Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi gedaan! Maareuhm... hoe bevestig jij die wielhouden etc aan de wanden? Gewoon vijzen? Zijn de wanden dik genoeg hiervoor?Ik heb in de winter van 19/20 mijn aanhangertje ingericht. aanhanger is 130 breed 150 hoog en 250 lang.
In eerste instantie alles wat ik erin wilde hebben een plaats gegeven en daarna gaan nadenken en een meubel getimmerd welke je er in zn geheel uit kunt halen. Staat met 4 slotbouten aan de bodem vast.
Dit is mijn bus (Citroën Jumpy), geen aanhanger, maar wellicht toch inspiratie.
Heel knap! Bedankt om dit te delenIk heb een volledig los staand Meubel gemaakt. Dus tegen de linker wand van de aanhanger staat gewoon een plaat rechtop.
Bekijk bijlage 1686810
Mooi meubel! Wat heb je daarna gedaan na het schuren? Lakken?Ik heb een volledig los staand Meubel gemaakt. Dus tegen de linker wand van de aanhanger staat gewoon een plaat rechtop.
Bekijk bijlage 1686810
Klinkt goed! Zou je eens een foto van al dat moois kunnen posten?Ik heb in m,n aanhanger links en rechts een kast gemaakt .
Aan het voorschot hangen mn reserve wielen en in het midden staat mn motor.
In de rechter kast zit mn tent en links zit gereedschap etc .
Als mn motor eruit is klap ik mn bed over de twee kasten en lig ik van de bodem af.
Wanneer het koud is past er mooi een klein kacheltje onder het bed waardoor het lekker warm blijft.
In het dak zit een dak luik voor wat frisse lucht .
Ik heb een oprij achterklep waar ik een katrol aan heb gemaakt waardoor ik zelf het luik kan dicht trekken .
Zelf 220 in de aanhanger gemaakt waardoor er verlichting in zit en wat waterdichte stopcontacten aan de buitenkant wat makkelijk is voor een koffie zet apparaat helm koeling etc .
Al met al super makkelijk en scheelt weer kosten voor een pitbox en hotel.
En dus ook aan de zijkant zodat ze niet gaan schuiven. Als daar niet al te dik hout voor gebruikt wordt, kan het ook gewoon blijven liggen bij spullen ophalen of een ritje naar de milieustraat.houten kader op maat maken die je voor je wielklem legt
Op mijn open aanhanger zit het voorwiel in een voorwielklem. Net zo'n voorwielklem als op jouw foto. Die klem schroef ik vast aan de bodemplaat van de aanhanger. Bij mijn voorwielklem zitten er naast de scharnierpunt gaten. Die gaten gebruik ik om er een bout doorheen te steken, die vervolgens aan de bodemplaat bevestigd wordt. Spanband om kroonplaat richting de voorwieklem om de motor in de vering te trekken. En klaar is kees. Dit gaat zo al jaren goed op o.a. buitenlandse vakanties.Beste mede fanaten,
@R-DV ik kaap je topic of blaas het nieuw leven in
Ik ben sinds kort in het bezit van een gesloten aanhangwagen (Anssems GTT 2000 VT3). Ik wil deze multifunctioneel gebruiken, vakanties (incl. motor natuurlijk), klussen in en om het huis en natuurlijk motorweekendjes weg. Normaal gaat alleen mijn eigen motor mee maar voor de weekendjes weg wil ik graag twee motoren vervoeren. Tegelijkertijd wil ik geen vaste inrijklemmen plaatsen omdat deze in de weg staan wanneer ik de wagen voor andere doeleinde gebruik.
Mijn plan is om te gaan werken met twee losse inrijklemmen en deze in baksteenformatie in de wagen te plaatsen. Uiteraard ga ik ze opspannen met spanbanden aan de voorzijde van de motor en aan de achterzijde met een harnas (of ook banden aan het subframe). ik zal nog een aantal vloer bindogen moeten plaatsen, verder kan ik ogen in de wanden plaatsen op gewenste hoogte/lengte.
Nu de grote vraag, verwachten jullie dat dit gaat werken? ik ben bang dat met name de motor die niet tegen het kopschot aanstaat gaat schuiven? Ter verduidelijking, zie onderstaande foto. Foto 3 is van de aanhangwagen, ik heb met rood gemarkeerd waar ik motor twee wil plaatsen. De tweede motor is ook een naked bike.
Bekijk bijlage 1734274Bekijk bijlage 1734275
Bekijk bijlage 1734280
Beste mede fanaten,
@R-DV ik kaap je topic of blaas het nieuw leven in
Ik ben sinds kort in het bezit van een gesloten aanhangwagen (Anssems GTT 2000 VT3). Ik wil deze multifunctioneel gebruiken, vakanties (incl. motor natuurlijk), klussen in en om het huis en natuurlijk motorweekendjes weg. Normaal gaat alleen mijn eigen motor mee maar voor de weekendjes weg wil ik graag twee motoren vervoeren. Tegelijkertijd wil ik geen vaste inrijklemmen plaatsen omdat deze in de weg staan wanneer ik de wagen voor andere doeleinde gebruik.
Mijn plan is om te gaan werken met twee losse inrijklemmen en deze in baksteenformatie in de wagen te plaatsen. Uiteraard ga ik ze opspannen met spanbanden aan de voorzijde van de motor en aan de achterzijde met een harnas (of ook banden aan het subframe). ik zal nog een aantal vloer bindogen moeten plaatsen, verder kan ik ogen in de wanden plaatsen op gewenste hoogte/lengte.
Nu de grote vraag, verwachten jullie dat dit gaat werken? ik ben bang dat met name de motor die niet tegen het kopschot aanstaat gaat schuiven? Ter verduidelijking, zie onderstaande foto. Foto 3 is van de aanhangwagen, ik heb met rood gemarkeerd waar ik motor twee wil plaatsen. De tweede motor is ook een naked bike.
Bekijk bijlage 1734274Bekijk bijlage 1734275
Bekijk bijlage 1734280