inbraak, maar niks gestolen


Als een beetje helpt ....
Helpt veel meer, nog veel beter...


Wel op de lak passen van de auto van de buurman

dan kan ik ze beter preventief ruimen hiermee, ik denk namelijk wel te weten welk groepje hier verantwoordelijk voor is. Een groepje jongelui uit de omgeving die al eerder gepakt zijn, maar nu weer een paar maanden op vrije voeten rondlopen. Doe ik heel de stad een dienst.
 
Bovendien heb ik geen beveiligingsteam die de cameras live in de gaten kan houden waardoor ik alleen achter af kan kijken welke capuchon Mijn slot heeft doorgeknipt. Daar heb ik niks aan.


IP camera, dan kan je met een app op smartphone of tablet altijd live naar de beelden kijken, overal waar je internet hebt.
 
En toch zijn ze binnengekomen ;)


Zorg voor een degelijk hekwerk met goed hang en sluitwerk
Hang wat camera's aan je huis op die alles opnemen
Zorg dat de camera hoog hangt zodat je een groter bereik hebt en dat ze er niet bij kunnen komen.

En een lamp met bewegingssensor

Zorg voor goede sloten en een alarm installatie in je woning


:^ :Y
 
Laatst bewerkt:
@ sneeck

dat filmpje is ook totale zever heh man.
Ik heb hier ook een betonschaar hangen waarmee ik door elke ketting geraak maar enkel als die kettingen zoals in het filmpje op de grond liggen.
Je hebt weldegelijk 1 arm van de schaar op de grond nodig zodat je met je hele gewicht er kan aanhangen.

Een dikke ketting die een meter fzo boven de grond hangt daar kunnen ze niet zomaar aan met een schaar.

Zever? Vast. Ik blijf bij mijn standpunt dat jullie dergelijke test filmpjes van abus, axa etc sloten mogen zoeken om te bewijzen dat deze net zo sterk zijn. Zet 'em op! Tot die tijd is al dat spul, zoals dat kinderfiets slotje van woaterboy erg schattig maar compleet nutteloos. Een beetje een filmpje afkraken omdat deze jongens een verkeerde methode zouden gebruiken omdat het hun eigen spul is, bij hun 19mm ketting is de bek van de schaar behoorlijk verbogen. Dat lukt je niet zomaar, er is echt wel moeite voor gedaan.

Dus als je aan hun methodes twijfelt, kom maar met tegen bewijs ipv lopen blaten dat het niet deugt :W Er zijn meer dan genoeg amateur filmpjes te vinden die de zelfde soort kettingen met evenveel gemak doorknippen. Het is en blijft troep, klaar, jammer dat jullie er zoveel op vertrouwen omdat het een "goede" naam heeft en duur is...
 
Zever? Vast. Ik blijf bij mijn standpunt dat jullie dergelijke test filmpjes van abus, axa etc sloten mogen zoeken om te bewijzen dat deze net zo sterk zijn. Zet 'em op! Tot die tijd is al dat spul, zoals dat kinderfiets slotje van woaterboy erg schattig maar compleet nutteloos. Een beetje een filmpje afkraken omdat deze jongens een verkeerde methode zouden gebruiken omdat het hun eigen spul is, bij hun 19mm ketting is de bek van de schaar behoorlijk verbogen. Dat lukt je niet zomaar, er is echt wel moeite voor gedaan.
er moet ongetwijfeld veel gedaan worden om de bek te verneuken.
die filmpjes zijn er vast niet, betekend dit dat het daarmee dus ook niet van gelijk niveau kan zijn? ik heb namelijk niet vaak (of nooit) advertenties gezien waarin bentley over de betrouwbaarheid van hun bolides spreekt. maar omdat volkswagen dat wel doet zijn die beter dan bentley?
Dus als je aan hun methodes twijfelt, kom maar met tegen bewijs ipv lopen blaten dat het niet deugt :W Er zijn meer dan genoeg amateur filmpjes te vinden die de zelfde soort kettingen met evenveel gemak doorknippen. Het is en blijft troep, klaar, jammer dat jullie er zoveel op vertrouwen omdat het een "goede" naam heeft en duur is...
ik zeg zeer zeker NIET dat die almax kettingen slecht zijn of dat er betere zijn.
wel zeg ik dat je alleen van een filmpje, wat gemaakt word door de fabrikant om mee te adverteren, de conclusie mag trekken dat het dan ook de meest geweldige kettingen zijn, zoveel beter dan de rest.

liever zie ik een test met een machine welke kan meten hoeveel druk er nodig is op de bek van de betonschaar om een ketting te breken, dat is het enige sluitende bewijs ;)
ok, niet het enige maar wel sluitend
 
liever zie ik een test met een machine welke kan meten hoeveel druk er nodig is op de bek van de betonschaar om een ketting te breken, dat is het enige sluitende bewijs ;)
ok, niet het enige maar wel sluitend

Dit lijkt mij inderdaad een échte test, gooi alle gangbare kettingsloten in de groep met als extra smaakmaker diverse schijfremsloten, paar camera's van diverse kranten en verzekeraars erbij en moet je eens opletten hoe snel de aandelen van die slotenmakers dalen _O- Kan gelijk de art4 en 5 regel de versnipperaar in en kunnen verzekeraars eindelijk eens goed inzien waarom ze zoveel gestolen motoren moeten uitkeren.

Jammer dat ik er de spullen niet voor heb zou meer dan graag zoiets willen laten zien aan de mannen en vrouwen in nette pakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan