloppen, maar er zit geen windkuip op.
- Naked? Bloot is ze in elk geval. Een instapblootje misschien?

Txs
 
brik? nee..! ik denk dat ze onder naked mag vallen..

20 jaar? het werd tijd! :] goede beslissing gemaakt 8-)
 
Ik zou voor naked gaan. Daar lijkt het nog het meeste op. Tenzij je dit ding meteen als klasieker wil betitelen :)

Ik helemaal geen topics over de Bonneville vinden, dus dat hielp ook niet.
 
Bestaat er geen Retro Klasse dan ???

Gave fiets trouwens !

Gefeliciteerd en vele veilige KMs
 
Populair gezegd: Retro. Een nieuwe fiets is natuurlijk geen brik en al helemaal geen klassieker. Leuk bakkie trouwens.
 
Retro! Ben je trouwens met alles zo "snel"?!
Twintig jaar geleden werden ze bijna hetzelfde ook verkocht..........
Beter laat dan nooit in ieder geval en veel plezier ermee!
 
SPORT!!

je moet dat kromme stuur eraf gooien en een mooi laag en verstelbaar tommaselli stuur erop gooien, eventueel een rearsetje en je hebt een prachtige gooi en smijtfiets.
zo'n ding heeft een hogere pretfactor als menig RR *D
 
SPORT!!

je moet dat kromme stuur eraf gooien en een mooi laag en verstelbaar tommaselli stuur erop gooien, eventueel een rearsetje en je hebt een prachtige gooi en smijtfiets.
zo'n ding heeft een hogere pretfactor als menig RR *D

Bekom je dan geen Thruxton? heb er nog wel aan gedacht, maar dat lage stuur leek mij op termijn vermoeiender voor rug en polsen, en als beginner vond ik dat de standaard Bonneville meer dan genoeg power heeft voor mijn kunnen.

gllry_THRUXTON900_05.jpg

 
Laatst bewerkt:
goed man.......veel plezier ermee.
vind het leuk dat de fabrikanten nog altijd aandacht besteden aan het verleden en dat laten versmelten met moderne techniek.

heel veel plezier en welkom terug bij het motorvolk.
 
Ik zou kiezen voor retro, net als de Kawasaki WR650. Maar hij hoort in ieder geval thuis in het grote hok "motor". Geniet ervan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan