Incompetentie en afzetterij

Mescale

Rookie
26 aug 2006
1
0
Hoboken, Antwerpen
RST tuning ..... pffff
een paar weken geleden ben ik naar RST 'tuning' gegaan met mijn Triumph 1200 ...carburatieproblemen. Waarom ben ik naar daar gegaan (hoogseizoen,sh**t)...dicht in de buurt, Hoboken, en ik gebruik mijn moto voor woon-werkverkeer naar Brussel en had die snel terug nodig
allee een week later had die gast vanalles aan gedaan aan mijn carburators,
losse naald terug vastgezet, synchronisatie van de carburatoren, twee O-ringen die ik miste (die waren er nochtans ervoor nog in! sic) mengeling afgesteld, voor het kort te houden 6 uren werk ... met als resultaat: 200€ voor nougabollen zonder factuur (260€ met), want die draaride nog niet goed. een week later was er plaats in TC moto (Triumph- dealer van Zaventem) voor naar mijn moto te kijken want ik draaide nog steeds op 3 cilinders (en ik heb er 4, ha).
Oordeel na 2 dagen, carburatie totaal verkeerd afgesteld, carburators zeer vuil,
2 O-ringen van de verkeerde afmeting erin, één naald los, synchronisatie terug te doen en de chokekabel niet eens aangekoppeld aan de 4de (jaja, de 4de) carburator.Prijskaartje: 230€ met factuur en een Triumph die terug normaal ademt, yihaa!
Vandaag passeer ik eens voor RST tuning zie ik die kerel en vertel dat hij verkeerd tewerk is gegaan. 'Larie en apekool' zegt hij 'ik heb mijn job goe gedaan, das uwe moto die alles lostrilt en Triumph trekt op gene bal, rommel enz...
Terug geld zien zit er echt niet in dus, maar langs deze weg wil ik mijnmederijders even informeren dat die gast effenaf geen voorbeeld is van correctheid en zeker geen voorbeeld is van kunnen!
:(
 
snap er geen hout van ..... rare jongens die Belgen
Vertaling: Topicstarter had geen zin om te wachten, gaat naar een andere dealer, die heeft veel werk om het ding goed af te stellen, bij die Engelse rammelbak trilt daarna wéér alles los, Topicstarter gaat naar eigen dealer, die zien dat er een prof aan heeft gesleuteld en zijn bang een klant kwijt te raken dus verzinnen ze een verhaaltje en geven d'r een hoge rekening bij.
 
Vertaling: Topicstarter had geen zin om te wachten, gaat naar een andere dealer, die heeft veel werk om het ding goed af te stellen, bij die Engelse rammelbak trilt daarna wéér alles los, Topicstarter gaat naar eigen dealer, die zien dat er een prof aan heeft gesleuteld en zijn bang een klant kwijt te raken dus verzinnen ze een verhaaltje en geven d'r een hoge rekening bij.
Ok.
iedereen heeft wel eens een rotdag ..
 
Boehoehoe, en ga je nu bij elke motorsite aanmelden en dit verhaal posten :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan