Incognito op Div weg..

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
A

Anoniempje551

Guest
Zoals gezegd in een ander topic, hier de foto's...
De rijder, een forummer, vond het een pittig ding voor een Div!!!, al is het natuurlijk niet te vergelijken met een SS.

Ik hoop dat ie snel weer een fiets minder heb ;) Eigebelang })

3412

full



Slechte kwaliteit = geen digi
Op ze ouderwets :+

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien een prijsvraag aan koppelen...
'Wie is dit?'
Prijs: proefritje op een Div.
:+

Edit: sterkte met klooien
 
Pittig :? Laten we maar zeggen dat alles relatief is. Je bent iig erg sociaal bevlogen om zomaar je trots uit te lenen.

LCB let maar op, dadelijk vindt hij jou een pittig ding :P
 
Hier heb je er 1...

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3410/146d60b7988c5c73cef5b5c8e39120e0 (3408.jpg)​
 
Inderdaad.... je hebt de hele lay-out verknald!! :j
Nog ff en je wordt geband (ze worden strenger). Ben je dus al geband als motorrijdster, word je hier ook nog geband. :+

Weet je zeker dat je hem (of is een motor 'haar') nog terugkrijgt?

[off topic]Ik ga m'n motor zo nog ff poetsen, ziet ie d'r wat appetijtelijker uit voor aankomend weekend in Heerlen. Hijs nogal vies geworden door het rijden door de regen.

We bellen elkaar vanavond nog over het vertrek zaterdagmorgen. Gelukkig wordt het vertrek later gepland dan 6.38 uur.[/off topic]


CAT
 
Op donderdag 13 juni 2002 13:47 schreef Lage CB het volgende:
De rijder, een forummer, vond het een pittig ding, ......

heeft hij zolang niet meer motor gereden dat hij gewend is aan een auto

:9 :9 dan lijken alle motoren snel :9 :9 en dus ook een diversion
 
Mmmmmmmm.......... fotoootjes zijn intussen al weer weg. Je word dus niet geband... gelukkig maar, anders moeten we het nog zonder onze nieuw aangestelde Activiteitenmedewerkster doen.

Nog gefelici trouwens!!

Ga je nog meer leuke dingen bedenken voor dit jaar? Zeker één jaarlijks terugkerend evenenment lijkt me leuk!


CAT
 
Hehe...het staat er dankzij de hulp van Martin en Niels.

Ik mag dus ff niet rijden en ga geen "drama :? verhaal" erover schrijven.

Stukje zelfbescherming dat ik zondag me fiets dus heb op laten halen op een beetje aandringen van anderen ook wel ghehe.
Is dus niet zomaar me trots meegeven aan een ander. Nu is het wel zo dat ik hem niet aan maar zo iemand mee geef!!! Was/is in goede handen me fietsje. Merle en Raul...dank ;)

Er werd nog gezegd...geen foto's op forum met een grijns erbij...dus wel op forum ;)

Het kwam ter sprake in het Eiffeltopic...of ik ook fietsloos ben werd er gevraagd, omdat ik achterop spring. Ja en nee dus.
 
Foto's zijn er wel idd, maar ik snap er geen hol van :?

[edit]
Okay, door bovenstaand bericht ineens wel :)
[/edit]
 
Hehe...het staat er dankzij de hulp van Martin en Niels.

Ik mag dus ff niet rijden en ga geen "drama :? verhaal" erover schrijven.

Stukje zelfbescherming dat ik zondag me fiets dus heb op laten halen op een beetje aandringen van anderen ook wel ghehe.
Is dus niet zomaar me trots meegeven aan een ander. Nu is het wel zo dat ik hem niet aan maar zo iemand mee geef!!! Was/is in goede handen me fietsje. Merle en Raul...dank ;)

Er werd nog gezegd...geen foto's op forum met een grijns erbij...dus wel op forum ;)

Het kwam ter sprake in het Eiffeltopic...of ik ook fietsloos ben werd er gevraagd, omdat ik achterop spring. Ja en nee dus.

aha
 
Ik weet niet wanneer deze foto's gemaakt zijn, maar stonden de foto's van "De tocht van het noorden" er toevallig ook op? :P

Deze twee zijn van afgelopen zondag...

Foto's van Noorden staan op panoramatoestel en ik ga vreselijk me best doen om dat rolletje in Heerlen vol te schieten.
Komen er dus aan. Maar die mail ik wel naar de mensen dan as ze willen. Dat geklooi om ze te scannen en dan GOED op het forum te krijgen :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan