Incognito op Div weg..

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
't begint me een beetje te dagen...maar waarom je fiets uitlenen aan iemand die al een fiets heeft???

Hij rijdt gewoon op ze eige fiets en ik vertrouw me fietsje Raul wel toe. Hij staat lekker warm binnen. En er wordt in principe niet mee gereden zonder mijn medeweten. Maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Ik ga me fiets dus niet maar zo aan iemand meegeven...Ik moet wel een goed gevoel hebben bij de persoon die erop stapt.
Zou bijna zeggen dat me fietsie me allessie is.

Maar dat zal herkenbaar zijn bij meer mensen.
 
Hij rijdt gewoon op ze eige fiets en ik vertrouw me fietsje Raul wel toe. Hij staat lekker warm binnen. En er wordt in principe niet mee gereden zonder mijn medeweten. Maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Ik ga me fiets dus niet maar zo aan iemand meegeven...Ik moet wel een goed gevoel hebben bij de persoon die erop stapt.
Zou bijna zeggen dat me fietsie me allessie is.

Maar dat zal herkenbaar zijn bij meer mensen.

Yup....idem voor mijn auto :)
 
Heb hem vandaag effe een aai over de bol gegeven :+

Maarre het is voor mij op het moment de enige fiets in mijn stalling.
Mijn fiets staat $%^&**^%$% nog bij de dealer en krijg hem pas volgende week. NA de BBQ :(
 
Heb hem vandaag effe een aai over de bol gegeven :+

Maarre het is voor mij op het moment de enige fiets in mijn stalling.
Mijn fiets staat $%^&**^%$% nog bij de dealer en krijg hem pas volgende week. NA de BBQ :(
shiet ook lekker op dus, dealer lui of zo ?
 
shiet ook lekker op dus, dealer lui of zo ?

Hij is niet snel, dat klopt. Maar hij had het excuus dat er een onderdeel nodig is wat besteld moest worden en dat dat effe duurt.
En zijn prijzen zijn zeer redelijk. Dus ja, moet maar effe wachten.

Op donderdag 13 juni 2002 19:50 schreef
Yammie het volgende:
L :+ L

Kreeg je een kopje terug ;)

Nee, dat deed ie niet. Hij vind me niet zo lief omdat ik hem niet uitlaat :+
 
Zo Lage CB durf je de beproeving niet aan en ben je bang te bezwijken voor de verlokkingen des Diversion`s dat je je bromfietsje onder curatele hebt gesteld :)
 
Zo Lage CB durf je de beproeving niet aan en ben je bang te bezwijken voor de verlokkingen des Diversion`s dat je je bromfietsje onder curatele hebt gesteld :)

Ghehe...heb de beproeving al niet doorstaan dus maar geregeld dat ie uit me gezichtsveld is...
Mag niet eens langskomen hihi ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan