Inbeslagname motorfiets: wanneer krijg je dat ding terug?

Hoe raar kan het lopen.. Net teruggebeld door de miss van de politie. Kennelijk was het bericht nog niet bij haar binnen dus heeft ze ff om een spoedfax gevraagd bij de officier en daarna ook een spoedfax gestuurd naar het bergingsbedrijf. Ze heeft zelfs nog ff een belletje erachteraan gedaan naar dat bedrijf om te zorgen dat het zsm geregeld wordt. Net gebeld door dat bergingsbedrijf en wat hun betreft kan ik hem over een half uur komen ophalen. *O* *D *O* *D *O* *D *O* *D

M'n baas denkt er waarsch anders over dus het wordt toch vanmiddag :Z Maar ach, na 3 weken zonder bike (daarvoor trouwens 23 jaar :+ ) kunnen die paar uurtjes er ook nog wel bij :+

Zo zie je maar weer: brutaliteit heeft de halve wereld want waarsch had ik hem dus nooit vanzelf terug gehad als ik er niet zelf achteraan was gegaan.. Nóg meer lessen geleerd van dit voorval dus ;)

Nu mag de zon weer komen :] :9~~

:? :N Hoezo... je hebt 2 weken voor niks gewacht |( ik had 'm de dag na het bericht van justitie alweer terug gehad.... ;)
 
Laatst bewerkt:
Zonder meteen de moraalridder uit te hangen :) maar dat is wel een erg lompe overtreding. Ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat het weinig indruk op je heeft gemaakt. Zegt natuurlijk ook meteen wat over het leereffect van het innemen van het voertuig. :X

Het lijkt mij dat je voor een dergelijke overtreding voor moet komen. Ik hoop voor jouw dat ze je motor niet verbeurd verklaren.

In elk geval succes.

ELF76


Aaah, ik heb een collega die precies hetzelfde doet,. :X

Zinnen in de trand van, "Zonder je te beledigen, je bent een eikel." Ja, dan beledig je iemand dus wel, dus wees een vent, en laat dat "Zonder meteen de moraalridder uit te hangen" gewoon weg, en zeg gewoon wat je wilt zeggen, en realiseer je dat je wel de moraalridder uithangt...
 
Aaah, ik heb een collega die precies hetzelfde doet,. :X

Zinnen in de trand van, "Zonder je te beledigen, je bent een eikel." Ja, dan beledig je iemand dus wel, dus wees een vent, en laat dat "Zonder meteen de moraalridder uit te hangen" gewoon weg, en zeg gewoon wat je wilt zeggen, en realiseer je dat je wel de moraalridder uithangt...

Need I say more? 8-) Haha thnx mate :P
 
Hoe raar kan het lopen.. Net teruggebeld door de miss van de politie. Kennelijk was het bericht nog niet bij haar binnen dus heeft ze ff om een spoedfax gevraagd bij de officier en daarna ook een spoedfax gestuurd naar het bergingsbedrijf. Ze heeft zelfs nog ff een belletje erachteraan gedaan naar dat bedrijf om te zorgen dat het zsm geregeld wordt. Net gebeld door dat bergingsbedrijf en wat hun betreft kan ik hem over een half uur komen ophalen. *O* *D *O* *D *O* *D *O* *D

M'n baas denkt er waarsch anders over dus het wordt toch vanmiddag :Z Maar ach, na 3 weken zonder bike (daarvoor trouwens 23 jaar :+ ) kunnen die paar uurtjes er ook nog wel bij :+

Zo zie je maar weer: brutaliteit heeft de halve wereld want waarsch had ik hem dus nooit vanzelf terug gehad als ik er niet zelf achteraan was gegaan.. Nóg meer lessen geleerd van dit voorval dus ;)

Nu mag de zon weer komen :] :9~~

Goed nieuws! Raar dat het dan ineens zo gaat. Maar zo zie je maar, agenten zijn ook net mensen! :Y

Ennuh, je moet me toch eens uitleggen wat een spoedfax is, gaatie nog sneller dan een normale?! :P
 
Goed nieuws! Raar dat het dan ineens zo gaat. Maar zo zie je maar, agenten zijn ook net mensen! :Y

Ennuh, je moet me toch eens uitleggen wat een spoedfax is, gaatie nog sneller dan een normale?! :P

Haha ja die krijgt voorrang op het netwerk van kpn :P Denk meer dat ze daarmee wilde benadrukken dat ze alles zeer snel heeft geregeld om het feit dat ze dit al veel eerder hadden moeten regelen enigszins te compenseren.. Whatever, I'm happy! Zo'n werkdag is ineens een stuk leuker met je motor in het vooruitzicht *D *D *D
 
Hee wat hoor ik, is je motor weer boven water en kan je hem ophalen!!
Zullen we straks even een stukje gaan vlammen... :+
 
ja en als je voor moet komen , even vertellen hoe lang je wel niet zonder motor hebt gezeten, nadat de OvJ hem had vrijgegeven, is toch al straf genoeg............
Bij criminelen gaat toch ook de voorarrest van hun straf af, waarom bij verkeersovertreders niet dan..........
 
ja en als je voor moet komen , even vertellen hoe lang je wel niet zonder motor hebt gezeten, nadat de OvJ hem had vrijgegeven, is toch al straf genoeg............
Bij criminelen gaat toch ook de voorarrest van hun straf af, waarom bij verkeersovertreders niet dan..........

Ik had natuurlijk kunnen wachten met bellen dan had ik hem 99% over een maand nog niet gehad.. Wellicht dat de rechter er dan rekening mee houdt.. Alleen nog een maand zonder motor wordt ik niet vrolijk van.. Bovendien denk ik niet dat hij straks mijn motor in beslag gaat nemen, lijkt me meer een gevalletje voorwaardelijke rijontzegging.. Dat is dus appels met peren vergelijken. En die 1.5 week dat ik heb nu extra kwijt ben geweest zal hij daar echt niet van aftrekken B| Anyway we kunnen weer rijden, dat is het belangrijkste! *D
 
:? :N Hoezo... je hebt 2 weken voor niks gewacht |( ik had 'm de dag na het bericht van justitie alweer terug gehad.... ;)
Da's niet eerlijk, jij zit bij m'n blauwe vrienden in Arnhem B| :+
Ach, misschien zie je me nog weleens rondrijden :] :W


@ TS: Proficiat met de vrijlating *O* :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan