inbouw xenon h.i.d h7

degrees

Die hard MF'er
13 nov 2007
330
0
Beste allemaal,

Ik heb onlangs xenon verlichting gekocht voor mijn aprilia sportcity. Het betreft 1 lampje voor het dimlicht wat een h7 lamp is.
In het montageplan staat dat er in de fitting (houder) een gat geboord moet worden van 28 mm, zodat de xenonlamp erinpast.
Mijn vraag is hoe jullie dit hebben gedaan ( heb geen 28 mm boor), en of het wel bij de sportcity nodig is ?

Alvast bedankt!
 
Of het nodig is weet ik niet, maar om zo'n groot gat te boren kun je ook eerst de plaats aftekenen en dan met een klein boortje in de rondte dit grote gat uitboren nog even vlakvijlen en klaar.

Paul.
 
Ik heb hier een 250 gekocht die komende week binnen komt.
Is het licht zo slecht dat je er xenon in wil bouwen???

ik heb hier op het forum ergens al gelezen dat er toch wel goed licht op zit.
 
Ik heb hier een 250 gekocht die komende week binnen komt.
Is het licht zo slecht dat je er xenon in wil bouwen???

ik heb hier op het forum ergens al gelezen dat er toch wel goed licht op zit.

Dat kun je wel zeggen. In WO II zou zo'n zoeklicht niet mistaan hebben. ;)
 
Ik zat er ook aan te denken om er xenon in te zetten maar ga het eerst eens zo proberen.

@ yp150

Hoe bevalt die 250??? en heb jij er toevallig een zijstandaard op laten zetten.
Zo ja waar heb je die vandaan. ik kan alleen die van een 200 gevonden krijgen, en die is anders.
Gr Fred
 
Hoe bevalt die 250??? en heb jij er toevallig een zijstandaard op laten zetten.
Zo ja waar heb je die vandaan. ik kan alleen die van een 200 gevonden krijgen, en die is anders.
Gr Fred

Hij bevalt grandioos. *D *D *D
Ben gister nog effe wezen toeren. Elke keer verbaas ik me weer hoe geweldig ie rijdt. Hij begint nu wel losser te komen(1000 km) en op de snelweg een autootje inhalen is ook geen probleem meer. :9
Nee een zijstandaard heb ik nog niet. Ben wel op zoek en heb de vraag bij Easyparts neergelegd.
 
YP 150, welke top heb jij al behaald @ teller. Ik heb op teller 143 gehaald, vlakstuk, stille wind ( gisteren).

En wat xenon betreft, het geeft 3x zoveel licht rendement, verbruikt minder stroom ( licht blijft constant aanstaan van de sportcity) dus scheelt aardig wat na een aantal jaren, en je valt gewoon meer op, dus veiliger, en het is nog mooi ook :P
 
Hij bevalt grandioos. *D *D *D
Ben gister nog effe wezen toeren. Elke keer verbaas ik me weer hoe geweldig ie rijdt. Hij begint nu wel losser te komen(1000 km) en op de snelweg een autootje inhalen is ook geen probleem meer. :9
Nee een zijstandaard heb ik nog niet. Ben wel op zoek en heb de vraag bij Easyparts neergelegd.

Easyparts heeft hem niet, alleen die van een 200. Flums hier weet waar ze te krijgen zijn, alleen die is al ff niet meer op het forum geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan