Inbeslagname motor maar ik was niet de eigenaar

Ik ga je geen preek geven, ondanks dat het heel dom is wat je hebt gedaan :X . :+ Maar ik weet wel dat je hebt gereden zonder (geldig) rijbewijs, en dat het dus naar justitie gaat. Die bepalen (gelet op je verleden e.d.) de hoogte van de boete. Héél misschien is er een klein beetje hoop dat de pk's van het blok langzaamaan aan het overlijden zijn en hij dus uiteindelijk 25KW levert. Maar ik denk dat ik je daarmee valse hoop geef.
 
hoeveel moet ik trouwens op rekenen? ik heb een mooi geel papiertje met dat ikr eedt zonder rijbewijs. was trouwens verder wel een aardige agent :) heeft me 3 jaar terug al eens eerder aangehouden (a) kende me nog wel :) (toen was ik 18 en zat ik op een opgevoerde brommer te crossen)

zijn er verder kitjes te krijgen voor een 1993 zxr400? zover ik wist waren die e rniet en moet ik hem waarschijnlijk op vermogen gaan verzekeren (zodra er ringen ingezet zijn) en dat is ook het punt waarom ik die motor zo snel terug wel, ik moet er nog mee op vakantie :) 1-2 week lang eind juli begin augustus.. en als hun die motor daar weet ik veel hoelang houden kan ik hem nooit op tijd 25kw krijgen vrees ik
 
die discussie over licht rijbewijs en zwaar rijden hoeven we hier niet te houden, er zijne r genoeg die het doen en ikw eet de risicos blablabla en toch rij ik zwaar.. en ik ben niet de enigste er zijn er genoeg die het doen en daar gaat het in dit hele topic ook niet eens over.

het gaat er gewoon om dat er netjes op het kenteken staat dat het een zware motor betreft en dat dee 48kw aan vermogen heeft, en dan gaan ze een technisch onderzoek doen om te kijken of het een zware motor is :s
Ja, en ??? :Z

Naar mijn mening ben je gewoon stomzinnig bezig door zonder rijbewijs te rijden en ik snap nu even niet waar je een probleem van maakt ???
 
ik moet er nog mee op vakantie kan ik hem nooit op tijd 25kw krijgen vrees ik

Lees ik hier dat je toch een beetje spijt heb van je daad?
Tsja, berouw komt na de zonde.



ik moet er nog mee op vakantie

Lees ik hier dat je moeder er eigelijk helemaal niet mee rijdt?
 
zijn er verder kitjes te krijgen voor een 1993 zxr400? zover ik wist waren die e rniet en moet ik hem waarschijnlijk op vermogen gaan verzekeren (zodra er ringen ingezet zijn) en dat is ook het punt waarom ik die motor zo snel terug wel, ik moet er nog mee op vakantie :) 1-2 week lang eind juli begin augustus.. en als hun die motor daar weet ik veel hoelang houden kan ik hem nooit op tijd 25kw krijgen vrees ik
een 93 er krijg je niet op 25 kw
en met een vermogensuitdraai rij je nog steeds onverzekerd
verzekeringsmaatschappijen verzekeren je motor wel maar keren niet uit als er wat gebeurd
 
hoeveel moet ik trouwens op rekenen?
feitcode k 055: als bestuurder van een motorrijtuig rijden zonder rijbewijs voor de categorie waartoe dat motorrijtuig behoort : € 200

en ik zou maar niet meer op die motor rijden totdat hij 25 kw is:

(tweede overtreding binnen 4 jaar na afdoening van de eerste, dagvaarden; eis: geldboete vanaf € 220 en voorwaardelijke hechtenis) (derde overtreding binnen 4 jaar na afdoening van de eerste, dagvaarden; eis: onvoorwaardelijke hechtenis)
 
die discussie over licht rijbewijs en zwaar rijden hoeven we hier niet te houden, er zijne r genoeg die het doen en ikw eet de risicos blablabla en toch rij ik zwaar.. en ik ben niet de enigste er zijn er genoeg die het doen en daar gaat het in dit hele topic ook niet eens over.
En dat bepaal jij :?
Dit is nog altijd een forum, en op een forum kan en mag iedereen zijn mening geven.
Jij maakt de fout en dat je dan afgezeken wordt moet je dan er maar bij nemen.

Dom trouwens van je moeder dat ze je op dat ding laat rijden trouwens.

Die motor verzekeren zal nu ook wel wat moeilijker worden nu je een verleden hebt, dat zijn dingen die je moet opgeven bij het afsluiten van een verzekering.
 
ja dat bepaal ik, ik open een topic en daarmee stel ik een vraag waarmee ik het onderwerp bepaal, met offtopic gelul over andere zaken heb ik als topic starter niks aan en daarvoor heb ik mijn topic ook niet gestart. De vraag waarom ik hem gestart heb is beantwoord, dus als hier verder offtopic gelult gaat worden mag er wat mij betreft een slotje op.
 
Lekker arrogant ben jij :r Je loopt hier al een tijdje rond dus je weet dat er naast serieuze reacties die in je straatje van pas komen er ook andere reacties komen die je misschien minder leuk vind. Ook dat hoort bij MF.
 
laat wel ff weten hoe hoog de boete is. '(
En hoe weet je buurman dat het een zware motor is, je rijdt erop met een licht rijbewijs, dan ga je toch niet iedereen vertellen dat je op een zware motor rijdt! |(
 
ja dat weet ik, en ik heb ook van te voren gezegd dat ik hetw eet en dat ik die discussie ken.. elke keer weer als er iemand een topic als de mijne opent krijg je eer hetzelfde verhaal met deelfde uitkomst. licht rijden of zwaar rijden met een licht rijbewijs is een keuze die ik zelf gemaakt heb en als er ergens wat mis gaat dan ben ik de verantwoordelijke :)

en dat heeft niks met arrogant te maken, is hetzelfde als ik een topic start over een vraag met een wasmachiene en jullie gaan discusieren over een stofzuiger ;)
 
ik heb geen idee heo mijn buurman het weet, we gaan hier ook verhuizen om hem.. doet echt alles eraan om het ons zo naar mogelijk te maken... en de streek wat tie nu gelevert heeft heeft tie waarschijnlijk gedaan omdat ik soms een stukej van zijn oprit nodig heb omdat ik anders niet op onze oprit komen kan (onze opritten staan naast elkaar)

zoals ik al eerder gezegd heb heb ik altijd mijn best gedaan om hem niet tot last te zijn en dan krijg je dit :s
 
Je bent gepakt.
Niet zeiken. B|

:^

gewoon domme actie van je.
je weet donders goed dat je niet op die motor mag rijden. en nu ben je gepakt en zit je op de blaren.

wel lekkere NSB actie van je buurman, als die je verlinkt heeft.
 
Hahaha, kan er wel om lachen. Zulke actie's doet iedereen wel eens een keer, ondanks dat ze zich heiliger voordoen dan de Paus.
Kut van de inbeslagname jongen, maar het is nou eenmaal gebeurt. Dus gewoon die boete betalen en de rest lekker laten zeuren. Maar niet meer doen hé!

Veel plezier met 25kw gewenst hehehe.
 
licht rijden of zwaar rijden met een licht rijbewijs is een keuze die ik zelf gemaakt heb en als er ergens wat mis gaat dan ben ik de verantwoordelijke :)

Het enige probleem is echter dat jij ook een keuze voor een ander maakt.

Als jij een klein kind invalide rijd, dan kun jij die kosten (en dan hebben we het nog niet eens over smartegeld) nooit betalen (oke, dat is een nergens op gebaseerde inschatting, de kans bestaat dat je ettelijke miljoenen op de bank hebt staan)

Dan heb dus niet alleen jij een probleem, maar ook het gehele gezin waar dat kind deel van uitmaakt.

Oke, zulke schade kan nooooooooit financieel vergoed worden, NOOIT. Maar je creeert wel een extra, onnodig, probleem voor iemand anders.




(vol schaamte moet CB-1 wel toegeven dat hij op zijn 14e ook wel eens met een brommer rondcrosste)
 
Laatst bewerkt:
licht rijden of zwaar rijden met een licht rijbewijs is een keuze die ik zelf gemaakt heb en als er ergens wat mis gaat dan ben ik de verantwoordelijke :)

wat is dan het hele probleem? Jij bent fout, je weet dat je fout zit, je geeft zelf al aan eigen schuld dikke bult, en toch.. toch open je dan zo'n topic :?
 
ik wil niet eens zielig gevonden worden :) en ik zit er zelfs niet zo heel erg mee dat ik gepakt ben :) was ardige agent.. direct nog ff wat andere dingen gevraagd.. kon er zelfs motoragent worden daar als ik wou (wat ik ook wil) want hij was ook motoragent daar de enigste en hij ging er weg :) .. dus ff kijken of ik dat serieus wil gaan doen.

en ik zal de beote ook gewoon betalen.. ik baal echter van 2 dingen

1) het is een naaistreek wat de buurman gedaan heeft, dat kan niemand ontkennen en daar ben ik wel kwaad om..
2) het hele technische onderzoek wat nu moet om te kijken of die motor idd zwaar is terwijl dat ding zowat een groot bord boven zich heeft hangen met een dikke pijl naar beneden met de tekst ik ben een zware motor ;)

en om die laatste reden heb ik dit topic geopend, of ze dat zomaar mochten doen omdat het niet mijn motor betreft.

en dit optic isniet geopend omdat ik mezelf nu zielig vind of dat ik niet de consequenties volgen wil die eraan hangen omdat ik zwaar gereden heb. de discussie die nu weer losbasrt heb ik al bij 10tallen ander etopics gezien hier en heb van te voren ook laten weten dat ik het onnodig vind dat het hier nog eens gebeuren moet omdat het niks te doen had met mijn vraag :)
 
Hoe nou eens normaal man :( , hij mag toch wel vragen wat de procedures daar rond zijn. Hij heeft al gezegd dat hij fout was.
Tuurlijk, en daar heeftie antwoord op gehad.
Daar reageert hij niet op maar zelf wel op "off-topic" dingen.
Gek he, dat hij daar dan weer een reactie op krijg |( |(

Alweer eigen schuld dus, naar mijn idee :P
 
ik wil niet eens zielig gevonden worden :) en ik zit er zelfs niet zo heel erg mee dat ik gepakt ben :) was ardige agent.. direct nog ff wat andere dingen gevraagd.. kon er zelfs motoragent worden daar als ik wou (wat ik ook wil) want hij was ook motoragent daar de enigste en hij ging er weg :) .. dus ff kijken of ik dat serieus wil gaan doen.

en ik zal de beote ook gewoon betalen.. ik baal echter van 2 dingen

1) het is een naaistreek wat de buurman gedaan heeft, dat kan niemand ontkennen en daar ben ik wel kwaad om..
2) het hele technische onderzoek wat nu moet om te kijken of die motor idd zwaar is terwijl dat ding zowat een groot bord boven zich heeft hangen met een dikke pijl naar beneden met de tekst ik ben een zware motor ;)

en om die laatste reden heb ik dit topic geopend, of ze dat zomaar mochten doen omdat het niet mijn motor betreft.

en dit optic isniet geopend omdat ik mezelf nu zielig vind of dat ik niet de consequenties volgen wil die eraan hangen omdat ik zwaar gereden heb. de discussie die nu weer losbasrt heb ik al bij 10tallen ander etopics gezien hier en heb van te voren ook laten weten dat ik het onnodig vind dat het hier nog eens gebeuren moet omdat het niks te doen had met mijn vraag :)

Ik heb echter nog wèl een vraagje aan jou; hoe weet jij dat jouw buurman er melding van gemaakt heeft? Heeft hij dat tegen jou gezegd, of op een andere manier laten weten?
 
feitcode k 055: als bestuurder van een motorrijtuig rijden zonder rijbewijs voor de categorie waartoe dat motorrijtuig behoort : € 200

en ik zou maar niet meer op die motor rijden totdat hij 25 kw is:

(tweede overtreding binnen 4 jaar na afdoening van de eerste, dagvaarden; eis: geldboete vanaf € 220 en voorwaardelijke hechtenis) (derde overtreding binnen 4 jaar na afdoening van de eerste, dagvaarden; eis: onvoorwaardelijke hechtenis)

Ik denk niet dat het hier bij blijft Kofferrek.Gezien zijn lichte rijbewijs zal er ook wel een aantekening op z'n (punten)rijbewijs bijkomen. En terecht vind ik.

Vinnut overigens best wel een beetje kinderachtig om dergelijke dingen uit te halen, en als je dan gepakt wordt anderen verwijten te gaan maken. Ben blij dat je gepakt bent voordat je een kind aangereden had.

En dan nog gaan lopen mekkeren dat er off-topic reacties gegeven worden, terwijl hij niet vaak genoeg kan laten z'n buurman iets te verwijten, wat deze misschien niet eens op zijn geweten heeft. Het zijn alleen maar vermoedens van Devian tenslotte....EN NET ZO OFF-TOPIC
 
Laatst bewerkt:
2) het hele technische onderzoek wat nu moet om te kijken of die motor idd zwaar is terwijl dat ding zowat een groot bord boven zich heeft hangen met een dikke pijl naar beneden met de tekst ik ben een zware motor ;)

Misschien was het dan niet de buurman die de politie heeft getipt maar hebben ze gewoon naar dat bord zitten kijken ?? :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan